بهترین پیتزا در تهران

toranj
پیتزا از سال 1340 وارد کشور ما شده است. یک غذای لذیذ از ایتالیا! در این غذا آنقدر تنوع زیاد است که می توانید هر آنچه در یخچال دارید را تبدیل به یک پیتزای منحصر به فرد کنید.بهترین پیتزا در تهران را در ادامه مطلب بشناسید.

همه ما می دانیم که پیتزا را ایتالیایی ها وارد دنیا کردند. آنها با مهجرت به کشورهای مختلف توانستند این غذای لذیذ را وارد مغازه ها و کم کم وارد خانه ها کنند.
این اختراع خوشمزه به روش های مختلف اماده می شود تا باب میل همگان باشد.
بعضی پیتزا را با خمیر تردو نازک می پسندند.
بعضی پر ملات و سنگین و رژیمی ها ترجیح می دهند خوشمزه اما کم کالری باشد.
حتی این غذای خوشمزه دست گیاهخواران را هم باز گذاشته تا بتوانند لذت خوردن این غذای ناب را همیشه با خود داشته باشند.
همه کشورها و شهرها مکان هایی را دارند برای ارایه بهترین پیتزا.
در پایتخت ایران-تهران- هم ما به دنبال بهترین پیتزا هستیم و میخواهیم شما را با بهترین پیتزا در تهران آشنا کنیم. در ادامه این مطلب چند پیتزا فروشی ناب را در تهران معرفی خواهیم کرد .

پیشنهاد ما برای تهرانی هایی که پیتزای ضخیم با پنیر فراوان دوست دارند پیتزای سورن هست.

سورن (Suren) رستورانی است که همیشه مشتریان خود را داشته است، لذا خیلی  تبلیغ نمیکند، شاید بخاطر همین موضوع است که نامش خیلی در همه جای تهران آشنا نیست و مشتریان خاص خود را دارد، هر شب در این رستوران غلغله میشود و به سختی میتوان یک جای پارک در اطراف آن پیدا کرد.  پس اگر روزی مسیرتان به محله کریمخان و خیابان ویلا افتاد، سورن را فراموش نکنید.

اگر موقع خوردن پیتزای مورد علاقتون نیاز دارید که تو یک مکان زیبا و شیک باشید پیشنهاد ما به شماپیتزاپیشخوان واقع در در خیابان مطهری می باشد.
این مکان از سال 1357 دایر بوده و با قدرت به سرویس دهی به مشتریان خود ادامه داده است.دکوری زیبا شامل آثار هنری می تواند یک وعده غذایی دلچسب را برای شما فراهم کند.قیمت های مناسب این رستوران یکی دیگر از نکات مثبت آن است که البته در سال های اخیر این ثبات قیمت باعث تغییرِ طبیعی در حجم پیتزاها شده است.

سه فاکتور حجم باورنکردنی (یک پیترا خیلی راحت 2 نفر را سیر میکند)، طعم عالی و قیمت مناسب همگی در پیتزای دکتر آرین انتظار شما را می کشد.یکی از شلوغ ترین پیتزایی های خیابان فاطمی می باشد.پیتزایی حجیم و پر از پنیر و دیگر مواد که باعث شده ایرانیان شکمو را به خودش جذب کند و طرفداران پیتزای ایتالیایی را از خود براند. اما هرچه که هست این رستوران را همیشه پر از مشتری کرده و هیچکس دست از پیتزاهای خوشمزه آن نکشیده است. قیمت های این پیتزا فروشی به نسبت مناسب است و علاوه بر غذاهای غیر متعارف عادت عجیب دیگری هم دارد و آن این است که سرویس دهی به مشتریان را از ساعت شش و نیم بعد از ظهر آغاز می کند.

خوشمزه، ارزان، دنج، نوستالژیک و دوست داشتنى!
پیتزای ادبرت این خواسته ها را برایتان برآورده کرده است.
آدرس :  میدان هفت تیر، خیابان کریم خان زند
به وفادار بودن مشتریان خود اعتماد کرده و نیازی به تبلیغ نام خود ندیده است و.فضای گرم و دوستانه‌‌ عالی‌ اش ادبرت را از سایر رقبا متمایز می‌کند. پیتزای کلاسیک ایرانی، با قدرت کش‌دار بودن پنیر و متریال خوب و مناسب اصلی ترین شاخصه ادبرت است.

و در ادامه لیستی طویل از پیتزافروشی های تهران را خواهید دید:

    پیتزا نخل
    تهران، نیاوران، پلاگ ۳۰۵
   پیتزا آنسه
    تهران، نیاوران، نبش منظریه ۲، پلاک ۸۷
    پیتزا لینک جردن
    تهران، خیابان آفریقا (جردن)، بلوار گلستان، بلوار گیتی، کوچه علوی، پ.۴
    پیتزا در ب در
    تهران، شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، ربروی پارک شریعتی، نبش کوچه پیروز ،پلاک ۹۹۹
    رستوران پاپاراتزی
    تهران، زعفرانیه، بالاتر از سه راه آصف، روبروی خیابان طاهری پاساژ بامیک، طبقه ۲
    پیتزا بیژن
    تهران، میرداماد، میدان محسنی، خیابان بهروز، برج بیژن
   رستوران ایتالیایی مورانو
    تهران, پاسداران بوستان هفتم
   پیتزا توسکانا
    تهران، خیابان ظفر، بین مدرس و آفریقا شماره ۳۱۲
   رستوران ویوا
    تهران، فلکه ۲ صادقیه ، بلوار فردوس شرق ، خ وفااذر

پیتزا مکس
 برخلاف اکثر رستوران های تهران، موفقیت خود را نه از تهران که از شهرستان پایه ریزی کرده است. اولین شعبه مکس برگر در سال 1370 در قزوین افتتاح شده است و در حال حاضر دو رستوران در این شهر دارد. در سال 1384 مکس فعالیت خود را گسترش داد و اولین شعبه خود را در سال 1384 در خیابان پاسداران تهران افتتاح کرد.
کسانی که سال های حضورشان در پایتخت دورقمی است، حتما پیتزا پیشی در خیابان ملاصدرا را که یکی از بهترین پیتزاهای تهران را عرضه می کرد به خاطر می آورند. مکس رستورانی است که به نوعی از دل این رستوران قدیمی سر بر آورده است
 به کارگیری تجهیزات جدید و فرهای برقی ایتالیایی، در کنار استفاده از مواد اولیه درجه یک که با وسواس خاصی دستچین می‌شوند، مکس را تبدیل به یکی از انتخاب های خوب برای صرف یک پیتزای لذیذ و واقعی کرده که یاد آور مزه های دوست داشتنی و به یاد ماندنی گذشته های نه چندان دور است.
بونو
 این رستوران ایتالیایی  که در کنار رستوران معروف برگر زغالی قرار دارد، عرضه‌کننده یکی از بهترین پیتزاهای خمیر  نازک پایتخت است و با منوی مفصل خود که از 28 پیتزا تشکیل شده است، می تواند هر ذائقه ای را راضی نگه دارد.
 این رستوران ایتالیایی  که در کنار رستوران معروف برگر زغالی قرار دارد، عرضه‌کننده یکی از بهترین پیتزاهای خمیر  نازک پایتخت است و با منوی مفصل خود که از 28 پیتزا تشکیل شده است، می تواند هر ذائقه ای را راضی نگه دارد. منوی پیتزای بونو به چهار بخش اصلی سبزیجات، مرغ، گوشت، ژامبون و دریایی تقسیم شده است  که هر بخش به تنهایی طعم ها و مزه های بی نظیری را به مشتریان عرضه می‌کند. از جذاب‌ترین پیتزاهای بونو می توان به پیتزای منحصر به فرد سزار، پیتزا آمریکانا و پیتزای خاص بیسمارک اشاره کرد که در آن فیله گوساله و تخم مرغ به کار برده شده است. پیتزا هاوایی هم که از آناناس در آن استفاده شده است می‌تواند یکی از انتخاب‌های خاص باشد با این توضیح که طعم ترش و شیرین و ملایم آناناس به هیچ وجه در غذا آزاردهنده نیستمورانو
رستوران مورانو که شعبه اصلی آن در محدوده پاسداران قرار دارد.بدون شک یکی از بهترین عرضه کننده های پیتزای ایتالیایی است.
از جذاب ترین این پیتزاها می شود به پیتزا پارمجیانا (که در آن از بادمجان کبابی و سالامی تند استفاده شده است)، دلا کاسا ( با ژامبون، تخم مرغ و گیاه آرتیشو) و پیتزا فورته ( با سالامی تند، سیب زمینی سرخ کرده و سس رُزا) اشاره کرد. مورانو علاوه بر پاسداران، شعب دیگری در یوسف آباد، خیابان ولیعصر و سعادت آباد دارد..
پیتزا پرپروک
این رستوران که با وجود عرضه چند نوع ساندویچ و غذای مکزیکی به خاطر پیتزاهای خوش طعم خود معروف است ویکی از بهترین پیتزا در تهران است، کار خود را با مغازه ای کوچک در محدوده سعادت آباد و خیابان بخشایش آغاز کرد، اما در مدت بسیار کوتاهی به مکان بزرگتری در همان خیابان فرعی نقل مکان کرد و به زودی شعبه های خود را در نقاط مختلف تهران افتتاح کرد
هنگامی که در حال عبور از بزرگراه شهید چمران در محدوده پمپ بنزین ولنجک هستید، با ازدحام عجیبی در کنار یکی از خیابان های فرعی آن مواجه می شوید که مربوط به شعبه زعفرانیه پیتزا پرپروک است
 ویژگی پرپروک بیش از آن که به خاطر تاپینگ آن باشد، مدیون نان خاصش است. در حقیقت پرپروک پیتزایی ارایه می کند که ترکیبی از پیتزاهای قدیمی و پرملات و پیتزاهای جدید خمیر نازک است. قیمت غذاهای پرپروک به نسبت کیفیت آن مناسب به نظر می رسد و از شاخص ترین پیتزاهای آن می توان به پیتزا پنجره ای، گوشت و قارچ و مرغ تنوری اشاره کرد.

جوگریل فود
 خمیر پیتزای جو نازک است و به دلیل استفاده از آرد مخلوط گندم و روگن« چاودار» رنگ قهوه ای و طعمی متفاوت دارد. ویژگی شاخص پیتزای جو گریل فود در استفاده از سس‌های پایه ای است که طعم ویژه ای به غذا می دهد. جو منوی پیتزای متنوع و جذابی دارد که از حدود 20 نوع پیتزا تشکیل شده است و هر کدام از آن ها در دو سایز 25 و 30 سانتی‌متری سرو می شود.
این رستوران که شعبه اصلی آن در خیابان محدوده شهرک غرب و خیابان فخار مقدم قرار دارد و اخیرا شعبه جدیدی هم در زعفرانیه افتتاح کرده است، یکی از با ثبات ترین کیفیت ها را در بین پیتزا فروشی ها دارد
اگر از آن دسته آدم هایی هستید که یک پیتزای ضخیم و پرملات را می‌پسندید جو برایتان انتخاب خوبی نیست.

توسکانا
از شاخص ترین پیتزاهای توسکانا می توان به پیتزا کاربونارا ( که در آن از سس سفید و ژامبون بوقلمون استفاده شده است)، دیاولتا ( با فیله گوساله و کالباس سالامی تند) و کالزونه اشاره کرد. ویژگی خاص توسکانا در تعداد زیاد پیتزاهای تند است که می تواند برای آن هایی که عاشق غذاهای سوزان هستند بسیار جذاب باشد.
توسکانا که در خیابان شهید دستگردی، حدفاصل بزرگراه های شهید مدرس و آفریقا قرار دارد، علاوه بر پیتزا، انواع پاستا و غذاهای پرسی ایتالیایی را هم در منوی خود دارد
قیمت مناسب ( به علاوه 10 درصد حق سرویس)، سرویس دهی خوب در کنار طعم خوب و اصیل پیتزای ایتالیایی توسکانا را بدل به یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری غذایی کرده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ