افشای ایمیل های خصوصی آیدین آغداشلو

پانته آ توتونپیان
چند تصویر که منتصب به ایمیل های خصوصی و محرمانه آیدین آغداشلو است در شبکه های مجازی منتشر شده است.

ماجرای انتشار ایمیل های خصوصی آیدین آغداشلو

روز گذشته در شبکه های اجتماعی تصاویری از ایمیل های خصوصی و شخصی آیدین آغداشلو منتشر شده است.

گفته می شود بعد از هک شدن ایمیل آیدین آغداشلو،اسکرین شات هایی از این ایمیل های شخصی در فضای مجازی نیز منتشر شده است.

هنوز آیدین آغداشلو صحت این تصاویر را تایید نکرده است و هنوز مشخص نیست که آیا این تصاویر از ایمیل آیدین آغداشلو ساختگی ست و یا صحت دارند.

تصاویر ایمیل های آیدین آغداشلو

تصاویری که از ایمیل های ارسال شده توسط آیدین آغداشلو در فضای مجازی منتشر شده است چند ایمیل بسیار شخصی با محتوای جنسی به یک خانم است.

ایمیل های آیدین آغداشلو

نامه عای عاشقانه ای که از آیدین آغداشلو منتشر شده است بیشتر شبیه این است که هدف از انتشار بی آبرو کردن ادبیات ایران و دشمنی با آیدین بوده است.

از طرفی بیکاری مردمان این سرزمین را نشان می دهد که به چنین خبرهایی دامن می زنند. باید به آغداشلو و حریم شخصیش احترام گذاشت.

بیوگرافی آیدین آغداشلو

آیدین آغداشلو در هشت آبان 1319 دیده به جهان گشود.آیدین آغداشلو زاده شهر باران،شهر رشت میباشد.

آغداشلو هنرمند ایرانی متخصص در زمینه های هنری همچون نقاشی و نویسندگی است.در واقع آغداشلو یک  نقاش، گرافیست، نویسنده، منتقد فیلم و از هنرمندان شناخته‌شده هنر نوگرا و معاصر ایران است. پدر آغداشلو از مهاجران قفقازی و عضو حزب مساوات قفقاز بود.آثار هنری آغداشلو  به خاطر نمایش اندیشه مرگ و فنای تدریجی و نیز بازآفرینی کارهای مطرح کلاسیک در قالبی نوگرا و سورئال شناخته شده‌اند. دو مجموعه خاطرات انهدام و سال‌های آتش و برف وی از جمله مهم‌ترین مجموعه‌های هنر نوگرا در ایران به شمار می‌روند.

آغداشلو کار طراحی، گرافیک، و نقاشی را از نوجوانی آغاز کرد و در همان جوانی تصویرگر کتاب‌های درسی ایران، مجلات، و مؤسسه‌های خصوصی شد. او مدتی مدیریت امور فرهنگی و هنری دفتر مخصوص شهبانو فرح پهلوی را بر دوش داشت و به گردآوری هنرهای ایران و جهان در این دفتر کمک کرد. او همچنین از دست‌اندرکاران راه‌اندازی موزه هنرهای معاصر تهران و موزه رضا عباسی بود که سرپرستی دومی را نیز مدتی در دست داشت. پس از انقلاب، آغداشلو از جمله نامدارترین استادان نقاشی برای نسل سوم نقاشان نوگرای ایرانی به شمار می‌رود.

آغداشلو در سال ۱۳۵۴ خورشیدی نخستین نمایشگاه تکی خود را در انجمن ایران و آمریکا در تهران برگزار کرد. نقاشی‌های به نمایش درآمده اغلب از اشیای معلق، آدمک‌ها، و چند اثر مربوط به رنسانس بودند؛ کارهایی که بعدها نخستین نمونه‌های مجموعه خاطرات انهدام شدند و شکل‌گیری اندیشه فنا و مرگ در ذهن وی را به خوبی نمایش می‌دادند. از سال ۱۳۵۲ تا ۱۳۵۷، او در هنرستان هنرهای زیبای پسران و دانشکده هنرهای تزئینی تهران به آموزش می‌پرداخت.

آیدین آغداشلو سپس مجموعه‌ای از کتاب‌ها و نسخه‌های خطی خود را – که شامل ۱۴۰ کتاب و قطعه از سده‌های چهارم تا چهاردهم هجری می‌شدند – در موزه نگارستان به نمایش گذاشت و همه مجموعه خود را به آن موزه فروخت.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات

1396-07-12 - 17:02 پاسخ

چطوری اینستا وصل کنیم