رفاقت جالب نسیم ادبی و بهاره رهنماتعجب بر انگیز شد

معصومه صادقیان
جدیدترین عکس از بهاره رهنما کنار نسیم ادبی را می بینید نشان از صمیمیت و دوستی این دوبانوی هنرمند می باشد. بهاره رهنما بازیگر پرحاشیه ایرانی است. بهاره رهنما کارگردانی هم می کند. خانم بهاره رهنما متولد است. شقایق دهقان بازیگر، جاری سابق بهاره رهنما می باشد. بهاره رهنما تجربه دو زندگی مشترک ناموفق دارد. […]

جدیدترین عکس از بهاره رهنما کنار نسیم ادبی را می بینید نشان از صمیمیت و دوستی این دوبانوی هنرمند می باشد.

بهاره رهنما بازیگر پرحاشیه ایرانی است. بهاره رهنما کارگردانی هم می کند. خانم بهاره رهنما متولد است. شقایق دهقان بازیگر، جاری سابق بهاره رهنما می باشد. بهاره رهنما تجربه دو زندگی مشترک ناموفق دارد. خانم رهنما چند کتاب چاپ شده شعر هم دارد.
در بیوگرافی بهاره رهنما آمده است که وی از کودکی و دوران نوجوانی علاقه شدیدی به تئاتر و سینما داشت و به طور مرتب با پدرش جلال به تماشای تئاترهای مختلف می رفتند و سرانجام پس از گذشت چند سال و مهاجرت شان به تهران توانست به اوج شهرت برسد.

اما با دیدن یکی از فیلم های علیرضا داوود نژاد عاشق بازیگری شد و تصمیم گرفت شغل آینده اش همین باشد،در 14 سالگی بعد از آشنایی با عباس معروفی یکی از دوستان پدرش رقیب تازه ای برای عشق بازیگری اش پیدا شد و آنهم نوشتن داستان بود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ