علت فوت حامد هاکان

پانته آ توتونپیان
حامد هاکان یکی از مطرح ترین خواننده های پاپ دهه 80 در سن 34 سالگی فوت کرد.علت دقیق مرگ حامد هاکان را در این مطلب بخوانید

علت مرگ حامد حامد هاکان چیست؟

حامد هاکان یکی از مطرح ترین خواننده های پاپ دهه 80 در سن 34 سالگی فوت کرد.علت دقیق مرگ حامد هاکان را در این مطلب بخوانید.

حامد هاکان خواننده  و آهنگساز نسل جوان و ده 80 موسیقی پاپ متاسفانه بر اثر ایست قلبی دنیای فانی را وداع گفت.

فرزاد فرزین که یکی از دوستان و آشنایان حامد هاکان بود،در صفحه ی اینستاگرامش خبر مرگ حامد هاکان را اعلام کرد.

حامد هاکان از جمله آهنگسازان و خوانندگانی بود که در اوایل دهه 80 در کنار نام هایی همچون محسن یگانه و محسن چاووشی در میان جوانان به شهرت رسید.

حامد هاکان در هنگام مرگ تنها 34 سال سن داشت.

برخی از رسانه های غیر رسمی علت مرگ حامد هاکان را سکته یا ایست قلبی اعلام کردند.

جزییات فوت حامد هاکان

علت دقیق فوت حامد هاکان ایست قلبی اعلام شده است.

حامد ذاکری با نام هنری حامد هاکان  اواسط دهه هشتاد همراه با محسن چاوشی و محسن یگانه و فرزاد فرزین قطعاتی را منتشر کردبا وجود موفقیت های بزرگ چاوشی  و یگانه و فرزاد فرزین حامد هاکان هیچ وقت نتوانست موفقیت هم دوره های خود را کسب کند همین امر باعث شد دچار ناراحتی های روحی و افسردگی شدید گردد.او اواخر عمر خود را با بیماری های روخی و افسردگی شدید طی نمود و علت مرگ او نیز فشار های عصبی زیاد و تحمل این فشار بود که در نهایت به ایست قلبی منجر شد.

بیوگرافی حامد هاکان 

حامد هاکان خواننده جوان پاپ که زاده شهر ری می باشد متولد سال 62 است.حامد هاکان از نسل جوان خواننده های پاپ محسوب میشود که با آهنگ های عاشقانه اش در دل جوانان راه پیدا نمود.

سبک حامد هاکان به گونه ای بود که طرفداران زیادی را توانست در مدت زمان کوتاهی جذب خود کند.حامد هاکان دارای سه برادر و یک خواهر است که هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.حامد هاکانن توانسته بود برای اولین آلبوم خود مجوز بگیرد و وارد خواننده های مجاز پاپ خوان کشور شود. 

حامد هاکان یکی از خواننده های موسیقی پاپ است که از اوایل دهه هشتاد نسبت به انتشار آثار خود اقدام کرد. همکاری این چهره پرطرفدار آن روزهای پاپ با «محسن چاوشی» و «محسن یگانه» به انتشار چند تک قطعه منجر شد که جنجال های زیادی را به دنبال داشت.

رفته رفته فعالیت های این خواننده کمتر شد و او طی چند سال اخیر صرفا به انتشار چند تک قطعه در فضای مجازی بسنده کرد.

دفن غریبانه حامد هاکان

حامد هاکان در حالی به خاک سپرده شد که هیچ یک از اهالی موسیقی در این مراسم حضور نداشتند.حتی محسن چاووشی و محسن یگانه نیز برای تدفین او نیامدند.در مصاحبه ای که با دوستان نزدیک حامد هاکان صورت گرفته بود تنها آروزی حامد را دفن در قطعه هنرمندان اعلام کردند اما با این مار از سوز وزارت بهداشت مخالفت شد.حامد هاکان با وجود اینکه در خانواده ای روحانی به دنیا امده بود و پدر او از روحانون به نام شهر ری است این روند پر فرازونشیب را طی نمود اما در سکئتی غریبانه به خاک سپرده شد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ