لاغری وحشت ناک امیر محمد همه را نگران کرد!!

معصومه صادقیان
امیرمحمد متقیان دانشجوی لیسانس رشته کارگردانی می باشد که از بازیگری تئاتر شروع کرد تا اینکه در 10 سالگی کنار عموپورنگ به شهرت رسید و تجربه خوانندگی هم دارد. امیرمحمد متقیان تک فرزند و مادرش اهل ساوه و پدرش اهل تهران و در شغل چاپ و طراحی تابلو و پارچه نویسی می باشد که تا […]

امیرمحمد متقیان دانشجوی لیسانس رشته کارگردانی می باشد که از بازیگری تئاتر شروع کرد تا اینکه در 10 سالگی کنار عموپورنگ به شهرت رسید و تجربه خوانندگی هم دارد.
امیرمحمد متقیان تک فرزند و مادرش اهل ساوه و پدرش اهل تهران و در شغل چاپ و طراحی تابلو و پارچه نویسی می باشد که تا سوم دبستان در این شهرت زندگی می کردند امیرمحمد متقیان تابستان‌ ها که بیکار بودم همراه بابا به مغازه می‌ رفتم ، یک روز که ایشان از مغازه بیرون بود یکی از کارگردانان تئاتر ساوه برای سفارش بنر تبلیغاتی مراجعه کرد. امیرمحمد متقیان امیرمحمد که در تابستان سال 1384 بعنوان مهمان در برنامه کودک و نوجوان شبکه جام‌ جم حضور یافته بود با داریوش فرضیایی مجری برنامه آشنا شد، امیرمحمد متقیان صدای شش دانگ و دلنشینی هم دارد و تاکنون بیش از 50 ترانه شاد و کودکانه را با عموپورنگ در برنامه های سرگرمی همخوانی کرده است.

کدام مجری و بازیگر را دیده‌ ای که دستمزدش را به رسانه‌ ها بگوید ؟ فقط همین را می‌ توانم بگویم که دستمزدم از همه بازیگران کودک بیشتر است.البته شاید این مبلغ حق من نباشد ‌اما لطف خدا و با مرامی تهیه‌ کننده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ