رمز تناسب اندام مادران هالیوودی بعد از زایمان را بدانید

معصومه صادقیان
رمز راز مادران هالیوودی با داشتن چندین فرزند اما از تناسب اندام برخوردارند. بارداری با احساسات زیادی مانند شادی، هیجان و شوق همراه است. اما مادران پس از زایمان با اضافه وزن نیز باید دست و پنجه نرم کنند. اگر سلبریتی باشند، اهمیت بازگشت هر چه سریع تر به وزن سابق خود برای آن ها […]

رمز راز مادران هالیوودی با داشتن چندین فرزند اما از تناسب اندام برخوردارند.

بارداری با احساسات زیادی مانند شادی، هیجان و شوق همراه است. اما مادران پس از زایمان با اضافه وزن نیز باید دست و پنجه نرم کنند.

اگر سلبریتی باشند، اهمیت بازگشت هر چه سریع تر به وزن سابق خود برای آن ها دو چندان هم می شود، چرا که شغل شان به آن بستگی دارد. در این میان، برخی مادران هالیوود رازهای کاهش وزن بعد از زایمان خود را در میان گذاشته اند.

جنیفر لوپز
جنیفر لوپز همواره یکی از متناسب ترین اندام ها را در میان زنان هالیوود داشته است، اما حتی او هم نتوانست از اضافه وزن پس از بارداری مصون بماند،او در نخستین ماه های بعد از زایمانش زمان خود را صرف کاهش وزنش کرد. لوپز برای این منظور با پیاده روی های سبک شروع کرد. بعدها برنامه ی ورزشی اش را شروع کرد که شامل ۶ کیلومتر دویدن، یک کیلومتر شنا و ۲۹ کیلومتر دوچرخه سواری بود،او در اینباره گفته: «مهم ترین چیز این است که برنامه ی ورزشی تان تنوع داشته باشد تا بدن تان مجبور شود خودش را وفق دهد و از آن زمان است که شروع به نتیجه گرفتن می کنید.»

هلی بری
هلی بری بعد از باردار شدن دختر خود ۱۶ کیلوگرم وزن اضافه کرد اما برای بازگشت به اندام متناسب سابق خود مصر بود. او هر چند ساعت غذای اندکی می خورد و از مواد غذایی سدیم دار و سرخ شده پرهیز می کرد تا سطح قند خون را ثابت نگه بماند، امری که برای کنترل دیابت ضروری است،او سوپ های خانگی و ماهی به همراه سبزیجات برگ دار مانند کلم کیل و اسفناج و برنج قهوه ای مصرف می کرد. سوپ های بری البته مملوء از سبزیجات و حبوبات بودند و به همین دلیل، سیرکننده بودند.

ماریا کری
ماریا کری بعد از تولد دوقلوهایش ۳۲ کیلوگرم وزن کم کرد. از این مقدار ۱۸ کیلوگرم ناشی از احتباس آبی بود که در دوران بارداری به آن دچار شده بود،سخنگوی کری در مصاحبه ای در اینباره گفته بود: «با توجه به این بخشی از اضافه وزن او در حقیقت ناشی از احتباس آب بود، کاهش وزن حیرت انگیز او نه تنها شکل سالم داشته، بلکه شدنی است. هفته ای یک کیلوگرم و ماهانه ۵ کیلوگرم کاهش وزن ضرری ندارد و می توانید بدون گرسنگی دادن به خودتان یا ساعت ها ورزش روزانه این کار را انجام دهید.»

جسیکا آلبا
جسیکا آلبا در زمان بارداری دختر خود ۱۶ کیلوگرم وزن اضافه کرد. با این حال، بعد از زایمان با سختکوشی توانست اندامی حسرت برانگیز برای خود بسازد،او در ابتدا ورزش های ۲۰ دقیقه ای انجام می داد که عضلات شکمش را قوی می کرد. بعداً شروع به انجام تمریناتی کرد که برای کل بدن بودند، مثل حرکت برپی که به او کمک کرد به سرعت وزن خود را کاهش داد. به گفته ی آلبا، او یک کرست دابل هم به تن می کرد تا به او در بازگشت به اندام سابقش کمک کند.

بیانسه
بیانسه با وجود داشتن ۳ فرزند همواره از اندامی متناسب برخوردار بوده است. او مشکلی با اضافه وزن پس از بارداری خود ندارد اما بدون تحت فشار گذاشتن خودش، از خود مراقبت می کند،راز کاهش وزن او همان چیزی است که همه ی مادرها از آن باخبرند. او در اینباره گفته: «من بیشتر وزن بعد از بارداری ام با شیر دادن از دست دادم و به همه ی زن ها توصیه می کنم که همین کار را کنند. هم برای بچه خوب است هم برای خودتان.»

ریس ویترسپون
ریس ویترسپون ۳ فرزند دارد و بعد از هر بارداری توانسته به خوبی به اندام سابق خود بازگردد. اما حتی او هم اذعان کرده بعد از بارداری سوم خود با مشکل اضافه وزن زیاد رو به رو شده بود. ویترسپون با در پیش گرفتن یک رژیم غذایی سالم، انجام یوگا، پیاده روی و رقص توانست وزن خود را کاهش دهد،او دراینباره گفته: «با بچه هایم خیلی می رقصم و یک فهرست آهنگ هم مخصوص صبح ها که آماده می شوم دارم.» ویترسپون همچنین گفته: «باید با خودتان مهربان و صبور باشدی و به تدریج به وزن قبلی تان برگردید.»

هایدی کلوم
هایدی کلوم در بارداری دوم خود ۱۶ کیلوگرم وزن اضافه کرد اما پس از زایمان با اندام متناسب خود در کت واک ویکتوریا سکرت همه را شگفت زده کرد. کلوم برای کاهش وزن خود از دستگاه ورزشی روئینگ استفاده کرده بود که مؤثرتر بودن آن از تردمیل ثابت شده است،علاوه بر آن، کلوم مصرف الکل، نان سفید، کربوهیدرات های نشاسته دار، برخی میوه ها و چربی های ترانس و اشباع شده را کنار گذاشت و به جای آن ها به مصرف کلم بروکلی، گل کلم، ماهی سالمون، مرغ، آجیل، قارچ، سفیده ی تخم مرغ و حبوبات روی آورد.

کیم کارداشیان
کیم کارداشیان که مادر ۳ فرزند است، در بارداری دوم خود ۳۱ کیلوگرم وزن اضافه کرد. او فاش کرد که بعد از زایمان برای کاهش وزن خود از رژیم اتکینز استفاده کرد که یک رژیم کم کربوهیدرات است و در نهایت به او کمک کرد از اضافه وزن خود خلاصی یابد،این رژیم فرد را به مصرف چربی های سالم و فیبر تشویق می کند. کارداشیان دراینباره گفته: «من رژیم اتکینز گرفته بودم که برای من جواب داد. حدود ۳۱ کیلوگرم با آن کم کردم.»

جسیکا سیمپسون
جسیکا سیمپسون به دلیل افزایش وزن بعد از بارداری اش سوژه ی تمسخر بسیاری از تاک شوها و نشریات زرد شد. با این حال، طولی نکشید که او توانست به وزن سابق خود بازگردد،به گفته ی سیمپسون، او برای کاهش وزن خود ۳ بار در هفته ورزش و علاوه بر آن، پیاده روی زیادی نیز می کرد. او دراینباره گفته: «سعی می کردم هر روز ۸ هزار تا ۱۰ هزار قدم پیاده روی کنم.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ