جراحی اسلیو معده | بهترین جراح اسلیو و رسیدن به اندامی ایده آل

منوچهر صدری
چکیده : داشتن اندام زیبا از دغدغه‌های اصلی خانم‌ها و حتی آقایان است. در این مقاله درباره ویژگی‌ها، مشکلات، عوارض و هزینه‌های جراحی اسلیو معده صحبت کرده‌ایم. آنچه از جراحی اسلیو معده باید بدانیم شاید تا کنون رژیم‌های غذایی بسیاری را امتحان کرده‌اید و نتیجه دلخواه خود را نگرفته‌اید؛ شاید سال‌هاست که ورزش می‌کنید اما هنوز […]
چکیده : داشتن اندام زیبا از دغدغه‌های اصلی خانم‌ها و حتی آقایان است. در این مقاله درباره ویژگی‌ها، مشکلات، عوارض و هزینه‌های جراحی اسلیو معده صحبت کرده‌ایم. جراحی اسلیو معده | بهترین جراح اسلیو و رسیدن به اندامی ایده آل

آنچه از جراحی اسلیو معده باید بدانیم

شاید تا کنون رژیم‌های غذایی بسیاری را امتحان کرده‌اید و نتیجه دلخواه خود را نگرفته‌اید؛ شاید سال‌هاست که ورزش می‌کنید اما هنوز هم چربی ناحیه شکم، پاها و دیگر اندام‌هایتان اذیت‌تان می‌کند. شاید برای شما هم پیش آمده است که برای خرید لباس مجلسی به مزون‌ها بروید اما هربار با شنیدن «این لباس را برای سایز شما موجود نداریم» مواجه شده‌ باشید و با خجالت از مغازه خارج شوید. این احساس‌تان را کاملا درک می‌کنم؛ اینکه از بدو تولد تپل باشید، از دوران نوجوانی، از لذت‌ خوردن خوراکی‌های خوشمزه دست بکشید، ورز‌ش‌ها و داروهای مختلف را امتحان کنید و یا حتی ماه‌ها و سال‌ها رژیم گرفته باشید اما هنوز هم به اندام ایده‌آل خود نرسیده باشید، واقعا سخت است. بنابراین دیگر لازم‌ نیست نگران باشید! در دنیای مدرن امروز که داشتن اندام زیبا از دغدغه‌های اصلی خانم‌ها و حتی آقایان است پزشکان جراحی‌های متعددی برای دست‌یابی به اندام ایده‌آل ابداع کرده‌اند. یکی از موثر‌ترین روش‌ها جراحی اسلیو معده است. این عمل از بهترین جراحی‌های چاقی است.

اسلیو معده چیست؟

اسلیو معده یک روش جراحی است که افراد می‌توانند با انجام آن لاغر شوند. در این جراحی چاقی ابزار‌های کوچک و نازکی با ایجاد برش از قسمت بالای شکم وارد بدن می‌شود و طی عمل اسلیو معده ۸۰٪ معده زیباجو برداشته می‌شود و معده شکل و اندازه‌ای مانند موز می‌گیرد. در واقع، با انجام این جراحی چاقی، حجم معده فرد کوچک می‌شود و مقدار غذایی که در گذشته می‌خورده است به شدت کاهش می‌یابد؛ البته این جراحی باعث تغییرات هورمونی می‌شود که به کاهش وزن کمک می‌کند. اسلیو معده چیست؟  یکی از مزایای جراحی چاقی، بدست آوردن اعتماد به نفس است.

مزایای جراحی اسلیو معده

غالباً بیماری چاقی، همراه خود دوستانش را هم به بدن ما می‌آورد؛ دوستانی مانند کلسترول بالا، رفلاکس گوارشی، بیماری‌های قلبی و … همراه است که این جراحی چاقی با کاهش وزن تا حد زیادی این بیماری‌ها را بهبود می‌بخشد. از دیگر مزایای جراحی اسلیو معده بدست آوردن اعتماد به نفس از دست رفته است که همراه اندامی زیبا نمایان می‌شود؛ یک تیر و چندین نشان!

جراحی اسلیو معده برای چه‌ کسانی مناسب است؟ 

افرادی که دارای شاخص توده بدنی (BMI) ۴۰ و یا بالاتر هستند. این افراد که دارای چاقی شدید هستند دارای مشکلات جدی‌تری مثل فشار خون بالا هم هستند و جراحی اسلیو معده به این افراد شدیدا توصیه می‌شود. این جراحی‌چاقی به افراد دیگری که مشکل اضافه وزن دارند اما به دلایل مختلف مثل کمر درد و زانو درد نمی‌توانند ورزش کنند هم پیشنهاد می‌شود.

عوارض جراحی اسلیو معده

این جراحی هم مانند جراحی‌های دیگر عوارض و زیان‌های دارد که در ادامه توضیحات بیشتری در این‌ مورد خواهیم داد. مشکلات جراحی اسلیو معده به دو دسته کوتاه‌مدت و بلند‌مدت تقسیم می‌شود که از عوارض مهم کوتاه‌مدت آن می‌توان به خونریزی شدید، عفونت، لخته‌ی خونی و مشکلت تنفسی اشاره کرد؛ البته تمامی این علائم پس از مدتی از بین می‌روند (نکته مهمی که باید اشاره کنیم این است که گاهی بیماران بعضی پزشکان بی‌تجربه به دلیل انجام اشتباه مراحل عمل تا مدت‌های طولانی این عوارض را به همراه دارند، پس در انتخاب پزشک مناسب دقت کنید). عوارض بلند‌مدت این جراحی هم شامل رفلاکس گوارشی، سوءتغذیه، استفراغ، فتق و … می‌باشد. عوارض جراحی اسلیو معده نمونه‌ای از چاقی شکمی موسوم به اندام سیبی شکل.

هزینه جراحی اسلیو معده چقدر است؟

با توجه به بی‌ثباتی قیمت‌ها هزینه این عمل نیز قیمت ثابتی ندارد. اما هزینه این جراحی به تجهیزات و ابزار‌های به‌کار رفته و مهارت پزشک بستگی دارد که پیشنهاد می‌کنیم در مورد این عمل به بهترین جراح اسلیو معده مراجعه کنید. ما سعی می‌کنیم در ادامه یکی از بهترین جراحان در این زمینه را به شما معرفی کنیم. می‌توانند برای آگاهی از هزینه امروز اسلیو معده با شماره‌‌های درج شده تماس بگیرید تا مشاورین دکتر حیدری شما را راهنمایی کنند.

نتایج اسلیو معده 

پس از این جراحی‌ چاقی به دلیل کوچک شدن حجم معده، اشتهای بیمار تا حد چشمگیری کاهش پیدا می‌کند. امکان دارد که فرد مراجع، پس از دو سال تا بیش از ۶۰٪ وزن خود را از دست بدهد؛ علاوه بر این اگر جراحی اسلیو معده توسط بهترین جراح اسلیو معده ماهر انجام شود، می‌تواند بیماری‌هایی که مربوط به چاقی فرد بوده‌اند را بهبود ببخشد. بیماری‌هایی مثل بیماری‌های قلبی، فشار خون بالا و … که در پاراگراف‌های قبل به آن اشاره کردیم. جراحی اسلیو معده به دلیل ایجاد اعتماد به نفس می‌تواند به کیفیت روند زندگی شخص هم کمک کند. نتایج اسلیو معده  از مهم‌ترین نکته در جراحی اسلیو معده انتخاب جراح ماهر است.

نکاتی که دیگران هرگز به شما نمی‌گویند!

گاهی ممکن است شخص پس از جراحی چاقی دوباره به وزن اولیه خود برگردد و یا تا حد دلخواهش وزن کم نکند. اما با رعایت نکاتی که در ادامه خواهیم گفت این احتمال تا حد خیلی زیادی کاهش پیدا می‌کند. پس از جراحی اسلیو معده اشتهای شما کم می‌شود، شما هم باید کمتر از قبل غذا و خوراکی بخورید تا بدنتان به شرایط جدید عادت کند. نکته مهم دیگر این است که پس از جراحی ورزش را شروع کنید و یا حرفه‌ای‌تر از پیش ادامه دهید و در طول روز حرکات و فعالیت‌های جسمانی داشته باشید؛ و اما مهم‌ترین نکته انتخاب پزشک مناسب، ماهر، با تجربه و مسئولیت‌پذیر است. همانطور که قبلا اشاره کردیم در ادامه یکی از باتجربه‌ترین و کاربلد‌ترین پزشکان در این زمینه را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین جراح اسلیو معده چه ویژگی‌هایی دارد؟

-جراح خوب کسی است که نسبت به بیمارانش احساس مسئولیت کند و تعهد داشته باشد. -جراح باتجربه کسی است که سلامتی بیمارش، برایش مهم‌تر از درآمدش باشد. -جراح ماهر کسی است که پس از دریافت دستمزد خود بیمار را به حال خود رها نکند. -جراح حرفه‌ای کسی است که مانند دکتر حیدری با انجام درست مراحل عمل، خطرات و عوارض پس از آن را تا حد زیادی کاهش دهد. یکی از بهترین جراحان حاضر در این زمینه دکتر محمود حیدری هستند. بهترین جراح اسلیو معده چه ویژگی‌هایی دارد؟ گاهی افراد از کودکی دچار چاقی می‌شوند.  

سخن پایانی

اگرچه این جراحی مانند دیگر جراحی‌ها عوارضی همراه خود دارد اما کمک زیادی به افراد چاق که دارای BMI بالای ۴۰ هستند می‌کند. اما این جراحی برای افرادی که فقط کمی چاق هستند پیشنهاد نمی‌شود این افراد می‌توانند با افزایش فعالیت‌های روزمره خود، ورزش و رعایت رژیم غذایی اضافه وزن خود را از دست بدهند. اما متاسفانه بعضی افراد انقدر به چاقی خود همین نداده‌اند که اکنون بر اثر چاقی زیاد حتی نمی‌توانند کمی ورزش کنند. که پیشنهاد می‌شود چنین کسانی زودتر به پزشکان ماهری چون دکتر حیدری مراجعه کنند و خود را دور از بیماری‌های دیگر نگه دارند. گاهی نیز افراد از کودکی دچار چاقی می‌شوند و با گذشت زمان و اهمیت ندادن به این بیماری، اوضاعشان بدتر از قبل می‌‌‌‌شود تا جایی که مجبور به جراحی می‌شوند. خطر و ریسک این عمل برای افراد دارای اضافه وزن شدید بیشتر از دیگر افراد است. پس در انتخاب پزشک خود دقت کنید! دکتر محمود حیدری در سال ۱۳۹۵ توانست بورد تخصصی جراحی عمومی خود را با رتبه عالی از دانشگاه کرمانشاه بگیرد. او تابه‌حال بیش از ۳۰۰۰ جراحی سنگین و سرپایی، در بیمارستان‌های کاشان، آران‌ و بیدگل و … انجام داده است. دکتر محمود حیدری در سال ۱۳۹۷ با کسب نمره ممتاز، موفق به قبولی در رشته جراحی چاقی شد. او تنها در طی ۲سال بیش یک‌هزار جراحی چاقی انجام داده است و هم‌اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی قم و کاشان است. در نهایت باید بگویم که ایشان یکی از مسئولیت‌پذیر‌ترین و با تجربی‌ترین پزشکان در این زمینه هستند. شما می‌توانند برای ارتباط با دکتر حیدری، رزرو وقت مشاوره و جراحی به سایت درج شده https://drmahmoodheydari.com مراجعه کنید و یا با شماره‌های ثبت شده تماس بگیرید. اگر هم سوالات جزئی دارید می‌توانید در بخش کامنت بپرسید تا در اسرع وقت پاسخ داده شود.  
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ