قیمت آیفون ایکس

پانته آ توتونپیان
قیمت آیفون ایکس یا آیفون 10 اعلام شد.

قیمت آیفون ایکس چقدر است؟

نسخه ای از آیفون که بیش از یکسال است که در مورد آن شایعه وجود داشت دیروز معرفی شد. Iphone x محصول جدید شرکت اپل است که قرار است در بازار رقابت کند.آیفون ایکس را شرکت اپل آیفون ١٠ نامیده است. این آیفون جدید اپل صفحه نمایشی بدون حاشیه دارد که تمام جلوی گوشی را پوشانده است. با این حال، قسمتی از بالای گوشی برای قرار دادن دوربین جلو و سنسورهای مختلف، پوشانده شده است.

اپل بی‌خیال حسگر اثر انگشت شده است. آیفون ۱۰ به جای حسگر اثر انگشت، چهره‌ی شما را نگاه می‌کند تا گوشی را آنلاک کند.
آیفون ۱۰ از روز سوم نوامبر وارد بازار خواهد شد.  

قیمت آیفون ایکس:

همانطور که شنیده بودیم آیفون ١٠قیمت بالایی دارد. مدل ۶۴ گیگابایت این گوشی ۱۰۰۰ دلار قیمت گذاری شده است و مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن هم با قیمت ۱۱۵۰ دلار وارد بازار خواهد شد.

قیمت آیفون 10 با قیمت پایه‌ی ۹۹۹ دلار برای نسخه‌ی ۶۴ گیگابایت عرضه می‌شود و قیمت آیفون ١٠ نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایت با قیمت ۱۱۴۹ دلار ارائه خواهد شد. هر دو گوشی از ۲۷ اکتبر پیش‌فروش می‌شوند و ۳ نوامبر به مشتریان تحویل داده خواهند
یکی دیگر از عوامل بالا بودن قیمت آیفون 10 (iPhone X) این می باشد که همچون آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس از پردازنده‌ی A11 بهره می‌برد. این پردازنده به واحد پردازش گرافیکی اختصاصی خود اپل مجهز شده و دارای ۴ هسته‌ی پردازشی بهینه و ۲ هسته‌ی پردازشی قدرتمند است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ