بازگشت فلور نظری به آلمان؛و تغییر چهره باور نکردنی او !!

معصومه صادقیان
فلور نظری بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری خبر از بازگشت اش به آلمان داده و نمایی از محل زندگی اش در آلمان منتشر کرده است. فلور نظری 54 ساله که در دهه های هفتاد، هشتاد و نود یکی از پرکارترین بازیگران سینما و تلویزیون بود، حالا چهار سالی است که از بازیگری فاصله […]

فلور نظری بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری خبر از بازگشت اش به آلمان داده و نمایی از محل زندگی اش در آلمان منتشر کرده است.

فلور نظری 54 ساله که در دهه های هفتاد، هشتاد و نود یکی از پرکارترین بازیگران سینما و تلویزیون بود، حالا چهار سالی است که از بازیگری فاصله گرفته است، او در این مدت بخش اعظم سال را در آلمان سپری کرده و مدت کوتاهی را هم در ایران حضور داشته است.

فلور نظری همین دو ماه قبل تصویری از حضور در لاهیجان منتشر کرد و گفت برای حضور در یک پروژه به ایران بازگشته است، اما ساعاتی قبل او بار دیگر اعلام کرد که به شهر کلن آلمان بازگشته است. در این تصویر هم او نمایی از طبیعت جالب این شهر از پنجره هواپیما منتشر کرده است، فلور نظری پیشتر گفته بود که خواهر و پسرش در آلمان زندگی می کنند و در کنار آن ها احساس تنهایی نمی کند.
بیوگرافی فلور نظری
فلور نظری بازیگر و مدرس ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون متولد ۱ بهمن ۱۳۴۷ در لاهیجان است.

وی علاوه برداشتن مدرک کارشناسی مدیریت و مدرک بازیگری از دانشگاه سوره، دوره‌های آموزش بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور گذرانده‌است.

او یک فرزند پسر به نام شروین دارد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ