حضور یاس خواننده رپ در رسانه ملی

pegiu
حضور یاس در برنامه ما و شما و با حضور سیامک عباسی به عنوان مهمان برنامه صورت گرفت که در ادامه با هم میخوانیم.

یاس خواننده رپ و یکی از محبوب ترین خواننده ها در این حرفه می باشد که چندی پیش در برنامه من و شما به تصویر کشیده شد.در این برنامه سیامک عباسی خواننده نسل جوان و موفق که به تازگی نیز چهره خود را نشان داده است به عنوان مهمان برنامه حضور داشت. مجری طی روال برنامه تصاویری را به سیامک عباسی نشان میداد تا در مورد تصاویر صحبت کند  یکی ازاین  تصاویر عکس یاس بود که  سیامک عباسی  به شدت از یاس تمجید و تعریف نمود  و در ادامه گفت یاس دوست قدیمی من هست و من هم مثل همه دوستش دارم چون یاسر محبوب قلب هاست.حضور یاس در برنامه تلویزیونی حتی در حد پخش تصویر او نیز بسیار عجیب بود.

بیوگرافی یاس :

یاسر بختیاری ملقب به یاس در 30 خرداد 1361 دیده به جهان گشود.یاس از اولین رپر های ایران و جزو رپر های خوش صدا با کلامی نافذ است که بیشتر مضمون های آهنگ های او را مسایل اجتماعی و و اعتراض به مشکلات و بحران‌های اجتماعی نظیر فقر، اعتیاد، بیکاری، جنگ، روسپی‌گری، خودکشی، طلاق و غیره است.

یاس زمانی که ۱۶ ساله بود ابتدا با گوش دادن به موسیقی رپ کار خود را آغاز کرد و این زمانی بود که پدرش از سفرهای تجاری‌اش از آلمان برگشت و برای او آخرین سی دی توپاک را آورد. یاس که از ۱۸ سالگی به دنبال مرگ پدرش مجبور به پذیرش مسئولیت خانواده خود شد، با بدهی‌هایی که پدرش برجا گذاشته بود با مشکلات اقتصادی مواجه شد، در نتیجه تحصیلات دانشگاهی را ترک و شروع به کار کرد. در همین دوره یاس شروع به نوشتن شعرهایی کرد که بعداً آنها را به همراهی دوست دوران دبیرستان خود میتا ملکی به موسیقی تبدیل کرد. پس از زلزله بم در ایران، یاس ترانه‌ای تحت عنوان بَم را با آهنگسازی میتا ملکی خواند و منتشر کرد که آغاز حرفه خوانندگی او محسوب می‌شود.

وی در مورد درخواست برای مجوز از دولت ایران و ناکام ماندن برخی از ترانه‌هایش این چنین گفت:
من در ترانه‌هایم نفرین نمی‌کنم و در راستای تأیید مسائلی مانند جنسی و تخلفات چیزی نمی‌خوانم. من می‌خواهم با افتخار در جلوی خانواده‌ام ترانه‌هایم را اجرا کنم. ترانه من معمولاً با گله و شکایات از جامعه آغاز می‌شود. اما پایان آن همیشه امید است. اهمیت این کار، الهام بخشیدن به نسل جدید است تا از بهترین قوه پتانسیل و نهفتهٔ خود بهره بگیرند. ما به این نیاز داریم.

کنسرت ها و برنامه ها :

یاس در بیش از شش شهر آمریکا و به مناسبت سال جهانی مولانا کنسرت برگزار کرده‌است. همچنین وی در لندن، دبی، قطر، مونترال و تورنتو کانادا، میلان و گرجستان نیز برنامه‌هایی را در قالب کنسرت اجرا کرده‌است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ