بهترین متخصص تعویض مفصل زانو کیست؟

alodoctoradmin
درگذشته‌ای نه‌چندان دور هرگونه مشکل در مفصل زانو، باعث درد بسیار و در نهایت هم زمین‌گیر شدن فرد مبتلا می‌شد. به نحوی که عملاً هر فرد با مشکل یا آسیب‌دیدگی در مفصل زانویش، عملاً نمی‌توانست امورات کاری خود را پیش برده و همین باعث بروز لطمه‌های بزرگی در زندگی او می‌شد. اما خوشبختانه در طی […]
درگذشته‌ای نه‌چندان دور هرگونه مشکل در مفصل زانو، باعث درد بسیار و در نهایت هم زمین‌گیر شدن فرد مبتلا می‌شد. به نحوی که عملاً هر فرد با مشکل یا آسیب‌دیدگی در مفصل زانویش، عملاً نمی‌توانست امورات کاری خود را پیش برده و همین باعث بروز لطمه‌های بزرگی در زندگی او می‌شد. اما خوشبختانه در طی چند دهه گذشته، تعویض مفصل زانو به‌عنوان یک راهکار ایمن و کارآمد برای جلوگیری از این مشکلات پدیدآمده است. اگرچه عمر زیادی از این شیوه درمانی نمی‌گذرد، اما خوشبختانه در کشور ما هم متخصصان زیادی برای انجام آن تربیت شده است.

تعویض مفصل زانو

استان فارس و به‌ویژه شهر شیراز، به دلیل داشتن بیمارستان شهید رجایی (بزرگ‌ترین بیمارستان ارتوپدی جنوب کشور) یکی از قطب‌های اصلی برای این گونه جراحی‌ها است. همین عامل باعث شده تا هر روز تعداد زیادی عمل جراحی تعویض مفصل زانو در شیراز انجام شود. با این حال بیشتر متقاضیان به دنبال انتخاب بهترین و البته باتجربه‌ترین متخصص در این حوزه هستند. دکتر سعید مهاجری، به‌عنوان یکی از بهترین و البته شناخته شده‌ترین متخصصان قلمداد می‌شود که در کشور وجود دارد. ایشان رزومه درخشانی در این حوزه داشته و افتخارات زیادی دارند. با این حال بخش زیادی از افراد هنوز به‌خوبی با این افتخارات آشنایی ندارند.

رزومه و سوابق دکتر سعید مهاجری

عمل تعویض مفصل را می‌توان به‌عنوان یکی از حساس‌ترین عمل‌های حوزه ارتوپدی دانست. به‌گونه‌ای که اگر به شیوه‌ای درست و کارآمد انجام نشود، به‌احتمال زیاد عوارض و مشکلات بسیاری را برای فرد بیمار به دنبال داشته و حتی احتمال کاهش توان حرکتی او هم وجود دارد. همین عامل موجب شده تا بیشتر افراد، حساسیت و وسواس بالایی بر روی انتخاب متخصص خود داشته باشند. دکتر محمد سعید مهاجری یکی از بهترین متخصصان این حوزه قلمداد می‌شود که تاکنون بیش از 20 هزار حراجی موفق داشته است. همین عامل موجب شده تا به باور بسیاری، بهترین فوق تخصص زانو در شیراز باشد. در واقع ایشان رتبه برتر المپیاد شیمی و فیزیک در سال‌های 1369 و 1370 بودند. همچنین موفق به کسب رتبه 60 کنکور سراسری تجربی شده‌اند. پس از آن هم مدارج علمی را به‌عنوان پزشک و سپس در فیلد تخصصی ارتوپدی طی کرده‌اند. ایشان بعد از آن هم دوره فوق تخصص را طی کرده و توانستند به‌عنوان یکی از بهترین اساتید این حوزه به جامعه خدمت کنند. Analytics Drive Total Joint Replacement Improvement توانایی‌های دکتر سعید مهاجری باعث شده تا از سال ۱۳۸۵، به عضویت انجمن تخصصی ارتوپدی ایران و انجمن جراحان زانو و صدمات ورزشی ایران در بیاید. ایشان همچنین در سال بعد از آن هم به عضویت در انجمن بین‌المللی جراحان ارتوپدی AO درآمده‌اند. البته این تنها گوشه‌ای کوچک از مهارت‌های ایشان است. وی در سال 1391 به شیراز منتقل و در بزرگ‌ترین بیمارستان ارتوپدی جنوب کشور به فعالیت پرداخته‌اند. وی همچنین یکی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حوزه ارتوپدی است که تا کنون بیش از 20 هزار جراحی موفق داشته‌اند. ترکیب کلی این موارد در کنار همدیگر باعث شده تا به‌عنوان یکی از بهترین فوق تخصص‌های ارتوپدی در شیراز و البته سطح کشور شناخته شود.

خدمات کلینیک دکتر سعید مهاجری

رزومه درخشان دکتر سعید مهاجری باعث شده تا بخش قابل توجهی از مراجعان، برای دریافت روندهای درمانی خود به سراغ کلینیک ایشان بروند. با این حال بخش زیادی از آن‌ها، با لیست خدمات این کلینیک آشنایی ندارند. ما در ادامه آن‌ها را خدمت شما ذکر کرده‌ایم تا تصمیم‌گیری‌های بهتری داشته باشید. تعویض مفصل زانو: کلینیک دکتر مهاجری به دلیل داشتن تخصص و البته تجربه بالا، می‌تواند هرگونه مفصل زانو را تعویض کند. این اقدام بعد از بررسی‌های دقیق و متناسب با شرایط شما صورت می‌گیرد. Why Do Knee Replacements Fail, And What Are The Symptoms Of Knee-Replacement Failure? | Musculoskeletal Issues medical answers | Body & Health Conditions center | SteadyHealth.com تعویض مفصل لگن : تعویض مفصل لگن یکی از حساس‌ترین و البته سخت‌ترین شیوه‌های جراحی است که کمتر کلینیکی قادر به انجام صحیح آن است. کلینیک دکتر مهاجری می‌تواند یک از بهترین انتخاب‌های ممکن برای این عمل باشد. پی آر پی زانو: پی آر پی زانو را می‌توان یکی از غیر تهاجمی‌ترین شیوه‌ها برای کاهش مشکلات مفاصل و زانو دانست که تا حد زیادی به بهبودی بیمار کمک می‌کند. در کلینیک دکتر مهاجری، این روش در ایده‌آل‌ترین شرایط ممکن انجام می‌شود. سایر خدمات و جراحی‌های ارتوپدی: کلینیک دکتر مهاجری به دلیل داشتن تیم مجرب و البته سابقه درخشان، می‌تواند کلیه خدمات مربوط به مشکلات ارتوپدی را ارائه داده و تا حد زیادی تمام مشکلات این حوزه را پوشش دهد.

سخن آخر

مشکلات ارتوپدی را می‌توان جزو شاخص‌ترین و البته دردناک‌ترین مواردی دانست که می‌تواند برای افراد ایجاد شود. با این حال انتخاب یک کلینیک مناسب اهمیت زیادی در روند درمان دارد. همین عامل باعث شده تا بخش قابل توجهی از افراد، در انتخاب آن وسواس زیادی به خرج دهند. ما سعی کردیم تا در این مقاله، یکی از بهترین کلینیک‌های این حوزه را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. با این حال اگر نیازمند راهنمایی بیشتر یا مشاوره رایگان هستید، می‌توانید هم اکنون به وب‌سایت دکتر مهاجری مراجعه فرمایید.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ