ری استارت چیست

ری استارت یکی از برنامه های مخالف جمهوری اسلامی است که توسط سید محمد حسینی مجری سابق صدا و سیمای جمهوری اسلامی اجرا می شود.

ری استارت چیستری استارت

یکی از برنامه های رادیویی است که مجری آن سید محمد حسینی مجری سابق صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است. ری استارت از سال 1394 از طریق رادیو پستو که محتوای درس گفتاری دارد اجرا می شود. 
سید محمد حسینی درباره ری استارت می گوید که این برنامه یکی از قدرتمندترین و مردمی ترین مخالفان جمهوری اسلامی است و برای اصلاح جامعه از برنامه ری استارت سخنان خود را به گوش مردم می رساند. سیدمحمد حسینی در برنامه ری استارت به دنبال اصلاحات اساسی و ریشه ای جامعه است.
موضوع برنامه ی رس استارت مسائل عرفانی و فلسفی است و محمدحسینی بارها اذعان کرده است که دراین برنامه هیچ صحبتی از خودشان نیست و از عرفان و مولوی و حافظ سخن می گوید.
جالب است بدانید یکی از اهداف برنامه ری استارت، قدردانی و حمایت از ترامپ و برنامه های رئیس جمهور دولت آمریکا می باشد. هرچه هست برنامه ری استارت این روزها طرفداران خود را دارد و باعث ایجاد مشکلاتی درجامعه شده است. یکی از مشکلات برنامه ری استارت چالش سنگ و آتش بود که طی این اقدام بانک ها وشیشه ها و مساجد بسیاری خسارت دیدند.

چالش سنگ چیست؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ