جانشین علیرضا منصوریان کیست؟

پانته آ توتونپیان
بعد از استعفای مربی استقلال جانشین علیرضا منصوریان چه کسی خواهد بود؟

جانشین علیرضا منصوریان

بعد از استعفای مربی استقلال جانشین علیرضا منصوریان چه کسی خواهد بود؟

پس از کناره گیری واستعفای علیرضا منصوریان از مربی گری تیم استقلال،نام فاتح تریم مربی ترکیه ای بر سر زبان ها افتاد.اما روز گذشته مسئولان باشگاه استقلال که می دانند امکان حضور مربی ترکیه‌ای بسیار اندک است.گفته شده است مطرح کردن این اسم برای برداشتن فشارها بود، به یک مربی ایرانی آماده باش داده اند!

چه کسانی کاندیدای جایگزینی علیرضا منصوریان هستند؟

در این چند روز نام های زیادی همچون والتر زنگا، دالیچ، اسکوچیچ و … مطرح شده است که با سیاست های باشگاه استقلال بیشترین تمرکز روی فاتح تریم بوده است. مردی که هنوز مشکلش با فدراسیون ترکیه حل نشده و حاضر هم نشده با نماینده باشگاه استقلال مذاکره کند.

مربی ایرلندی جایگزین منصوریان استعفا داده شد. پس از نتیجه مساوی استقلال و ذوب آهن در هفته هفتم لیگ برتر علیرضا منصوریان سرمربی استقلال استعفا داد با تصمیم مسئولان باشگاه استقلال، میک مک درموت مربی بدنساز این تیم به طور موقت هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت تا سرمربی جدید انتخاب شود.
‎قرار است تمرینات استقلال زیرنظر مک درموت برگزار شود.
بازی بعدی استقلال که با سپید رود رشت است با مربیگری دستیار ایرلندی منصوریان هدایت می شود. هرچند که او به‌خاطر اخراجش در بازی با ذوب‌آهن باید در رشت از روی سکوها تیمش را هدایت کند.سایر دستیاران منصوریان نیز به‌مانند خود او با استقلال قطع همکاری خواهند کرد.

آیا جایگزین منصوریان ایرانی خواهد بود؟

از بین مربیان ایرانی که مد نظر مسئولان باشگاه استقلال هستند، پرویز مظلومی بیشتری شانس را دارد و در صورتیکه نتوانند با گزینه های خارجی به توافق برسند، با پرویز مظلومی به طور جدی تر وارد مذاکره خواهند شد. هر چند ظاهرا مظلومی برای حضور در استقلال یک شرط بزرگ گذاشته است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ