ماجرای شوآف حافظ ناظری چیست

به دنبال زلزله أسف بار غرب کشور، حواشی بسیاری برای این حادثه در حال رخ دادن است. شوآف حافظ ناظری یکی از این حواشی است. برای اطلاع از جزئیات ماجرای شوآف حافظ ناظری، این مطلب را تا انتها بخوانید.

ماجرای شوآف حافظ ناظری

به دنبال زلزله ی غرب کشور، اتفاقات خوب و بد در این منطقه ی کشورمان در حال رخ دادن است که درکنار این اتفاقات و کمک های بسیاری که از سمت مردم و چهره های سرشناس ایران و جهان درحال انجام شدن است، حواشی بسیاری هم وجود دارد که به دلیل حساسیت شرایط در غرب کشور، به محض بروز یک مسأله، سریع رسانه ای می شود. دربین حواشی مختلف، ماجرای شوآف حافظ ناظری در فضای مجازی قابل توجه است.

ماجرای شوآف حافظ ناظری به گفته کاربران توییتر ازاین قرار است که حافظ ناظری برای هم دردی با مردم کرمانشاه به این استان رفته است، و فیلمی از وی منتشر شده است در حالتی که فردی درحال تصویر برداری از مناطق زلزله‌زده است و حافظ ناظری درمقابل ساختمان های زلزله زده ایستاده است که به اعتقاد کاربران فضای مجازی، علی الخصوص کاربران توییتر گفته می شود این حرکت وی شوآف است و مورد پسند عوام قرار نگرفته است.

واکنش حافظ ناظری به ماجرای شوآفش

تاکنون واکنشی از سمت حافظ ناظری مبنی بر ماجرای شوآف حافظ ناظری دیده نشده، باید منتظر ماند و دید که حافظ ناظری چه واکنشی به این حجم از انتقادات دارد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ