نسبت ساره بیات و رضا قوچان نژاد چیست؟

نسبت ساره بیات و رضا قوچان نژاد چیست و چرا در عکس های زیادی در کنار هم هستند؟ با هم در این مطلب بخوانیم

نسبت ساره بیات و رضا قوچان نژاد چیست؟

عکس های زیادی در فضای مجازی ساره بیات در کنار رضا قوچان نژاد  است .رضا قوچان نژاد با نام کامل رضا قوچان  نژاد  نورنیا بازیکن فوتبال ایرانی-هلندی تیم ملی ایران و ساره بیات بازیگر توانمند و خوش سیما با پخش عکس هایی که در کنار هم دارند نشان دادند که با هم یک نسبتی دارند.اما نسبت ساره بیات و رضا قوچان نژاد چیست.در واقع رضا قوچان نژاد همسر خواهر ساره بیات، سروین بیات است که به تازگی با هم ازدواج کرده اند.در جشن تولد ساره بیات رضا قوچان نژاد نیز حضور داشت و ساره بیان اعلام کرده بود که با رضا احساس محرمیت میکنم اما به خاطر احترام به شما او را بغل نمی کنم.

ماجرای آشنایی سروین بیات و رضا قوچان نژاد

ازدواج رضا قوچان نژاد و سروین بیات که از چند وقت پیش در حد شایعه مطرح بود، روز یازدهم فروردین ماه علنی شد و حالا خیلی ها می خواهند بدانند که این دو کجا همدیگر را دیده اند و کی و چه جوری با هم  آشنا شده اند. از چند ماه پیش بین سینمایی ها و فوتبالی ها حرف هایی درباره ازدواج خواهر ساره بیات هنرپیشه سینما و گوچی، بازیکن تیم ملی فوتبال زده می شد.

اما قوچان نژاد که خلی علاقه ندارد درباره زندگی خصوصی اش با کسی- به خصوص رسانه ها- صحبت کند، نه حاضر می شد این خبر را تکذیب کند و نه تایید. ساره بیات هم ترجیحش این بود که اظهارنظری درباره زندگی خواهرش نداشته باشد. کنجکاوی ها به اینجا ختم شد که این دو، روز یازدهم فروردین ماه در مشهد عقد کردند و عکس هایی از مراسم شان منتشر شد. اما گوچی فوتبالی که ایران هم زندگی نمی کند، چطور با خواهر یک هنرپیشه آشنا شده؟ رضا قوچان نژاد که در هلند بزرگ شده، در حال حاضر بازیکن تیم چارلتون انگلیس است. هرچند او در سال های 1393 و 1394 بازیکن قرضی الکویت و الوکره بود ولی رفت و آمدهایش به انگلیس، گوچی را با سروین بیات آشنا کرد. در دورهمی هایی که ایرانی ها می گرفتند، این دو همدیگر را دیدند. این اتفاق مربوط به یک سال قبل است و شاید دلیل اصلی علاقه این دو به هم، هنر باشد.

گوچی که در کنار فوتبال علاقه زیادی به موسیقی دارد، ویولن زن قهاری است. بیات هم شغل اصلی اش طراحی داخلی ساختمان است. حتی طراحی سفره عقد و سالنی را هم که جشن عقدشان در آنجا برگزار شد، خود بیات انجام داده بود.

سروین بیات و گوچی مشترکات دیگری هم دارند. در این چند فصلی که گوچی برای تیم های کویت و قطر بازی کرد، درآمد خوبی داشت. او پول هایش را هدر نداده و در دوبی سرمایه گذاری خوبی کرده بود. با این حال هر وقت در جمع دوستانش حرف از ازدواج پیش می آمد، می گفت که حاضر نیست با دختری غیرایرانی که فارسی بلد نیست، ازدواج کند. یکی از دلایل انتخاب سروین بیات، می تواند ایرانی بودن او و حرف زدن به زبان فارسی باشد.

حالا که شایعات در مورد ازدواج این دو تمام شده صحبت سر این است که کجا می خواهند زندگی کنند. گوچی در حال حاضر بازیکن چارلتون است و طبیعی است که محل زندگی شان به باشگاه نزدیک باشد. اما شاید به خاطر کارهای اقتصادی شان رفت و آمد زیادی هم به دوبی داشته باشند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ