اگر پسری این 16رفتار را دارد، حتما عاشق شماست!/از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد؟!

faateme1366
توی دانشگاه یا توی محل کار پسری هست که احساس میکنید رفتارش با بقیه در مورد شما فرق داره؟ حتما این مطلب را دنبال کنید تا به شما چندین راه را به شما نشان دهیم تا مطمئن شوید که پسر مورد نظرتان واقعا به شما علاقه مند است یا نه!

۱. زبان بدن (یا همان رفتار غیرکلامی) طرف مقابل را بررسی کنید. زبان بدن می‌تواند “حرف‌های بزرگی بگوید”. شما با توجه به زبان بدن می‌توانید درباره احساسات او اطلاعاتی بدست آورید. جالب است بدانید که متخصصان رفتاری بر این باورند که باوجود اینکه دختران در حدود ۵۲ رفتار بدنی برای نشان دادن علاقه  خود به پسرها دارند، این تعداد در پسران تنها حدود ۱۰ حرکت رفتاری است. با توجه به نظریه زبان، می‌توانید حدس‌هایی بزنید! اما با همه این‌ها، هنوز هم نیاز به دانستن چیزی که به دنبالش هستید دارید، و به یاد داشته باشید که هر حدس اشتباه می‌تواند منجر به شرمساری شما شود.

او زیاد به شما خیره میشود. سعی میکند به شما نزدیک شود.

مسیر دست ها، پاها، ساق پا، پا، و او به سمت شما اشاره دارد، این می‌تواند یکی از  نشانه های علاقه مندی باشد که به صورت ناخودآگاه بوجود می‌آید.

او شروع به آراستن خود می‌کند. ژاکت مناسب می‌پوشد. کفش هایش را واکس می‌زند. شاید او را موقعی که با دستش موهایش را مرتب می‌کند یا بند کفش‌هایش را می‌بندد ببینید.

اگر او شما را دوست داشته باشد، به ندرت ممکن است که به شما پشت کند، اغلب متمایل به شما است. 

۲. به تماس‌های چشمی توجه کنید. همانطور که قبلا اشاره شد، پسری که به شما علاقه مند باشد بیشتر به شما نگاه می‌کند حتی گاهی مخفیانه. اگر او خجالتی باشد، ممکن است سعی کند نگاه خود را از شما دور کند، اگر شما نگاه او را کنترل کنید ممکن است به طور ناگهانی سر خود را به اطراف برگرداند. برای آزمایش علاقه، به مدت چهار ثانیه به او خیره شوید، و سپس به جای دیگری نگاه کرده و پس از مدتی دوباره به او نگاه کنید اگر او ارتباط چشمی را با شما حفظ کرد یا افزایش داد، او به شما علاقه مند است. اگر چشمان او به دهان شما خیره بود، او قطعا علاقه مند است. اگر نگاه او به شما مانند دیگران است یا اینکه تماس چشمی با شما را قطع می‌کند، احتمالا به شما علاقه ندارد.

 او به شما زل می‌زند و محو شما می‌شود. این نشانه دوست داشتنتان است.

مراقب باشید نگاه پسر خجالتی را با یک نگاه معمولی اشتباه نگیرید. پسر خجالتی که شما را دوست دارد، دوباره به شما خیره می‌شود . صبور باشید!

اگر شما او را دوست نداشته باشید، تماس چشمی او ناراحت کننده خواهد بود. در این هنگام تماس چشمی را قطع کرده و به مکان دیگری بروید.

هر وقت که او به شما نگاه می‌کند لبخندی می‌زند یا اینکه کاری میکند که لحظه ای شما را خندان ببیند، این بدان معنی است که او می‌خواهد در شما حس خوبی ایجاد کند.

۳. به حرف‌هایش گوش کنید. اگر او شما را دوست دارد، او احتمالا می‌خواهد در مورد خودش با شما صحبت کند. بسیاری اوقات، پسرها نیاز دارند تا خود را اثبات کنند، به خصوص اگر شما در مورد یک پسر دیگر با او صحبت کنید. علاقه او را در صحبت‌هایش می‌توانید بیابید.

۴. داشتن رفتار متفاوت از دیگران با شما یکی از نشانه های دوست داشتن شما است. در رفتار او دقت کنید و ببینید آیا ارزش بیشتری به شما می‌دهد یا نه!

۵. منتظر باشید تا علایق ناگهانی او را در مورد چیزهایی که دوست دارید را ببینید. مثلا علاقه به سبک یا گروه خاصی از موسیقی که شما به آن علاقه دارید. یا صحبت درمورد برنامه تلویزیونی مورد علاقه شما و اینها می‌توانند نشانه هایی باشند که او شما را دوست دارد.

۶. وجود نشانه های دست‌پاچگی را ببینید. رفتارهای غیرعادی، خنده های با استرس، عرق کف دست، کشیدن نفس عمیق، بی‌قراری و همه می‌توانند نشانه هایی از علاقه او به شما باشند. اینها نشان می‌دهند که او سخت در تلاش است تا با شما ارتباط نزدیکتری برقرار کند.

۷. به دوستانش توجه کنید. اگر آنها از علاقه او به شما مطلع باشند، ممکن است زمانی که شما در اطراف او هستید، او را دست بیاندازند یا به سوی شما اشاره کنند و یا حتی سعی کنند او را پیش شما دوست داشتنی جلوه دهند. این را به یاد داشته باشید که هیچ گاه از دوستان خود برای انتقال پیام یا ابراز محبت به فرد مورد علاقه تان استفاده نکنید. این می‌تواند از شما یک احمق بسازد.

۸. آیا او شما را دنبال کرده و از شما تقلید میکند؟ اگر شما متوجه شدید که او حرکات شما را به طور مکرر کپی می‌کند، احتمال زیاد وجود دارد که او به شما علاقه مند است.

۹. آزارهای عاشقانه : پسرها وقتی بالغ می شوند دوست دارند با حمایت از شما و مراقبت و رفتار دوستانه توجه تان را جلب کنند اما هر چه جوان تر باشند ممکن است با شوخ طبعی و حتی رفتارهای آزاردهنده شما را متوجه خودشان کنند. شاید حتی فکر کنید او با شما دشمنی دارد و یا دوست دارد که اذیت تان کند ولی واقعیت این باشد که می خواهد شما او را ببینید و به او توجه کنید اما راه درستش را نمی داند.

۱۰. اگر او عضو شبکه های اجتماعی باشد، می‌توانید با دنبال کردنش به احساسات درونی او دست یابید. البته بعضی از افراد بدون هیچ حسی به کسی، عادت به ارسال پست های عاشقانه دارند. همینطور احتمال دارد او به کس دیگری علاقه مند باشد.
اگر در شبکه های مجازی یا برنامه ها و اپلیکیشن های پیام رسان مدام وجود او را متوجه می شوید و می بینید که همیشه با شما در ارتباط است می تواند به خاطر این باشد که شما را دوست دارد. البته تنها چت کردن نشانه علاقه نیست چرا که آدم ها در دنیای مجازی با هرکسی حرف می زنند و چندان در خصوص حسی که به او دارند حساس نیستند. شاید می خواهند تنهایی شان را پر کنند و یا شاید حتی دوست دارند که کمی در خصوص یک موضوع خاص با شما حرف بزنند چرا که شما را هم صحبت خوبی می دانند. به عبارتی ارتباط مجازی مداوم در کنار دیگر پارامترها می تواند نشانه علاقه او باشد.

۱۱. بعضی‌ها معتقد هستند که دانستن اینکه پسری دوستشان دارد، چندان برای دختران مفید نیست و حتی می‌تواند زندگی آنها را با مشکلاتی روبرو کند. پس شاید بهتر باشد، بی‌خیال این پست شوید!

12.علاقه او به لمس شما : علاقه به لمس و نزدیک تر شدن یک نشانه ی مهم در توسعه رابطه است. باید دید که چقدر دوست دارد به شما نزدیک شده و لمس تان کند و چه برخوردی نسبت به این موضوع دارد. اگر به شما علاقه مند باشد ممکن است وقتی که می خندد دست خود را روی دست شما بگذارد و یا به آرامی پای خود را کنار پای شما قرار دهد. در هر صورت باید به هر تلاش او برای نزدیک تر شدن به شما به چشم یک نشانه ی علاقه مندی نگاه کرد.

13. تعریف های ساده، توجه خاص : اگر یکبار موهای تان را به گونه خاصی آرایش می کنید و او متوجه شده و از آن تعریف می کند و یا می گوید که فلان مدل بیشتر به شما می آید و یا اگر از لباس ها و طرز پوشش تان تعریف می کند این می تواند نشانه این باشد که مدام حواسش به شما بوده و شما را ارزیابی می کند. توجه زیاد هم یکی از نشانه های علاقه است.

14. حساسیت او نسبت به دیگر مردها : مردها موجودات حسودی هستند که حسادت شان را پشت رفتارهای مردانه و سرسختانه خود ینهان می کنند. حتی ممکن است از شما بخواهند کمتر پدرتان را بغل کنید و این تنها به این علت است که او با دیدن یک مرد دیگر در نزدیکی شما احساس خطر کرده و ناراحت است. بنابراین از شما می خواهد که از او دوری کنید. به عبارتی او با دیدن پدرتان در اطراف شما تنها وجود یک مرد را می بیند و احساس خطر می کند. این حسادت ها و حساسیت ها فقط به خاطر علاقه زیاد او به شماست.

15. ملاقات های همیشگی و غافلگیرکننده : آیا حس می کنید که به دیدن او عادت کرده اید و هر روزی که او را نمی بینید گویی گم کرده دارید؟ شاید به خاطر این است که وی مدام خود را به شما نزدیک می کند تا شما را ببینید. به نوعی این عادتی است که خود او در شما ایجاد کرده است و به ملاقات مداوم شما معتاد است. این خود نشانه زیبایی از علاقه قلبی است.

16. پذیرای سیگنال خود باشید : تا به اینجای مقاله از نشانه های دوست داشتن یک مرد برای تان گفتیم اما در این مورد آخر می خواهید در خصوص کاری که خود شما باید انجام دهید، بگوییم. در صورتی که او را دوست دارید و می دانید که او هم شما را دوست دارد بهتر است اجازه ندهید بیش از حد از هم دور باشید. به عبارتی باید تا دیر نشده رابطه تان را به یک سمت درست هدایت کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
نگار

نگار

1400-02-05 - 15:53 پاسخ

سلام عشق واقعا قشنگه من عاشق عشق هستم خیلی خیلی از خدا تشکر میکنم که به ما انسان ها عشق زیبا را یاد داد منم عاشقم خیلی شیرینه عشق 💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞عشق زیباست کاش همه عاشق باشن

سارا

سارا

1400-02-03 - 09:54 پاسخ

منم یه چند وقته عاشق پسرعمم شدم...به نظر من که اصلا فاصله سنی مهم نیست...از من ۱۷ سال بزرگ تره.خلبانه.دوتا کارخونه دارن.ولی میترسم به کسی بگم فکر کنن به خاطر موقعیت شغلی و مالی که داره دوسش دارم و میخوام باهاش ازدواج کنم ولی واقعا اینجوری نیست.من ۱۵سالمه و اون ۳۱ سالش همه این نشونه هایی که اینجا و توی سایت های دیگه بود رو داره ولی من از علاقش مطمئن نیستم خیلی احساس بدیه که عاشق کسی باشی که ندونی دوست داره یا نه...

◇

1400-02-01 - 23:30 پاسخ

خاک تو سر بدبخت و بیکسم 😐😐

فاطمه

فاطمه

1400-02-01 - 16:41 پاسخ

پسری به من گفته که دوسم داره .ولی دو هفته ای میشه باهام سرده .نمیدونم چیکار کنم.نمیدونم چجوری بفهمم که بهم علاقه داره

صولی

صولی

1400-01-31 - 00:07 پاسخ

ب نظرم خبع چعون بعضی ا جاهاش راصت بود =]

Zahra

Zahra

1400-01-30 - 12:27 پاسخ

سلام منو یه پسری رو دوست دارم که۱۰ سال ازم بزرگ تره من ۱۸ اونم ۲۸ نمی دونم دوسم داره یا نه دو ساله که ندیدمش دارم از دل تنگی می میرم شماره شو هم دارم اما جرعت نمی تونم بگم چقدر دوسیش دارم

نیان شیرین بیان

نیان شیرین بیان

1400-01-22 - 23:39 پاسخ

عالی است من یک پسر است که او کوچمون کار میکنه گه گدار نگاه میکنه وتوجه میکنه نمیدونم عاشق من است یا نه

Fatima

Fatima

1400-01-21 - 13:03 پاسخ

سلام خدمت شما عزیزان امیدوارم که حالتون خوب باشه من ۱۲سالمه عاشق پسر عمه‌ام هستم اون ۱۶ سالشه و کمی از رفتارهای بالا رو داره ۸ سال عاشقشم اما نمیدونم چجوری بگم دوست دارم لطفا بهم کمک کنین!

مهسا آرام فر

مهسا آرام فر

1400-01-20 - 02:17 پاسخ

به نظر من اگر دختری پسری را دوست دارد بهتر است تا آخرین روز عمرش سکوت کنه چون به آبرو ریزی و از بین رفتن حیثیتش نمی ارزه

عسل سعیدی

عسل سعیدی

1400-01-19 - 20:57 پاسخ

مفید بود خیلی ممنون

مبينا كوهى

مبينا كوهى

1400-01-17 - 16:09 پاسخ

يه پسرى تو دانشگاه هست كه مى خواد خودشو به من ثابت كند منم به او حس دارم الان نميدونم بايد چی كار كنم ؟؟

Z♡H

Z♡H

1400-01-15 - 14:37 پاسخ

عالی بود👌🏻🙂

دنیا

دنیا

1400-01-15 - 14:21 پاسخ

چند روزه یک پسره خیلی‌ میاد دنبالم خیلی‌ خیره میشه چند بارم چشمک زده خیلی‌ خوشگله ولی مهرش توی دلم نشسته همش میگه دوست دارم 😒😐

P.R

P.R

1400-01-13 - 16:39 پاسخ

من ره یه پسری که پسرعمه خواهرزادم هست و اومدیم خونشون احساس میکنم که علاقه مند شدم اونو نمیدونم چون علامتهای کمی از خودش نشون میده و من بعضی وقتا که بهش نگا میکنم اون هم یه چندلحظه ای نگام میکنه بعضی وقتا که من هم بهش نگا نمیکنم یهو متوجه میشم که انگار داره بهم نگا میکنه،و اصلاً هم با هم صحبت نمیکنیم اما اون بعضی وقتا انگار دنبال بهونه ای میگرده که باهام صحبت کنه یا یه چیزی بگه اما واقعاً نمیدونم که اونم به من علاقه داره یا نه خیلی دوست دارم اینو بدونم😐

Atena

Atena

1400-01-07 - 17:35 پاسخ

خیلی مفید و خوب بود من این متن و خوندم که به دوستم کمک کنم و خشبختانه وبروم جلوی دوستم نرفت و همش درست بود 😁❤

فاطمه

فاطمه

1400-01-06 - 18:09 پاسخ

عالی بود ممنون بابت مطلب

M

M

1400-01-06 - 04:26 پاسخ

سلام ببخشید یه سوال اون پسره باید همه‌ی 16 مورد رو داشته باشه که بفهمیم دوسمون داره یا چند تاش کافیه؟

فاطمه

فاطمه

1400-01-06 - 00:53 پاسخ

کاملا درسته عالی بود

فاطمه

فاطمه

1400-01-06 - 00:52 پاسخ

کاملا درسته عالی بود😘

ایلیا

ایلیا

1399-12-29 - 21:56 پاسخ

من پسرم به یه دختری علاقه دارم ولی انگاری اون منو دوست نداره شما که دخترین جوابی ندارین

محدثه امری

محدثه امری

1399-12-27 - 17:18 پاسخ

بله درسته اینها درست بود

F. R

F. R

1399-12-27 - 02:38 پاسخ

من اون همه این رفتار هارو داره واقعا مرسی💓

نازی

نازی

1399-12-21 - 18:23 پاسخ

سلام همه اینها خوب بود اما من فهمیدم اونو دوست دارم اما منو دوست نداره

چشمانت

چشمانت

1399-12-20 - 20:28 پاسخ

با سلام راستش یکی از اقواممون را از وقتی که دیدم حس میکنم همش نگاش رو منه میفهمم همیشه بهم زل میزنه و منم بی جوابش نمیذارم همیشه رو سفره رو به روم میشینه معلومه بدجور عاشقم شده منم همین طور عاشقشممممممم♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

فاطمه

فاطمه

1399-12-19 - 21:35 پاسخ

سلام من 13 سالمه به پسر همسایه مون علاقه دارم من هر جا که میرم اونم میاد ازش خجالت میکشم فقط منو نگاه می‌کنه میخام بدونم بهم علاقه داره یا نه همه این علائم رو هم داره

سحر کیوانی

سحر کیوانی

1399-12-18 - 14:01 پاسخ

خدا هیچ کس را عاشق نکنه چون خودم عاشق شدم میفهم

سحر کیوانی

سحر کیوانی

1399-12-16 - 13:04 پاسخ

یه پسری به تازگی عاشق من شده و مطمعنم که دوسم داره و تمام علامت هایی را که شما گفتید را داره ولی من نمیدونم چیکار کنم

مریم

مریم

1399-12-15 - 23:39 پاسخ

خوبه دقیقا اینا رو ملاحظه کردم 😍 و حدود۲ ماه میشه ندیدمش 😥 👌👌 دلم براش خیلی تنگه💔

ابراهیم زاده

ابراهیم زاده

1399-12-14 - 18:54 پاسخ

مفید بود 🙏🙏

محمد

محمد

1399-12-11 - 13:29 پاسخ

سلام 80%درسته چون. خودم پسرم همینطوری هستم 😅😅😅میگم درست میگید بیشترشو

نسا

نسا

1399-12-09 - 23:56 پاسخ

بد نبود توضیح زیادی نداده بود ولی من فهمیدم دوسم داره ممنونم

سحر کیوانی

سحر کیوانی

1399-12-06 - 21:58 پاسخ

سلام چند ماهی میشه کا یه پسری عاشقم شده خیلی خوشتیپه وا قعا خوشگل و زیباست من هم عاشق شده ام اما از بابام می ترسم بهش محل نمیزارم از دم خونمون تا مدرسه و از مدرسه تا خونمون با موتورش دنبالم می افته شما لطفا کمکم کنید که چطوری به او بفهمونم که دوسش دارم البته من هم خیلی خوشگل و خوشتیپم هر کی منو میبینه عاشقم میشه ولی اون پسر نظرمو جلب کرده من ۱۳ سالمه پسره هم ۱۷ سالشه پسر عموی همون پسر با من همکلاسه و همش درمورد اون پسر با من حرف میزنه البته میدونم که پسره خودش خواسته که درموردش با من حرف بزنه تا منو میبینه اونقدر نگام میکنه من خجالت میکشم لطفا بگید که عاشم هست یا نه؟

Fatemeh

Fatemeh

1399-12-04 - 10:25 پاسخ

عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

سنا سلطانی

سنا سلطانی

1399-12-02 - 18:32 پاسخ

واقعا عالی

نرگس

نرگس

1399-11-29 - 08:30 پاسخ

من عاشق پسری هستم یه مدتی میشه هم دیگرومیشناسیم اونم میگه دوسم داره تقریبن این خصوصیت هاروداره من الان چیکارکنم

فاطمه

فاطمه

1399-11-28 - 19:42 پاسخ

عالیه

ی دوست

ی دوست

1399-11-27 - 13:05 پاسخ

ایول همش درست بود خوشم اومد ایشالله تمام عاشقای جهان بهم برسن چ پیر چ جوون

داریوش

داریوش

1399-11-24 - 15:45 پاسخ

سلام دوستان عزیزخیلی عالی بودنظرات ولی چیری که مهمه حسی که پشت این موضوع هست تکنیکش خیلی ساده س یعنی اگه بخواین بدونین که اون پسرواقعابهتون علاقه مند شده کافیه بهش فکرکنیداگه احساس شادی بهتون دست دادبدونین که اونم دوستون داره ویه لرزشی توبدنتون ایجادمیکنه واینو میفهمیدواین موجی که توکائنات هست ویک فرکانسی روبین شماایجادمیکنه

ی دخمل عاشق

ی دخمل عاشق

1399-11-20 - 10:24 پاسخ

پس پسر خالم چند ساله عاشقمه اوهومم😍😍

سمیرا

سمیرا

1399-11-14 - 19:15 پاسخ

عالیه

Zara

Zara

1400-01-21 - 21:34

عالیهههه

bahar

bahar

1399-11-14 - 11:01 پاسخ

معلوم‌شدعالی بودواقعادرست‌گفته‌بودین‌‌

Zahra

Zahra

1399-11-12 - 16:39 پاسخ

بنظرم خیلـے جذاب بود من که تا حالا.....کسی نشدم ولی امیدوارم خداوند مهربان همه عاشقان رو بهم برسونه البته اگه واقعا عاشق باشن و این از روی هوس بی جا نباشه آرزوی موفقیت برای همه عاشقان دل خسته

تبسم

تبسم

1399-11-12 - 10:23 پاسخ

سلام من ۱۴ سالمه چند بار با دوستام می رفتیم پارک یه پسر چند روز بود می یومد و همیشه وجود چشام بود فکنم از من خوشش می یومد خیلی نگاه میکرد منم به اون علاقه مند شدم الان هم چند میاد از سر کوچمون رد میشه نمیدونم دوسم داره یانه ؟

هلیا

هلیا

1399-11-07 - 15:30 پاسخ

خیلی خوب بود

سارا

سارا

1399-11-07 - 01:04 پاسخ

حس خوبی گرفتم انرژی مثبت گرفتم😊 چون برادر شوهر عمه ام عاشق من شده ۳سال از من بزرگ تره 😅😂

فاطمه

فاطمه

1399-11-04 - 22:41 پاسخ

سلام من چند تا این مورد ها بوده است ولی همش نبود بعضیاش هست. به هرحال خیلی ممنون کمک کردین تا بفهمم کی عاشقمه ممنون

محمد

محمد

1399-11-02 - 17:17 پاسخ

سلام ممنون بد نبود ولی نصفش تقریبا درست بود ولی همش نه به هر حال ممنون از توضیحات شما

فرزانه

فرزانه

1399-11-02 - 08:19 پاسخ

خوبه ولی دردمن پیشتر از این چیزا هست

فقط خودمو خودت

فقط خودمو خودت

1399-10-29 - 10:47 پاسخ

عالی بود حرف نداشت

Melika

Melika

1399-10-27 - 16:14 پاسخ

من نمی دونستم اونم منو دوست داره ولی بدیش اینه که نمیدونم چطور احساسات خودم را به خودش جلوه بدم راهی بالاش هست ممنون میشم که بگید