اعتراف عجیب مهناز افشار جنجال به پا کرد!!

معصومه صادقیان
مهناز افشار به تازگی یک پست اینستاگرامی عجیب منتشر کرد. مهناز افشار بازیگر ایرانی است. مهناز افشار دچار حاشیه های فراوانی است. مهناز افشار چندسالی است از ایران رفته است. مهناز افشار متاهل است و یک دختر به اسم لیانا دارد. در ادامه پست اینستاگرامی مهناز افشار را می بینید. بیوگرافی مهناز افشار مهناز افشار […]

مهناز افشار به تازگی یک پست اینستاگرامی عجیب منتشر کرد.

مهناز افشار بازیگر ایرانی است. مهناز افشار دچار حاشیه های فراوانی است. مهناز افشار چندسالی است از ایران رفته است. مهناز افشار متاهل است و یک دختر به اسم لیانا دارد. در ادامه پست اینستاگرامی مهناز افشار را می بینید.

بیوگرافی مهناز افشار
مهناز افشار متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.تحصیلکرده دیپلم تجربی و دوره ۴ ساله رشته تدوین در یک موسسه غیرانتفاعی است که از ۲۱ سالگی جلوی دوربین رفت و حالا بخاطر شرایطی در ترکیه حضور دارد.دو برادر دارد که یکی جواهرساز و دیگری تولیدی سلفون دارد و تنها خواهرش هم آرایشگر می باشد ، پدرش سالهاست فوت کرده و مادرش خانه دار می باشد.

در سال ۱۳۷۸ با معرفی عبدالله اسکندری (گریمور) به دفتر پویا فیلم توانست با فیلم «شیرهای جوان» به کارگردانی محسن محسنی نسب وارد سینما شود.

او سپس وارد کلاس های بازیگری حمید سمندریان شد که می گوید پس گردنی های استاد معروف بود و من هم از این توبیخ ها بارها چشیدم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ