مرکز پرستاری در منزل شیراز درمان

نادر سیاسی
  امروزه در سطح کلانشهرها مراکز پرستاری و درمان در منزل متعددی راه اندازی شده است و با وجود آن‌ها بیماران‌ می‌توانند بدون مراجعه به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها از خدمات متنوع ویزیت توسط پزشک در منزل و سایر خدمات درمانی بهره‌مند شوند. به این ترتیب بیماران و افراد نیازمند که نمی‌توانند حضورا برای درمان […]

 

امروزه در سطح کلانشهرها مراکز پرستاری و درمان در منزل متعددی راه اندازی شده است و با وجود آن‌ها بیماران‌ می‌توانند بدون مراجعه به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها از خدمات متنوع ویزیت توسط پزشک در منزل و سایر خدمات درمانی بهره‌مند شوند. به این ترتیب بیماران و افراد نیازمند که نمی‌توانند حضورا برای درمان بیماری خود اقدام کنند در اسرع وقت به خدمات درمانی دست‌ می‌یابند. این نوع خدمات‌ می‌تواند برای بیماران دارای محدودیت‌های حرکتی، افراد مسن، افراد دارای مشکلات ایمنی بدن و بیماران مزمن و ناتوان بسیار مفید باشد. در شهر شیراز نیز همانند بسیاری از کلانشهرهای دیگر این خدمات ارزنده توسط مراکز مختلف ارائه‌ می‌شود.

اگر‌ می‌خواهید در مورد ویزیت پزشک در منزل شیراز اطلاعات بیشتری کسب کنید، پیشنهاد‌ می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

اهمیت خدمات درمان و ویزیت پزشک در منزل شیراز

با ویزیت بیمار توسط پزشک در منزل، فرد‌ می‌تواند یک درمان سریع را تجربه کند. علاوه بر این گاهی اوقات در شرایط خاصی مانند ایام تعطیل و یا ساعات پایانی شب که دسترسی به پزشک و مراکز درمانی دشوار شده و برای تمامی افراد امکان پذیر نیست این شیوه خدمت رسانی‌ می‌تواند بسیار کاربردی و سودمند باشد. از طرفی با ارائه خدمات پزشکی در منزل و انجام به موقع اقدامات پیشگیرانه‌ می‌توان از وخامت حال بیماران و ایجاد موقعیت‌های اورژانسی جلوگیری کرد.

همچنین با استفاده از خدمت ویزیت پزشک عمومی و متخصص در منزل میزان هزینه‌های درمانی اضافی مانند هزینه آمبولانس برای حمل بیمار، آزمایشات مرسوم و غیر ضروری در بیمارستان‌ها، هزینه‌های سنگین بستری در بیمارستان‌های خصوصی و هزینه درمان بیماری‌های ناشی از عفونت‌های بیمارستانی به میزان قابل توجهی کاهش‌ می‌یابد. از‌این‌رو ویزیت پزشک عمومی در منزل در شیراز‌ می‌تواند اقدامی موثر در جهت آسایش بیمار و کاهش هزینه‌های درمانی وی باشد. بنابراین افرادی که در منزل خود سالمند و یا فردی مبتلا به بیماری‌هایی با شرایط خاص دارند که جابجایی آن‌ها دشوار است‌ می‌توانند از این خدمات درمانی در منزل بهره‌مند شوند.

ویزیت پزشک در منزل در شیراز چه مزایایی دارد؟

دریافت خدمات درمان در منزل در شیراز دارای فواید و مزایای بسیاری است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها‌ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • صرفه جویی در هزینه‌های بالای جابجایی بیمار با آمبولانس
  • صرفه جویی در زمان به علت ترافیک‌های سنگین شهری
  • قابلیت انتخاب پزشک معالج
  • حفظ آرامش بیشتر بیماران در منزل
  • در اختیار داشتن وقت بیشتر و امکان تمرکز بیشتر پزشک در درمان بیمار
  • جلوگیری از مشکلات و دشواری‌های جابجایی بیماران با شرایط خاص

در ویزیت پزشک در منزل چه تخصص‌هایی ارائه‌ می‌شود؟

در ویزیت پزشک در منزل در شیراز توسط مراکز پرستاری در منزل خدمات متنوعی توسط پزشکان عمومی و متخصص ارائه‌ می‌شود. از جمله تخصص‌هایی که برای ویزیت پزشک در منزل ارجاع‌ می‌شود‌ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • متخصص داخلی
  • متخصص قلب و عروق
  • متخصص عفونی
  • متخصص ارتوپدی
  • متخصص نورولوژی
  • متخصص اورولوژی
  • فوق تخصص ICU

ویزیت پزشک در منزل شیراز چقدر طول‌ می‌کشد؟

میانگین مدت زمان ویزیت پزشک متخصص در منزل شیراز حدود 30 الی 45 دقیقه طول‌ می‌کشد. در این جلسه بازدید از بیمار اقدامات زیر صورت‌ می‌گیرد.

  • ضربان قلب، فشار خون و دما و تنفس بیمار کنترل‌ می‌شود.
  • نحوه استفاده از داروهای تجویز شده برای بیمار یا مراقبان وی توضیح داده‌ می‌شود. همچنین اطلاعاتی در مورد عوارض جانبی و زمان مصرف دارو آموزش داده خواهد شد.
  • پزشک معمولا یک برنامه ورزشی به منظور تقویت قدرت، بهبود تعادل و راه رفتن بیمارارائه‌ می‌دهد.
  • همچنین به شما آموزش داده‌ می‌شود که چگونه به خوبی علائم بیماری‌های خود را بررسی و کنترل کنید.

آیا بیمه ویزیت پزشک در منزل را تحت پوشش قرار‌ می‌دهد؟

بیشتر شرکت‌های بیمه  هزینه‌های ویزیت پزشک در منزل در شیراز را تحت پوشش قرار‌ می‌دهند. اما با این وجود هر یک از این شرکت‌ها دارای شرایط و مزایا خاصی هستند. بنابراین برای اطلاع دقیق از این موضوع بهتر است که با کارشناسان بیمه خود ارتباط برقرار نمایید و سوالات لازم را بپرسید تا بتوانید با اطمینان خاطر از این خدمات استفاده کنید و هزینه‌های خود را به مقدار قابل توجهی کاهش دهید.

هزینه ویزیت بیمار در منزل توسط پزشک چقدر است؟

هزینه ویزیت متخصص داخلی در منزل در شیراز و سایر تخصص‌ها با یکدیگر متفاوت است. به طوری که هزینه ویزیت بیمار توسط پزشکان عمومی در مقایسه با متخصص‌ها کمتر است. اما نمی‌توان تعرفه دقیقی را برای آن‌ها اعلام نمود. ازاین‌رو بهترین است برای اطلاع دقیق‌تر از این موضوع با شماره‌های تماس مرکز پرستاری و خدمات درمانی در منزل مد نظر تماس برقرار نمایید. همچنین‌ می‌توانید به این ترتیب از هزینه تزریقات در منزل در شیراز نیز مطلع شوید.

چگونه برای ویزیت پزشک در منزل در شیراز اقدام کنیم؟

برای ویزیت متخصص مغز و اعصاب در منزل در شیراز و سایر تخصص‌ها‌ می‌توانید با شماره تماس‌های مرکز مد نظر تماس حاصل نمایید و یا اینکه به صورت آنلاین از طریق مراجعه به وب‌سایت آن‌ها و تکمیل فرم مربوطه درخواست رزرو نوبت خود را ثبت کنید.

توجه داشته باشید که در هنگام رزرو نوبت باید اطلاعاتی مانند نام و سن بیمار، سابقه بیماری وی، داروهایی که در حال حاضر مصرف‌ می‌کند و علائمی که دارد را ذکر کنید.

سخن پایانی

ویزیت متخصص قلب در منزل شیراز و دیگر تخصص‌ها‌ می‌تواند یک راه حل قطعی برای افرادی باشد که مراجعه حضوری به مراکز درمانی برای آن‌ها امکان پذیر نیست. بنابراین اگر به پزشک متخصص و یا عمومی در منزل نیاز دارید، یا اینکه نگران هزینه‌های بالای بیمارستان هستید و جابجایی بیمارتان به مراکز درمانی برایتان دشوار است‌ می‌توانید از خدمات پزشکی و پرستاری درمنزل استفاده کنید. یکی از بهترین مراکزی که هموطنان شیرازی عزیز‌ می‌توانند برای دریافت این خدمات به آن مراجعه کنند مرکز پرستاری در منزل شیراز درمان است که با کادر درمانی متخصص و حرفه‌ای خود بهترین خدمات ممکن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه ممکن ارائه‌ می‌هد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ