پروژه شهید خرازی + قیمت و موقعیت جغرافیایی

سمانه حسنی
شهر تهران از جمله شهر هایی است که طی چند سال اخیر پروژه‌ های ساختمانی بسیار مهیج و پیشرفته ای در آن راه‌ اندازی شده‌ است. از میان این پروژه‌ ها می‌توان به پروژه شهید خرازی اشاره کرد. این پروژه در منطقه ۲۲ در حال ساخت بوده که بنیاد تعاون سپاه و تعاونی‌ های زیر […]
پروژه شهید خرازی + قیمت و موقعیت جغرافیاییشهر تهران از جمله شهر هایی است که طی چند سال اخیر پروژه‌ های ساختمانی بسیار مهیج و پیشرفته ای در آن راه‌ اندازی شده‌ است. از میان این پروژه‌ ها می‌توان به پروژه شهید خرازی اشاره کرد. این پروژه در منطقه ۲۲ در حال ساخت بوده که بنیاد تعاون سپاه و تعاونی‌ های زیر نظر آن، مجری ساخت این پروژه هستند. پروژه خرازی در ۴۴ بلوک طبقه‌ بندی شده که هر یک ۲۵ تا ۳۲ طبقه را شامل می‌شوند. مساحتی که برای ساخت این پروژه در نظر گرفته شده ۳۶۸۲۸۹ مترمربع است. به طبع با این میزان از مساحت زیاد، متراژ واحد های این پروژه کم‌ تر از ۱۰۰ متر نخواهند بود. بنا بر بازدید های انجام‌ شده حداقل متراژ واحدهای این پروژه ۱۰۲ متر و حداکثر آن ۱۳۸ متر محرز شده است. به جرأت می‌ توان گفت این پروژه از جمله پروژه‌ های مسکونی مجهز و ایده‌ آل بوده که بهترین و باکیفیت ترین مواد برای ساخت اسکلت ساختمان مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین این پروژه امکانات بسیار زیادی را در اختیار افراد قرار داده و وجود همین امکانات بر محبوبیت آن می‌افزاید. در ادامه  برای آشنایی هر چه بیشتر شما به بیان توضیحات تکمیلی در رابطه با پروژه شهید خرازی می پردازیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم همراه ما باشید.

بررسی موقعیت جغرافیایی پروژه شهید خرازی

قطعاً طی چند سال گذشته در رابطه با منطقه چیتگر تهران اخبار و اطلاعاتی به گوش شما خورده است. به جرأت می‌توان گفت: این منطقه از نظر آب‌ و هوایی و امکانات رفاهی بهترین منطقه از شهر تهران بوده که با نام منطقه ۲۲ نیز شناخته می‌شود. علاوه‌ بر امکانات بسیار خوب و شرایط محیطی،  پتانسیل بسیار بالایی داشته و شرایط خوبی را به‌ منظور سود دهی و افزایش سرمایه در اختیار سرمایه‌ گذاران قرار می‌دهد. حالا باید بگویم در مجاورت آتی شهر در ورد آورد منطقه ۲۲ در محدوده‌ ی غربی دریاچه چیتگر، شهرک شهید خرازی واقع شده است. اهمیت موقعیت قرار گیری شهرک خرازی تنها به موارد فوق ختم نمی‌شود. بلکه این مجموعه در نزدیکی بازار بزرگ ایران مال قرار گرفته و در بخش شمالی با اتوبان خرازی در بخش جنوبی با اتوبان حکیم دارای راه‌های ارتباطی است. در نتیجه دسترسی‌ های مناسب و کارآمدی برای تردد این افراد و رفتن به مکان‌های مختلف از سوی شهرک خرازی قرار دارد.

پروژه شهید خرازی توسط چه تعاونی هایی مدیریت می شود؟

قطعاً برای راه‌ اندازی پروژه‌ های ساختمانی با این امکانات و متراژ بالا، حضور تعاونی‌ های مختلف الزامی است. چون هزینه بسیار زیادی برای ساخت پروژه ساختمانی شهید خرازی به‌ کار گرفته شده در نتیجه یک تعاونی نمی‌تواند از پس هزینه‌ های آن بر آید. بنابراین این پروژه توسط پنج تعاونی اصلی و مادر به‌ همراه زیر مجموعه‌ های آن‌ها مدیریت شده و امکانات لازم به واسطه این تعاونی‌ها در اختیار سازندگان قرار می‌گیرد. در این قسمت به پنج پروژه مادر در کنار زیر مجموعه‌ های آن‌ ها اشاره می‌کنیم.
  • تعاونی مسکن سپاه حضرت رسول در کنار زیر مجموعه یعنی، رزمنده‌ی تعاونی مسکن لشکر ۲۷
  • تعاونی مسکن نیروی زمینی در کنار زیر مجموعه یعنی، تعاونی لشگر و تعاونی سیدالشهدا
  • تعاونی مسکن ستاد کل در کنار زیر مجموعه یعنی، تعاونی آب و فاضلاب و تعاونی انرژی اتمی
  • تعاونی مسکن هوا فضا
  • تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی در کنار زیر مجموعه  یعنی، تعاونی پارس کاشان، تعاونی نیروی قدس و تعاونی آماده دو کوهه

قیمت واحدهای مختلف در شهرک شهید خرازی بر حسب چه المان هایی تعیین می گردد؟

در تعیین قیمت ملک و خانه می‌دانید عوامل مختلفی دخیل هستند.
  • از مهم‌ترین این المان‌ها باید به متراژ واحد اشاره کرد: هر چقدر این متراژ بزرگ‌ تر باشد، قطعاً قیمت واحد نیز بیشتر است و شخص برای خریداری واحد باید هزینه بیشتری را بپردازد.
  • بهره‌ گیری از امکانات رفاهی مختلف: هرچقدر در یک  مجتمع مسکونی امکانات متعددی در اختیار افراد قرار بگیرد، با وجود هر یک از این امکانات قیمت واحد آن ساختمان نیز به‌ مراتب افزایش پیدا می‌کند.
  • موقعیت مکانی: علاو ه‌بر متراژ و امکانات رفاهی، عامل دیگری که می‌توان در تعیین قیمت واحد و خانه بسیار تعیین‌ کننده باشد، منطقه قرارگیری آن است.

سخن پایانی

اطلاعات لازم و کافی در رابطه با پروژه شهید خرازی در اختیار شما عزیزان قرار گرفت. این پروژه از بهترین پروژه‌های ساختمانی در منطقه ۲۲ تهران بوده که خریداران زیادی را به خود جذب کرده است.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ