اعدام قاتل ستایش قریشی

پانته آ توتونپیان
زمان اعدام قاتل ستایش قریشی،کودک خردسالی که سال گذشته مورد آزار و اذیت قرار گرفت و به قتل رسید اعلام شد.

ماجرای قتل ستایش قریشی:

ستایش قریشی کودک افغانی بود که بعد از اینکه از درب منزل خارج شد،توسط پسر جوانی که یکی از همسایگانشان بود ربوده شد.و بعد از ربوده شده مورد آزار و اذیت قرار گرفت.قاتل ستایش قریشی بعد از ربودن ستایش ، برای پنهان کردن جسد ستایش، روی پیکر بی جانش اسید می ریزد اما موفق به پنهان کردن جسد نمی شود.

قاتل ستایش قریشی:

قاتل ستایش قریشی،نوجوانی 16 ساله به اسم “امیدگ است.بلافاصله پس از اینکه قاتل ستایش به قتل او اعتراف کرد،وی به کانون اصلاح و تربیت فرستاده شد.

فردای روزی که ستایش قریشی به دست امید به قتل رسید،وی نزد یکی از دوستان نزدیکش می رود و ماجرای قتل را برای او بازگو می کند.در این گفتگو قاتل ستایش قریشی از دوستش برای جابجایی و پنهان کردن جسد کمک می خواهد.دوست قاتل ستایش هم بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع می دهد و موضوع برملا می شود.

قاتل ستایش فرزند چهارم یک خانواده است که او تنها پسر آن و آخرین فرزند آن محسوب می شود. پدرش کارمند یکی از نهادهای دولتی و مادرش خانه دار است.

بنابر شواهد موجود پدرخانواده همه تلاشش برای تامین خانواده و سامان دادن دختران بوده است.
هر سه خواهر امید ازدواج کرده اند و او دایی ۵ کودک محسوب می شده است. امید کلاس سوم راهنمایی (سوم متوسطه اول) است.
گویا وقتی سه ماهه بوده تشنج کرده مادرش در حالی که به هنگام خواب دهان او را پر از کف دیده به بیمارستان منتقلش کرده است. بعد از آن مرتب دارو مصرف می کرده و به گفته مادرش پای چپش را نمی توانسته درست حرکت دهد. اما هیچ کس هیچ رفتار مشکوک و سئوال برانگیزی از امید ندیده است که کوچکترین ظنی به دست داشتن او در این کار منتهی شود.

عکس قاتل ستایش قریشی:

اعدام قاتل ستایش:

با توجه به اینکه محکومیت قاتل تأیید شده، اجرای حکم قاتل ستایش قریشی در مرحله اخذ استیذان از رئیس قوه قضائیه است.

 زمان اعدام قاتل ستایش

پس از پیگیری های مربوطه زمان اعدام قاتل ستایش اعلام شد.در خبر انتشار یافته از سایت های رسمی خبری زمان اعدام قاتل ستایش اواخر مهر ماه سال جاری خواهد بود.اما روز دقیق اجرای حکم مشخص نشده است.در برابر اعلام حکم اعدام قاتل ستایش اعتراضی نکرده است . هنوز مشخص نیست که اعدام در ملا عام صورت بگیرد یا خیر اما با توجه به حکم احتمال میرود اعدام قاتل ستایش نیز مانند اعدام قاتل آتنا در ملا عام و در حضور مردم صورت بگیرد.

مشخص شدن وضعیت اعدام قاتل ستایش:

غلامحسین اسماعیلی رییس دادگستری استان تهران زمان اعدام قاتل ستایش را 27 مهر ماه اعلام کرد.اما به گفته وی قاتل شتایش مانند قاتل آتنا در ملا عام اعدام نخواهد شد و حکم در میان مردم به اجرا نخواهد رسید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ