قیمت هوآوی میت 10

قیمت و مشخصات هوآوی میت 10 که در روز دوشنبه رونمایی شد را در این مطلب بخوانیم

قیمت هوآوی میت 10

گوشی  جدید هوآوی میت  10 معرفی شد.این گوشی های جدید دارای قابلیت های بالایی است و معرفی هوآوی 10 برای علاقه مندان به برند هوآوی خبر خوشی بود. هواوی دقایقی پیش در جریان برگزاری مراسم رونمایی از محصولات جدیدش که در مونیخ آلمان برگزار می‌شود، نسل جدید گوشی‌هوشمندش Huawei Mate 10 را رونمایی کرد.

هواوی پیش از این و در جریان برگزاری ایفا ۲۰۱۷ که در برلین برگزار شده بود، از تراشه‌ی جدیدش با عنوان کرین ۹۷۰ رونمایی کرد. این تراشه‌ی قدرتمند از وجود ۸ هسته‌ی پردازشی متعارف شامل چهار هسته‌ی Cortex-A73 با فرکانس ۲۴ گیگاهرتزی در کنار چهار هسته‌ی Cortex-A53 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی بهره می‌برد. تراشه‌ی کرین ۹۷۰ مبتنی بر لیتوگرافی ۱۰ نانومتری است و معماری big.LITTLE است. اما نکته‌ای که باعث تفاوت کرین ۹۷۰ مورد استفاده در میت ۱۰ با سایر گوشی‌ها می‌شود، وجود یک واحد پردازشی مبتنی بر شبکه‌های عصبی است که قدرت آن در مقایسه با پردازنده‌ی اصلی ۲۵ برابر بهتر است، حال آنکه مصرف انرژی آن ۵۰ برابر کمتر است.در حال حاضر قیمت هوآیی میت 10 به طور دقیق مشخص نشده است.قیمت هوآویی میت 10 را در ادامه مطلب خواهیم گذاشت.

مشخصات هوآوی میت 10

اطلاعات ارائه شده توسط هواوی نشان از این دارد که قدرت پردازشی تراشه‌ی این گوشی باعث شده تا سنسور اثر انگشت میت ۱۰ عملکرد خارق‌العاده‌ای داشته باشد، بطوریکه تنها در ۰.۳۳ ثانیه با لمس سنسور اثر انگشت قفل این گوشی باز می‌شود.

هواوی همزمان با رونمایی از گوشی‌های هوشمند میت ۱۰ و میت پرو ۱۰ تاکید زیادی روی قدرت پردازشی کرین ۹۷۰ داشت. اطلاعات ارائه شده توسط هواوی نشان از این دارد که میت ۱۰ از وجود صفحه‌ی نمایش ۵.۹ اینچی بدون حاشیه با نسبت تصویر ۱۶ به ۹ بهره می‌برد. هواوی نام صفحه‌ی نمایش بدون حاشیه‌ی خود را فول ویو نام گذاری کرده است. اطلاعات ارائه شده توسط هواوی نشان از این دارد که نمایشگر ۵.۹ اینچی میت ۱۰ از نوع RGBW است. در واقع این نمایشگر با بهره‌گیری از ساب‌پیکسل سفید رنگ بهره‌وری در مصرف انرژی را بسیار بهبود داده است. بنابر ادعای هواوی روشنایی نمایشگر میت ۱۰ نزدیک به ۷۳۰ نیت است. نسبت مساحت نمایشگر به مساحت پنل جلوی میت ۱۰ نزدیک به ۸۱.۷۹ درصد است. ضمنا نمایشگر میت ۱۰ از فناوری HDR 10 نیز پشتیبانی می‌کند.

برخلاف شماری از شایعات پیشین مطرح شده در مورد سنسور اثر انگشت میت ۱۰، این ماژول در پشت گوشی قرار نداشته و با کلید فیزیکی هوم ترکیب شده است.

میت ۱۰ در کنار بهره‌گیری از تراشه‌ی کرین ۹۷۰ و نمایشگر ۵.۹ اینچی با رزولوشن فول‌ اچ‌دی از باتری ۴٫۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز بهره می‌برد که هواوی با مقایسه‌ی باتری این گوشی که ضخامت آن ۸.۲ میلی‌متر است با ایفون ۱۰، ظرفیت باتری گوشی جدید خود را ۴۸ برابر بیشتر از جدیدترین آیفون عنوان کرده است.

طراحی بدنه‌ی یمیت ۱۰ هواوی ترکیبی از شیشه و فلز است. در این گوشی‌هوشمند از شیشه‌ی 3D در پنل‌های جلو و پشت برای طراحی بهتر استفاده شده است. هواوی مدعی است که در این گوشی از شیشه‌ای متفاوت استفاده کرده که از ساختار چند لایه‌ بهره می‌برد. پنل پشتی میت ۱۰ در تمامی نقاط، حتی محل قرارگیری دوربین‌ها کاملا متقارن است.

میت ۱۰ از گواهی IP53 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار بهره می‌برد.

 رنگ های هوآویی میت 10

میت 10 در رنگ بندی های نقره ای یا تیتانیوم، صورتی- طلایی، آبی و قهوه ای عرضه می شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ