اگر پسری این 16رفتار را دارد، حتما عاشق شماست!/از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد؟!

faateme1366
توی دانشگاه یا توی محل کار پسری هست که احساس میکنید رفتارش با بقیه در مورد شما فرق داره؟ حتما این مطلب را دنبال کنید تا به شما چندین راه را به شما نشان دهیم تا مطمئن شوید که پسر مورد نظرتان واقعا به شما علاقه مند است یا نه!

۱. زبان بدن (یا همان رفتار غیرکلامی) طرف مقابل را بررسی کنید. زبان بدن می‌تواند “حرف‌های بزرگی بگوید”. شما با توجه به زبان بدن می‌توانید درباره احساسات او اطلاعاتی بدست آورید. جالب است بدانید که متخصصان رفتاری بر این باورند که باوجود اینکه دختران در حدود ۵۲ رفتار بدنی برای نشان دادن علاقه  خود به پسرها دارند، این تعداد در پسران تنها حدود ۱۰ حرکت رفتاری است. با توجه به نظریه زبان، می‌توانید حدس‌هایی بزنید! اما با همه این‌ها، هنوز هم نیاز به دانستن چیزی که به دنبالش هستید دارید، و به یاد داشته باشید که هر حدس اشتباه می‌تواند منجر به شرمساری شما شود.

او زیاد به شما خیره میشود. سعی میکند به شما نزدیک شود.

مسیر دست ها، پاها، ساق پا، پا، و او به سمت شما اشاره دارد، این می‌تواند یکی از  نشانه های علاقه مندی باشد که به صورت ناخودآگاه بوجود می‌آید.

او شروع به آراستن خود می‌کند. ژاکت مناسب می‌پوشد. کفش هایش را واکس می‌زند. شاید او را موقعی که با دستش موهایش را مرتب می‌کند یا بند کفش‌هایش را می‌بندد ببینید.

اگر او شما را دوست داشته باشد، به ندرت ممکن است که به شما پشت کند، اغلب متمایل به شما است. 

۲. به تماس‌های چشمی توجه کنید. همانطور که قبلا اشاره شد، پسری که به شما علاقه مند باشد بیشتر به شما نگاه می‌کند حتی گاهی مخفیانه. اگر او خجالتی باشد، ممکن است سعی کند نگاه خود را از شما دور کند، اگر شما نگاه او را کنترل کنید ممکن است به طور ناگهانی سر خود را به اطراف برگرداند. برای آزمایش علاقه، به مدت چهار ثانیه به او خیره شوید، و سپس به جای دیگری نگاه کرده و پس از مدتی دوباره به او نگاه کنید اگر او ارتباط چشمی را با شما حفظ کرد یا افزایش داد، او به شما علاقه مند است. اگر چشمان او به دهان شما خیره بود، او قطعا علاقه مند است. اگر نگاه او به شما مانند دیگران است یا اینکه تماس چشمی با شما را قطع می‌کند، احتمالا به شما علاقه ندارد.

 او به شما زل می‌زند و محو شما می‌شود. این نشانه دوست داشتنتان است.

مراقب باشید نگاه پسر خجالتی را با یک نگاه معمولی اشتباه نگیرید. پسر خجالتی که شما را دوست دارد، دوباره به شما خیره می‌شود . صبور باشید!

اگر شما او را دوست نداشته باشید، تماس چشمی او ناراحت کننده خواهد بود. در این هنگام تماس چشمی را قطع کرده و به مکان دیگری بروید.

هر وقت که او به شما نگاه می‌کند لبخندی می‌زند یا اینکه کاری میکند که لحظه ای شما را خندان ببیند، این بدان معنی است که او می‌خواهد در شما حس خوبی ایجاد کند.

۳. به حرف‌هایش گوش کنید. اگر او شما را دوست دارد، او احتمالا می‌خواهد در مورد خودش با شما صحبت کند. بسیاری اوقات، پسرها نیاز دارند تا خود را اثبات کنند، به خصوص اگر شما در مورد یک پسر دیگر با او صحبت کنید. علاقه او را در صحبت‌هایش می‌توانید بیابید.

۴. داشتن رفتار متفاوت از دیگران با شما یکی از نشانه های دوست داشتن شما است. در رفتار او دقت کنید و ببینید آیا ارزش بیشتری به شما می‌دهد یا نه!

۵. منتظر باشید تا علایق ناگهانی او را در مورد چیزهایی که دوست دارید را ببینید. مثلا علاقه به سبک یا گروه خاصی از موسیقی که شما به آن علاقه دارید. یا صحبت درمورد برنامه تلویزیونی مورد علاقه شما و اینها می‌توانند نشانه هایی باشند که او شما را دوست دارد.

۶. وجود نشانه های دست‌پاچگی را ببینید. رفتارهای غیرعادی، خنده های با استرس، عرق کف دست، کشیدن نفس عمیق، بی‌قراری و همه می‌توانند نشانه هایی از علاقه او به شما باشند. اینها نشان می‌دهند که او سخت در تلاش است تا با شما ارتباط نزدیکتری برقرار کند.

۷. به دوستانش توجه کنید. اگر آنها از علاقه او به شما مطلع باشند، ممکن است زمانی که شما در اطراف او هستید، او را دست بیاندازند یا به سوی شما اشاره کنند و یا حتی سعی کنند او را پیش شما دوست داشتنی جلوه دهند. این را به یاد داشته باشید که هیچ گاه از دوستان خود برای انتقال پیام یا ابراز محبت به فرد مورد علاقه تان استفاده نکنید. این می‌تواند از شما یک احمق بسازد.

۸. آیا او شما را دنبال کرده و از شما تقلید میکند؟ اگر شما متوجه شدید که او حرکات شما را به طور مکرر کپی می‌کند، احتمال زیاد وجود دارد که او به شما علاقه مند است.

۹. آزارهای عاشقانه : پسرها وقتی بالغ می شوند دوست دارند با حمایت از شما و مراقبت و رفتار دوستانه توجه تان را جلب کنند اما هر چه جوان تر باشند ممکن است با شوخ طبعی و حتی رفتارهای آزاردهنده شما را متوجه خودشان کنند. شاید حتی فکر کنید او با شما دشمنی دارد و یا دوست دارد که اذیت تان کند ولی واقعیت این باشد که می خواهد شما او را ببینید و به او توجه کنید اما راه درستش را نمی داند.

۱۰. اگر او عضو شبکه های اجتماعی باشد، می‌توانید با دنبال کردنش به احساسات درونی او دست یابید. البته بعضی از افراد بدون هیچ حسی به کسی، عادت به ارسال پست های عاشقانه دارند. همینطور احتمال دارد او به کس دیگری علاقه مند باشد.
اگر در شبکه های مجازی یا برنامه ها و اپلیکیشن های پیام رسان مدام وجود او را متوجه می شوید و می بینید که همیشه با شما در ارتباط است می تواند به خاطر این باشد که شما را دوست دارد. البته تنها چت کردن نشانه علاقه نیست چرا که آدم ها در دنیای مجازی با هرکسی حرف می زنند و چندان در خصوص حسی که به او دارند حساس نیستند. شاید می خواهند تنهایی شان را پر کنند و یا شاید حتی دوست دارند که کمی در خصوص یک موضوع خاص با شما حرف بزنند چرا که شما را هم صحبت خوبی می دانند. به عبارتی ارتباط مجازی مداوم در کنار دیگر پارامترها می تواند نشانه علاقه او باشد.

۱۱. بعضی‌ها معتقد هستند که دانستن اینکه پسری دوستشان دارد، چندان برای دختران مفید نیست و حتی می‌تواند زندگی آنها را با مشکلاتی روبرو کند. پس شاید بهتر باشد، بی‌خیال این پست شوید!

12.علاقه او به لمس شما : علاقه به لمس و نزدیک تر شدن یک نشانه ی مهم در توسعه رابطه است. باید دید که چقدر دوست دارد به شما نزدیک شده و لمس تان کند و چه برخوردی نسبت به این موضوع دارد. اگر به شما علاقه مند باشد ممکن است وقتی که می خندد دست خود را روی دست شما بگذارد و یا به آرامی پای خود را کنار پای شما قرار دهد. در هر صورت باید به هر تلاش او برای نزدیک تر شدن به شما به چشم یک نشانه ی علاقه مندی نگاه کرد.

13. تعریف های ساده، توجه خاص : اگر یکبار موهای تان را به گونه خاصی آرایش می کنید و او متوجه شده و از آن تعریف می کند و یا می گوید که فلان مدل بیشتر به شما می آید و یا اگر از لباس ها و طرز پوشش تان تعریف می کند این می تواند نشانه این باشد که مدام حواسش به شما بوده و شما را ارزیابی می کند. توجه زیاد هم یکی از نشانه های علاقه است.

14. حساسیت او نسبت به دیگر مردها : مردها موجودات حسودی هستند که حسادت شان را پشت رفتارهای مردانه و سرسختانه خود ینهان می کنند. حتی ممکن است از شما بخواهند کمتر پدرتان را بغل کنید و این تنها به این علت است که او با دیدن یک مرد دیگر در نزدیکی شما احساس خطر کرده و ناراحت است. بنابراین از شما می خواهد که از او دوری کنید. به عبارتی او با دیدن پدرتان در اطراف شما تنها وجود یک مرد را می بیند و احساس خطر می کند. این حسادت ها و حساسیت ها فقط به خاطر علاقه زیاد او به شماست.

15. ملاقات های همیشگی و غافلگیرکننده : آیا حس می کنید که به دیدن او عادت کرده اید و هر روزی که او را نمی بینید گویی گم کرده دارید؟ شاید به خاطر این است که وی مدام خود را به شما نزدیک می کند تا شما را ببینید. به نوعی این عادتی است که خود او در شما ایجاد کرده است و به ملاقات مداوم شما معتاد است. این خود نشانه زیبایی از علاقه قلبی است.

16. پذیرای سیگنال خود باشید : تا به اینجای مقاله از نشانه های دوست داشتن یک مرد برای تان گفتیم اما در این مورد آخر می خواهید در خصوص کاری که خود شما باید انجام دهید، بگوییم. در صورتی که او را دوست دارید و می دانید که او هم شما را دوست دارد بهتر است اجازه ندهید بیش از حد از هم دور باشید. به عبارتی باید تا دیر نشده رابطه تان را به یک سمت درست هدایت کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
امیررضا

امیررضا

1398-10-02 - 00:35 پاسخ

خدایا هیشکی رو عاشق نکن اما اگه عاشقش کردی لطفا به عشقش برسون

به تو چه

به تو چه

1398-09-28 - 19:39 پاسخ

سلام من یه همکلاسی دارم ک پسره و این ک خیلی به من نگاه میکنه و خیلی اذیتم میکنه و تیکه میندازه و این ک هر موقع کاراشو جوری برنامه ریزی میکنه ک پیش من باشه یعنی اون منو دوست داره

ایناز

ایناز

1398-09-23 - 19:12 پاسخ

منم عاشق یک پسری هستم اون وقتی از مدرسه میام بیرون همیشه با دوستانش جمع میشن و به من سلام میدن و یکی از دوستانم میشه آون تو رو دوس داره ولی خودش اصلا نشونی از عشق بهم نمیده خیلی مغروره آیا من و دوسم داره

Hadiseh

Hadiseh

1398-09-22 - 14:14 پاسخ

هیچ

ناشناس

ناشناس

1398-09-21 - 23:05 پاسخ

خیلی ازش خوشم میاد ولی آخه درده که نه اسمشو میدونم نه فامیلیشو میدونم نه شمارش و دارم نه آدرس و خونش و فقط میدونم محل کارش کجاست لباس فروشی داره هر از گاهی میرم اونجا تمامی نشونه های بالا رو هم داره یکی بشری بیاد به من بگه باید چه خااااااااکی تو سرم بریزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس

ناشناس

1398-09-21 - 22:58 پاسخ

بد نبود

Hadiseh

Hadiseh

1398-09-21 - 18:46 پاسخ

هیچ

سنا

سنا

1398-09-19 - 13:38 پاسخ

یه پسری دو ساله دنبالم میاد و چیزی نمیگه من هم سرمو میندازم پایین نگاش نمیکنم به نظرتون دوسم داره؟

هدیه

هدیه

1398-09-19 - 02:17 پاسخ

بعضی از مطالب بالارو داره ولی نمیدونم واقعا دوسم داره یا نه اون وقتی از پیشم رد میشه نگام میکنه ولی من نگاش نمیکنم ولی خیلی خیلی دوسش دارم اما نمیدونم دوسم داره یانه لطفا جوابمو بدین

آمیتیس

آمیتیس

1398-09-15 - 12:37 پاسخ

سلام من حدودا دو سالی هس که عاشق پسر عموم شدم . اون ی سال از من بزرگتره یعنی 16 سالشه . اون همه ی این رفتار ها رو دارع . همیشع وقتی تو ی جمعی هستیم میاد نزدیک من میشینع . همیشع نگاش ب سمت منع . دوست دارع بدونع چطوری میشینم یا چطوری راه میریم . خیلی نقاط مشترک باهم داریم . تا حالا بیشتر از صد بار خواستم ک بهش بگم ک دوسش دارم ولی همش میترسیدم ک دلش پیشم نباشع . ب نظرتون با این خصوصیاتی ک دارع بهش بگم ک دوسش دارم یا نه ؟ تو رو خدا جواب بدین ...

Ayda tarany

Ayda tarany

1398-09-11 - 22:37 پاسخ

B nazrm kamln dorost bod chon mn tamam in vijegi haro didm v kamln ehsasshon kardm

مریم

مریم

1398-09-11 - 22:00 پاسخ

چند حدیث زیبا: امیرالمومنین علی (ع): اجر مجاهدی که در راه خدا شهید می شود، بیشتر از کسی نیست که قادر بر گناه است، ولی عفت می ورزد ؛ نزدیک است که شخص عفیف، فرشته ای از فرشته ها باشد. رسول مهربانی ها (ص): زمانی که مردی به همسرش و همسرش به او نگاه کند خداوند به دیده ی رحمت به آنان نگاه می کند. پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله : بهترین زنان شما، زنی است که برای شوهرش آرایش و خودنمایی کند، اما خود را از نامحرمان بپوشاند.

Tarane

Tarane

1398-09-10 - 16:31 پاسخ

باو شماها خیلی باحالیت

Tarane

Tarane

1398-09-10 - 16:31 پاسخ

باو شماها خیلی باحالیت

سارا

سارا

1398-09-10 - 16:21 پاسخ

از اینکه موجبات خنده و شادی ما را فراهم کردید ممنونم. یه علامت منفی ۲۵ هم به متن تون اضافه کنید واقعا مغز این نوجوونا مشکل داره

پارمیس

پارمیس

1398-09-10 - 13:53 پاسخ

خیلی خوب بود

mobina

mobina

1398-09-09 - 22:28 پاسخ

یک پسر خجالتی به پسر خالم گفته که منو دوست داره و همش یواشکی نگام میکنه به نظر شما منو دوست داره

بب

بب

1398-09-08 - 19:37 پاسخ

من یه دختره 12 سالم با بابام تو تابستون ها به پارک روبه روی خونمون میرم چند وقتی بود یه پسری همش بهم میگفت دوست دارم هی شمارشو میداد و دنبالم میکرد بعد یه روز که داشت نگام میکرد داداشم اومد اخه داداشم خوشپیپه باهام دست داد از اون موقه هم دیگه اون پسره به پارک نمیاد چرا

بب

بب

1398-09-08 - 19:31 پاسخ

سیب

آیدا

آیدا

1398-09-08 - 18:24 پاسخ

سلام من یه دخترم یه پسری هستم که خیلی دوسش دارم وقتی باشم خوشحالم اما نمی دونم دوسم داره یانه اما برای همه آرزو دارم که هیچوقت تو شرایط من نباشن و به عشق شون برسن مای لاو احسان

سحر

سحر

1398-09-08 - 11:06 پاسخ

یه پسری هست ادعاش میشه ک منو خیلی دوس داره و نیتش خیره ولی من ازون خوشم نمیاد چون فرهنگ ما با اون ک فرهنگش مذهبی و روستاییه تطابق نداره مدتیه جواب پی اماشو نمیدم رفته سراغ مادرم و التماس میکنه ک مامانم اجازه بده بیان خواستگاری مامانم بخاطر من جوابشو منفی میده و بخاطر مریضی و استرس و.خودخوریش همیشه بستری بیمارستانه کمکم کنید بگید چیکار کنم

مهناز

مهناز

1398-09-06 - 16:55 پاسخ

چهار سال پیش وقتی چهارده سالم بود پسر عموی خاله ی بابام تو عروسی بهم نگاه کرد و خندید وسلام کرد بدنم خشک شد و خجالت کشیدم جوابشو بدم چون بهم نگاه میکرد بعد اون روز هم دیگه ندیدمش خواهش میکنم بهم بگید او عاشقم بوده است؟

ددختر خوب

ددختر خوب

1397-03-29 - 15:33 پاسخ

من یه دختر چادریم با حجاب تاحالا به کسی نگاهم نکردم یه دوست دارم که این یه داداش داره همسایمون هستن تمامی رفتار های بالا رو دارهیعنی من اینو خوندم فکر کردم اینو دید بعد نوشتید همش نگاش سمت منه وقتی با دوستاشه همش خنده ریز میزنه دوستاشم دستش میندازن همش هم علاقه داره نزدیک به من باشه البته من اصلا علاقه ای ندارم باهاش صحبت کنم ولی هی میخواد سر صحبت رو باز کنه حتی یه بار تاریخ تولدمو پرسید منم خیلی توجه نکردم چند باری هم خودشو به من میزنه و طوری رفتار میکنه انگار ناخودآگاه بوده مطالب بالا رو که خوندم تعجب کردم به نظرتون این رفتاراش منظور داره؟؟

بهنوش

بهنوش

1397-03-24 - 01:45 پاسخ

عالی بود

بهار

بهار

1397-03-23 - 07:46 پاسخ

سلام راستش من پسر عمم بهم گفته که از من خوشش میاد و اینکه رفتارهایی که بامن میکنه با هیچ دختری نمیکنه !مثلا من یه بار ناراحت بودم و ۲ بار اومد ازم پرسید که چته ولی من گفتم هیچی یه بار دیگه اومد پیشم باهام درد و دل کرد و خیلی باهام مهربون بود حرف زدنش خیلی احساسی بود . ۲ماه بعد من و دوستم بهش زنگ زدیم و اون اسم دوست منو میدونست و پسر عمم به دوستم گفت که من اسم همه دوستای بهار و میدونم . یعنی اون منو دوست داره لطفا بهم جواب دهید

1397-03-20 - 19:44 پاسخ

سلام من سه سال عاشق پسر خالم بودم ولی نمیدونستم اونم دوسم داره یا ن و همیشه ب خودم میگفتم هوسه و بخاطر اینکه فکر میکردم هوسه ب خاستگارم ک پسر خوبی بود جواب مثبت دادم ولی الان خیلی درد میکشم احساس میکنم واقعا دوسش داشتم بنظورتون کارم درس بوده ؟ و راستی پسر خالمم از موقعی ک نامزد کردم همش تو فضای مجازی عکسو دلنوشته های غمگین میزاره و همش حرف از خودکشی میزنه ب نظرتون اونم منو دوس داشته؟

غریبه

غریبه

1397-03-19 - 20:46 پاسخ

شماره نداره مرکزتون باهاش تماس بگیریم

عسل

عسل

1397-03-17 - 10:12 پاسخ

من ۱۰ ماهه عاشقه یه نفر شدم پسره خوبیه ۸ روز بیشتر باهم نبودیم فقد دم در حیاطمون هم دیگرو میدیدیم بعد ۸ روز گف نمیتونم رابطمونو ادامه بدم بعد ۱۰ ماه شب احیای ۱۹ام به زنموش گفتم با زنموش خیلی خوبم چون همسن خودمه وقتی بهش گفتم گف هر وقت از کلاساش میاد یا دو هفته ای یه بار میاد از تو میپرسه راستش هر وقت هم که میرم بیرون بهم نگاه میکنه تا بهش نگا میکنم هواسشو پرت میکنه واقعا دوسم داره یا نه؟؟؟

samira

samira

1397-03-16 - 09:56 پاسخ

وای، نظرات رو خوندم، خیلی خندیدم، هر کی از جلوت رد شد یا نگات کرد یا بهت گفت این یبارو با من بیا، یا چشاش برق زد، الزاما عاشق ت نیس، خانم گل...

ناشناس

ناشناس

1397-03-14 - 22:59 پاسخ

عالییییی

ستایش

ستایش

1397-03-13 - 22:21 پاسخ

سلام من ۱۳سالمه در مورد متن های بالا می خواستم بگم اگه نگاه پسرا نگاه عشق نباشه چی؟؟ در ضمن اگه بعضی وقتها پسرا بهمون تیکه بندازن یعنی دوستمون دارن؟؟?? من دوست پسر میخوااااااااااااام???

F.S.M

F.S.M

1397-03-13 - 08:47 پاسخ

منم دخترم ولی هرکی نگاتون میکنه که عاشقتون نیست منم چهار سال عاشق بودم ولی وقتی به مادرم گفتم گفت اینا هوسه فکرتو بیرون کن به بدیهاش فکر کن منم همین کارو کردم الآن هیچ حسی بهش ندارم راحتتتت شدم والا

دختر

دختر

1397-03-13 - 07:24 پاسخ

سلام من یک سالی میشه که پسر رو میشناسم در واقع نزدیک دو سال و خورده ای است که فامیل شدیم من بعد سه ماه که فامیل شدیم عاشقش شدم وقتی میبینمش قلبم تند میزنه و وقتی هم که پیشش هستم احساس امنیت میکنم یه چند بارم دستمو یهو گرفت ولی چیزی بهم نمیگه به جز یه دفعه که با فامیلامون رفته بودیم بیرون که باهم راه میرفتیم در مورد خودش باهام صحبت کرد و ازم خواست منم در موردش نظر بگم و منم در مورد خودم ازش نظر خواستم از این ۱۶ رفتار بعضی ها شو داره البته یه دفعه داشتیم بازی میکردیم با خنده گفت یکیو دوست دارم اول اسمش س هست.بعد بلند زد زیر خنده انگار که شوخی کنه ایا بهم علاقه داره?

Sanam

Sanam

1397-03-10 - 09:09 پاسخ

من دو سال پیش تو عروسی دختر عمم عاشق نوه دایی بابام شدم اونم جوری نگاهم میکرد ک انگار خوشش اومده از اون موقع نتونستم ببینمش اما در مورد من با مامانش حرف زده و اونم گفته ک فعلا موقعیتش رو نداری

sg8

sg8

1397-03-08 - 20:46 پاسخ

مردونه شوما دخترا دیونین خدا عقلدون بدد اخ هرکی نیگادون کند عاشقدونس؟؟؟؟

سینا

سینا

1397-03-08 - 20:10 پاسخ

خدایا به داد جووونامون برس واقعا قاطی کردن

ناشناس

ناشناس

1397-03-07 - 20:59 پاسخ

سلام من 5سال عاشق یه پسرم بهشم گفتم ولی اون دوسم نداشت ولی خدایی خیلی باهام خوب بود باهم چند ماه رفیق شدیم ولی از شانس بدم داداشم فهمید و همچی تموم شد ولی الان یه جوری نگام میکنه وقتی نگام میکنه چشماش برق میزنه بعد خیلی میاد از جلوم رد میشه بنظرتون دوسم داره

1397-03-07 - 09:25 پاسخ

سلام من نزدیک یک ساله که با پسری

یگانه

یگانه

1397-03-05 - 01:43 پاسخ

چرا که نه، برا چی نتونی باهاش ازدواج کنی مگه ادم تو زندگیش چند بار عاشق میشه؟ اینو به عنوان کسی که تو این موقعیت قرار گرفته بهت میگم به نظر من بزرگتر بودنش مهم نیست مهمتر از همه عشق و علاقه ایه که تو بهش داری و نظر اون، اگه دوست داشت که چه بهتر اگرم دوست نداره به نظر من فراموشش کن حداقل تکلیف خودتو میدونی

ونوس

ونوس

1397-03-03 - 06:13 پاسخ

خوب بود

Aylarnz

Aylarnz

1397-02-30 - 10:53 پاسخ

نکته هایی ک بالا گفته شده بود خوب بودن

نرگس

نرگس

1397-02-27 - 23:46 پاسخ

همه اینارو داره ولی چون مامانش اینا چادری میخوان سمت من نمیان طرف پسرخالمه و هیچ رابطه ای به جز چارچوب خونواده نداریم

B.S

B.S

1397-02-25 - 22:30 پاسخ

جالب بود من یه زمان احساس کردم به دختری علاقه مند شدم اولش فکر میکردم از رو جوگیری یه بعد که اینا رو خوندم و با خودم مقایسه شون کردم دیدم علاقه م به اون دختر از رو جوگیری نیست اما حیف در شرایطی قرار دارم که مجبورم فراموشش کنم امیدوارم همه به کسی که دوستش دارن برسن...

Delaram

Delaram

1397-02-24 - 11:15 پاسخ

سلام ممنون از مطالب خوبتون فقط من در آموزشگاهی درس میخوانم.یک روز داشتم وسایل خودمو جمع می کردم که دیدم یه مردی تقریبا سی ساله به من زل زده و استادش داره باهاش حرف میزنه ولی تمام توجهش به منه.توجهی نکردم که دفعه بعد وقتی اونو دیدم،پیش دوستش نشسته بود و یه چیزی تو گوش دوستش گفت و هر دو با لبخند بهم نگاه کردن

سحر

سحر

1397-02-24 - 09:25 پاسخ

سلام من یکی را تو فامیل دوست دارم رفتارهاش خیلی خاصه بهش گفتم که دوستش دارم وگفتم اما میدونم عشقم یک طرفه ست گف باشه برو خیلی پسری نجیبی هست و باحیا چطور بفهمم دوستم داره

اناهیتا

اناهیتا

1397-02-22 - 18:32 پاسخ

سلام متن بالا خیلی عالی بود مرسی فقط من یک دوس پسر دارم حدودا 5 ماه باهمیم و مادرامونم خبر دارن اون الان ی یک ماهی هست بهم پی ام مای مداوم نمیده و روز بوده اصلا چت نداشتیم چکار کنم ناراحت باشم از این رابطه یا ن

زهرا

زهرا

1397-02-09 - 20:47 پاسخ

بد نیست ولی اگه پسره چند تا دوست دختر داشته باشه چی

ناشناس .ه

ناشناس .ه

1397-02-03 - 18:29 پاسخ

بعضی از اینارو داره ولی نمیدونم واقعا دوستم داره یانه؟

زهرا

زهرا

1397-02-03 - 15:35 پاسخ

سلام منابع از پسر عمم خوشم میاد خونوادم هم مذهبین خونواده اونا هم همینطور ی روز رفتم خونشون خودش بود و داداشش و ابجیش سر غذا همش تعارف میکرد زهرا دوغ بریزم نوشابه بریزم و از این حرفا اخر سر داداشش به طعنه گفت زهرا بخور نخوری علی ناراحت میشه ها اونم هیچی نگفت بعدش ی پیاز برداشت گفت وای پیازا چقدر تند شدن آدم اشکش در میاد داداشش باز هم به طعنه گفت زهرا برو براش دستمال بیار دیگه به نظرتون دوستم داره؟

الهه

الهه

1397-01-27 - 15:36 پاسخ

در مورد خانومی ک گفته دوس پسرش یهو مهربون شده و قبلا سرد بوده باید بگم منم تجربشو داشتم. حدس شما درسته ب احتمال زیاد ایشون مست کرده بودن متاسفانه.دوس پسر منم همین طور بود و مست میکرد اگه دیدی بازم اینطوری شد ازش از حرفای شب گذشته بپرس احتمالا یادش نمیاد چون مست بوده