زمان اعدام بابک زنجانی

به گفته خبرگزاری ها زمان اعدام بابک زنجانی نزدیک است.

زمان اعدام بابک زنجانی چه تاریخی است؟

زمان اعدام بابک زنجانی به نقل از خبرگزاری ها ماه محرم اعلام شده بود، در رابطه با زمان اعدام بابک زنجانی و شایعات منتشر شده فراوان در این زمینه، خبرنگاران با سوال از حجت الاسلام والمسلمین منتظری به این شایعات بیش از پیش دامن زدند. حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در پاسخ به این سوال خبرنگاران که حکم اعدام بابک زنجانی در ماه محرم اجرا شود و اعاده دادرسی وی در دیوان عالی کشور رد شده است گفت: شایعه چرا؟ باید منتطر باشیم ببینیم چه می شود. انشالله زودتر حقوق مردم برگردد.

با این پاسخ حجت الاسلام والمسلمین منتظری بنظر می رسد زمان اعدام بابک زنجانی نزدیک است و بابک زنجانی یک قدم دیگر به اعدام نزدیک شد.

واکنش بابک زنجانی به حکم اعدامش

بابک زنجانی، متهم اصلی پرونده نفتی است که پیشتر از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب، به عنوان مفسد‌فی‌الارض شناخته و به اعدام محکوم شد؛ محکومیتی که به رغم اعتراض زنجانی، در دیوان عالی کشور هم تأیید شد.

مهدی شمس و حمید فلاح هروی دو متهم دیگر این پرونده هستند که آنها نیز پیشتر از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شدند و اما حکم اعدامشان در دیوان عالی کشور نقض شد.

به پرونده این دو متهم در شعبه 28 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه طی 15 جلسه رسیدگی شد اما هنوز دادگاه هم عرض، رأی خود را درباره آنها صادر نکرده است.

اواخر سال 95 نیز یکی دیگر از متهمان این پرونده یعنی علیرضا زیبا حالت منفرد که گفته می‌شود نقشی کلیدی در ماجرای فروش نفت داشته، دستگیر و به کشور استرداد شد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ