بیوگرافی روشنک عجمیان

پانته آ توتونپیان
روشنک عجمیان،بازیگر 41 ساله ی تلوزیون،سینما و تاتر،در زمینه ی مجری گری هم تجربه بسیاری دارد.

بیوگرافی روشنک عجمیان:

روشنک عجمیان متولد 20 بهمن 1355 در تهران  است ، وی لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر دارد وی بازیگر سینما و تلویزیون و همچنین مجری می‌باشد. کار تئاتر را با کلاس‌های بازیگری از سال ۱۳۷۲ شروع کرد و اولین کار تصویری او در همان سال بود. در سال ۸۱ با برنامه چشم‌انداز اولین کار خود را به عنوان مجری تجربه کرده است. در دوره لیسانس رشته بازیگری را انتخاب کرد و در دوره فوق لیسانس رشته کارگردانی تئاتر را برگزید.

هسر روشنک عجمیان:

مهریار حمیدی همسر روشنک عجمیان می‌باشد و از وی یک فرزند دختر به نام «آروشا» دارد . آروشا به معنی روشنایی می باشد همچنین نام دختر داریوش سوم است .

روشنک عجمیان،درمورد بچه دار شدنش می گوید:

من هفت سال بعد از ازدواج تصمیم گرفتم فرزندی داشته باشم و برای رسیدن به این نتیجه هم خیلی فکر کردم. می دانستم که مادر شدن محدودیت هایی به دنبال دارد، اما حالا می دانم که خوبی هایش بیشتر است و به شدت از این تصمیم راضی هستم.یک دختر پنج ساله به نام آروشا دارم.

روشنک عجمیان و تجربه ی مجری گری:

در زمینه مجری گری اجرای سه مسابقه پلکان(سال 85)، همسران (سال 88)، چهار در چهار(سال 90)، و همچنین برنامه های چشم انداز و جام جم در جام در شبکه جام جم و برنامه فرصت برابر را در شبکه آموزش بر عهده داشته است.

روشنک  عجمیان  از کنار گذاشتن عرصه اجرا نکاتی را گفت که جالب توجه است:بعد از مدتی که در این عرصه فعالیت کردم، احساس کردم کمی در تنگنا و محدودیت قرار گرفته ام و نمی توانستم با آنها کنار بیایم و بعضی از محدودیت ها برایم خوشایند نبود.
به همین دلیل تصمیم گرفتم اجرا را کنار بگذارم. دلیل دوم این تصمیم هم به این قضیه برمی گردد که به سبب ورود به عرصه اجرا دو پیشنهاد بازیگری خوب را از دست دادم.
متاسفانه بعضی از همکاران مجری – بازیگر را برای ایفای نقش دعوت نمی کنند.                                                                                                   مسلما بازیگری برایم مطلوب است زیرا رشته تحصیلی ام در دانشگاه بوده و تمام تلاشم را از ابتدای فعالیتم تاکنون بر آن صرف کرده ام. هر چند جذابیت اجرای زنده هم بسیار زیاد است.

دلیل کم کار شدن روشنک عجمیان:

وی درباره کم کار شدنش می گوید: دلایل مختلفی دارد. اولین دلیل این بود که حدود چهار سال پیش خداوند دختری به من داد که ترجیح دادم تا دو سالگی‌اش هیچ کاری انجام ندهم. البته موفق نشدم چون پیشنهاد کار اجرا داشتم و هفته‌ای یک‌بار برای اجرا می‌رفتم و چند تله‌فیلم هم کار کردم. این ماجراها باعث شد که حضورم کمرنگ‌تر شود. علت دیگر این است که من در این سال‌ها چندین تله‌فیلم کار کردم که در سال چیزی حدود هشت ماهم به این کار اختصاص پیدا کرد و از آنجایی که تله‌فیلم به نسبت سریال، کمتر به دیده شدن بازیگر کمک می‌کند، باعث شد حضورم در تلویزیون کمرنگ شود.

تحربه های سینمایی روشنک عجمیان:

سوگند
کارناوال مرگ
یک اشتباه کوچولو
کتاب قانون
ابراهیم خلیل الله
عشق فیلم
مجموعه های تلویزیونی روشنک عجمیان:
حالت خاص
لبخند خدا
سایه روشن
راه دررو
تلنگر
دانی و من
مهمانپذیر سعادت 2
طلاق در وقت اضافه
کارآگاهان
پاتوق
مرد هزار چهره
یک وجب خاک
پنجره یک و نیم هفته
پیله‌های پرواز
هتل پاپلی
جایزه بزرگ
داغ عشق
کوچه اقاقیا
آتیه
لحظه قاصدک
کاشانه
گوهر کمال

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ