نفیسه روشن حقیقت را درمورد شهرام عبدلی فاش کرد !!

معصومه صادقیان
شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون ایران روز گذشته دچار عارضه مغزی شد. نفیسه روشن در استوری اینستاگرامش توضیحاتی درمورد این اتفاق داد. دیروز خبر خونریزی مغزی شهرام عبدلی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر شد و هنرمندان و بازیگران زیادی به این خبر واکنش نشان دادند، به دنبال خبر کاهش […]

شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون ایران روز گذشته دچار عارضه مغزی شد. نفیسه روشن در استوری اینستاگرامش توضیحاتی درمورد این اتفاق داد.

دیروز خبر خونریزی مغزی شهرام عبدلی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر شد و هنرمندان و بازیگران زیادی به این خبر واکنش نشان دادند، به دنبال خبر کاهش هوشیاری شهرام عبدلی شایعات بسیاری نیز به سرعت پخش شد، نفیسه روشن بازیگر نقش آمنه در گیلدخت به این شایعات در قالب یک استوری پاسخ داد. در ادامه این بخش از نمناک واقعیت اتفاق تلخ شهرام عبدلی را از اینستاگرام نفیسه روشن می خوانید.

نفیسه روشن هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران است،نفیسه روشن در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده و دارای مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی است،نفیسه روشن قسمتی از فیلم عروسی اش را در فضای مجازی منتشر کرده و این حواشی زیادی ایجاد کرده است،نفیسه روشن بازیگر مطرح و بسیار جنجالی ایرانی در اینستاگرامش برای خودنمایی تصویری را از آرم بنز ماشینش به اشتراک گذاشت.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ