زنگ خطر کرونا در نیوجرسی به صدا درآمد

حسام آرین
نیوجرسی برای دومین روز متوالی افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کووید-19 را گزارش می دهد. به گزارش سی بی اس نیویورک، موارد ابتلا به کووید-19 در نیوجرسی با سرعت نگران کننده ای رو به افزایش است. روز یکشنبه فیل مورفی، فرماندار نیوجرسی گفت: بیش از 4 هزار و 500 مورد جدید وجود دارد که بالاترین […]

نیوجرسی برای دومین روز متوالی افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کووید-19 را گزارش می دهد.

به گزارش سی بی اس نیویورک، موارد ابتلا به کووید-19 در نیوجرسی با سرعت نگران کننده ای رو به افزایش است. روز یکشنبه فیل مورفی، فرماندار نیوجرسی گفت: بیش از 4 هزار و 500 مورد جدید وجود دارد که بالاترین رکورد از زمان آغاز شیوع تاکنون محسوب می شود.

بر اساس گزارش دانشگاه جان هاپکینز این در حالی است که در مجموع موارد ویروس کرونا در ایالات متحده آخر هفته از مرز 11 میلیون نفر عبور کرده و روند بستری شدن در بیمارستان ها نیز در حال افزایش است.

اکنون محدودیت های شدیدتری درجهت کاهش سرعت شیوع ویروس اعمال شده که بر اساس آن کافه ها و صاحبان رستوران ها باید سرویس دهی داخلی را ساعت 10 شب متوقف کنند.

تاکنون مقامات ایالتی 18 مرگ جدید را گزارش کرده اند، اما تعداد افرادی که فوت کردند در مقایسه با مرگ و میر در فصل بهار بسیار کمتر است.

بیشتر بخوانید: میالژی، علامت جدید و عجیب ویروس کرونا

به روزرسانی آمار کووید-19 در نیوجرسی:

4540 مورد مبتلای جدید

279،274 تعداد کلی مبتلایان

18 مرگ تایید شده جدید

14765 کل تعداد مرگ و میر

مورفی با تشریح وضعیت نگران کننده در توییتر از ساکنان خواست تا ماسک بزنند و فاصله های اجتماعی را رعایت کنند. وی همچنین گفت: ساکنان باید تلاش خود را برای شکستن روند صعودی منحنی مانند فصل بهار دو برابر کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ