آنتونی رپ کیست؟

پانته آ توتونپیان
آنتونی رپ خواننده و هنرپیشه آمریکایی است. آنتونی رپ هم اکنون 46 سال دارد. آنتونی رپ از آزار جنسی که به او شده است سخن می‌گوید.

بیوگرافی آنتونی رپ

آنتونی رپ اکنون 46 سال سن دارد.او که در شهر شیکاگو  در آمریکا متولد شده است،مادرش را در سال 1991 به دلیل بیماری سرطان از دست داد.

آنتونی رپ، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «ذهن زیبا»، فیلم سینمایی «Modern Love» و فیلم سینمایی «Opening Night» فعالیت داشته استآنتونی رپ خبر آزار جنسی خود را بعد از خبرهای بیرون آمده از هاروی واینستین، تهیه‌کننده مشهور هالیوود آشکار کرده است. آنتونی رپ اعلام کرده است این اتفاق مربوط به 32 سال پیش است.  

آنتونی رپ بعد از جدایی پدر و مادرش با مادر خود زندگی می‌کرد. مادرش در سن 55 سالگی بر اثر بیماری سرطان فوت کرد. آنتونی رپ در دوران دبیرستان به وسیله آواز خواندن به محبوبیت رسید. برادرآنتونی رپ، آدم رپ همانند برادر هنرمند می‌باشد . برادرآنتونی رپ یک داستان نویس و فیلمساز می‌باشد. آنتونی رپ در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که به زن‌ها علاقه دارد ولی علاقه‌ی اولیه او همجنسگرایی می‌باشد. 

ماجرای تجاوز کویین اسپیسی و آنتونی رپ 

آنتونی رپ اعلام کرده است که در سن 14 سالگی مورد تجاوز ستاره مشهور هالیوود  کوین اسپیسی قرار گرفته است. کویین اسپیسی اعلام کرده است که در آن زمان مست بوده است و اگر واقعا چنین اتفاقی افتاده است رسما از آنتونی رپ عذرخواهی می‌کنم.

کویین اسپیسی درآن زمان 26 ساله بوده است. کویین اسپیسی اعلام کرده است که اکنون به عنوان یک همجنسگرا زندگی می‌کند.

آنتونی رپ بازیگر ۴۶ ساله در مصاحبه با سایت خبری بازفید ماجرای خود را تعریف کرد و گفت که او بعد از یک مهمانی در خانه کوین اسپیسی روی لبه تخت نشسته بوده که صاحب‌خانه وارد اتاق شده است.

او مرا مثل دامادی که عروس را بلند می‌کند از روی تخت بلند کرد. اول خیلی خودم را جمع و جور نکردم چون داشتم فکر می‌کردم ‘دارد چکار می‌کند؟ ‘ و بعد او خودش را انداخت روی من… می‌خواست مرا اغوا کند و من فهمیدم که قصد نزدیک شدن جنسی دارد.”

کوین اسپیسی در واکنش به این ادعا گفت از این که “همه این سال‌ها (رپ) احساساتی را که توصیف کرده، با خود داشته و تحمل کرده” متاسف است.

آقای اسپیسی در بخش دیگری از بیانیه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده درباره گرایش جنسی خود هم توضیح داده است.

او گفته که این ماجرا باعث شده که او ترغیب شود درباره مسائل دیگری از زندگی‌اش هم توضیح دهد. او گفته از چیزهایی که درباره او گفته می‌شود آگاه است و تصریح کرده که در طول زندگی خود هم با زنان و هم با مردان در رابطه بوده است و در حال حاضر انتخاب کرده که به عنوان یک مرد همجنسگرا زندگی کند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ