دوش گرفتن خوب است یا نه؟

mojtaba
دکتر دبرا جالیمن- چندهفته پیش مقاله‌ای در نیویورک تایمز چاپ شد با این موضوع که چرا هر روز تعداد بیشتری از افراد به دوش گرفتن روزانه و استفاده از خوشبوکننده‌ها بی‌علاقه‌ می‌شوند. فکر کردم بهتر است من هم اشاره کنم که به چه دلایلی بهتر است کمتر حمام کنید.

دکتر دبرا جالیمن، مشهورترین متخصص پوست نیویورک:
چندهفته پیش مقاله‌ای در نیویورک تایمز چاپ شد با این موضوع که چرا هر روز تعداد بیشتری از افراد به دوش گرفتن روزانه و استفاده از خوشبوکننده‌ها بی‌علاقه‌ می‌شوند. فکر کردم بهتر است من هم اشاره کنم که به چه دلایلی بهتر است کمتر حمام کنید.
من فکر می‌کنم افراد اگر می‌خواهند دوستان و شغل‌شان را حفظ کنند باید از خوشبوکننده استفاده کنند. زندگی و کار در کنار کسی که اساسا اعتقادی به استفاده از خوشبوکننده‌ها ندارد، دلچسب نخواهد بود. اگر یک خوشبوکننده‌ی خاص، بوی تندی دارد، یک نمونه ملایم‌تر را امتحان کنید.
دلایل منطقی برای کاهش دفعات دوش گرفتن وجود دارد. صابون و آب پوست را از روغن‌های طبیعی که برای حفظ مدافع بازدارنده به آنها نیاز دارد، تهی می‌کند. همچنین با این کار، باکتری‌های مفید روی پوست از بین می‌روند. اگر می توانید، هر روز دوش نگیرید، اما حتما هر روز زیربغل و اندام تناسلی را بشویید. و وقتی دوش می‌گیرید از صابونی ملایم استفاده کنید و زیاد زیر دوش یا توی وان نمانید.

دکتر دبرا جالیمن، سخنگوی آکادمی آمریکایی پوست‌شناسی یک متخصص پوست با شهرت‌ جهانی است که در خیابان پنجم منهتن کلینیکی خصوصی دارد. او یکی از اولین پزشکانی بود که در مطب خود از بوتاکس استفاده کرد. بسیاری از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون و مدل‌هایی که عکس‌شان روی مجلات مد چاپ می‌شود، به کلینیک او می‌آیند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات

1394-08-30 - 13:27 پاسخ

مرسی