بهترین پشتیبانی در فروش بلیط هواپیما

نادر سیاسی
  قطع به‌یقین داشتن یک تیم پشتیبانی مناسب می‌تواند زمینه جذب مشتریان بیشتر را برای سایت‌های مختلف فراهم کند. برای مثال یک تیم پشتیبانی حرفه‌ای سایت خرید بلیط هواپیما باید به‌صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته پاسخگوی سؤالات مختلف مشتریان خود باشد. در این مقاله ویژگی‌هایی را برخواهیم شمرد که اگر یک سرویس پشتیبانی سایت تهیه بلیط […]

 

قطع به‌یقین داشتن یک تیم پشتیبانی مناسب می‌تواند زمینه جذب مشتریان بیشتر را برای سایت‌های مختلف فراهم کند. برای مثال یک تیم پشتیبانی حرفه‌ای سایت خرید بلیط هواپیما باید به‌صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته پاسخگوی سؤالات مختلف مشتریان خود باشد. در این مقاله ویژگی‌هایی را برخواهیم شمرد که اگر یک سرویس پشتیبانی سایت تهیه بلیط سفرهای هوایی آن را داشته باشد، می‌توانید با خیال راحت از آن خرید کنید.

پاسخگویی ۲۴ ساعته

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک تیم پشتیبانی حرفه‌ای در سایت خرید بلیط های هواپیما، پاسخگویی ۲۴ ساعته آن‌ها حتی در روزهای تعطیل است. ازآنجایی‌که دسترسی به این ‌گونه‌ سایت‌ها هیچ محدودیتی نداشته و آن‌ها در تمامی ساعات شبانه‌روز فعال هستند، تیم پشتیبانی آن‌ها نیز باید به طور دائم در دسترس باشد.

از جمله مشکلاتی که ممکن است برای خریداران بلیط سفرهای هوایی پیش بیاید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرداخت هزینه و عدم دریافت کد رهگیری بلیط

  • عدم ورود به سایت و غیرفعال‌شدن بخشی از آن

  • خطاهای غیرمترقبه و پیش‌بینی نشده سیستمی

  • حذف‌شدن امتیازات و مزایای دریافت شده از حساب کاربری

  • عدم امکان ورود به‌حساب کاربری و خرید بلیط

  • غیرفعال‌شدن ناگهانی حساب کاربری

  • عدم‌پذیرش کدهای تخفیف معتبر هنگام خرید بلیط

  • تصحیح اطلاعات در هنگام خرید بلیط

تمامی مشکلات نام‌برده‌شده در بالا می‌تواند برای هر کسی اتفاق بیفتد؛ بنابراین وجود یک تیم پشتیبانی حرفه‌ای می‌تواند زمینه آسودگی خیال را برای مشتریان به همراه داشته باشد. از طرف دیگر پاسخگویی صبورانه این تیم موجب اعتماد مجدد مشتریان و افزایش تعداد مخاطبان خواهد شد.

حل مشکلات مشتریان تا حد ممکن

همان‌طور که در بخش قبلی نیز مشاهده کردید، ممکن است مشکلات ناگهانی و غیرمترقبه‌ای برای بسیاری از افراد پیش بیاید. تیم‌های پشتیبانی سایت‌های خرید بلیط سفرهای هوایی باید بتوانند تا حد ممکن به حل مشکلات مشتریان خود بپردازند. از جمله مشکلاتی که این سرویس‌ها نمی‌توانند آن را حل کنند عبارت‌اند از:

بازگردانی امتیازات حساب کاربری در مواقع خاص

سایت‌های تهیه بلیط امتیازات مختلفی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. افراد می‌توانند با کمک این امتیازات نسبت به خرید بلیط با تخفیف‌ها یا شرایط ویژه بپردازند. اگر تاریخ انقضای این امتیازات گذشته باشد، آن‌ها غیرفعال خواهند شد و تیم پشتیبانی نمی‌تواند به‌هیچ‌عنوان آن‌ها را بازگردانی کند.

از طرف دیگر اگر مشتریان با استفاده از امتیاز خود بلیط بخرند، اما بعداً آن را کنسل کنند، امتیاز آن‌ها لغو خواهد شد. تیم پشتیبانی در این مواقع نیز نمی‌تواند این امتیازها را برگرداند.

تصحیح اطلاعات وارد شده برای ثبت بلیط بعد از نهایی‌شدن خرید

یکی دیگر از مواردی که تیم‌های پشتیبانی نمی‌توانند آن را تغییر دهند، اطلاعات اشتباه وارد شده در هنگام خرید بلیط سفرهای هوایی است. تغییر این اطلاعات در حیطه کاری تیم‌های پشتیبانی نمی‌گنجد و باید از طرف ایرلاین‌ها تصحیح شوند.

کدام سایت ایرانی بهترین پشتیبانی در فروش بلیط هواپیما را دارد؟

اگر به سایت‌های مختلف فروش بلیط سفرهای هوایی در ایران سری بزنیم و آن‌ها را مقایسه کنیم، یکی از سایت‌ها خدمات شایسته‌تری را در این زمینه به مشتریان خود ارائه می‌کند. سایت فلای‌تودی بهترین سایت ایرانی در زمینه پشتیبانی فروش بلیط های هواپیما است.

اگر به‌خاطر داشته باشید، در بخش قبلی نیز اشاره کردیم که امکان تصحیح اطلاعات بلیط خریداری شده توسط تیم‌های پشتیبانی وجود ندارد؛ اما سرویس پشتیبانی سایت فلای‌تودی این محدودیت را برای مشتریان خود از بین برده است. اگر هنگام خرید بلیط از سایت فلای‌تودی اطلاعات خود را اشتباه وارد نمودید، کافی است با تیم پشتیبانی ارتباط بگیرید. بعد از شرح دقیق مشکل خود، سرویس پشتیبانی سایت طی ۴ الی ۵ ساعت اطلاعات صحیح را در اختیار ایرلاین مربوطه گذاشته و اطلاعات بلیط شما تصحیح می‌شود.

چگونه با پشتیبانی سایت فلای‌تودی تماس بگیریم؟

راه‌های ارتباطی سایت فلای‌تودی بسیار گسترده بوده و می‌توانید بسته به موقعیت و شرایط خود از آن‌ها استفاده کنید. راه‌های ارتباطی با این سایت عبارت‌اند از:

ارتباط تلفنی

اگر از جمله افرادی هستید که مشکلات خود را در قالب مکالمه بهتر بیان می‌کنند،‌ می‌توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۲۴۰۵۰۰۰ با تیم پشتیبانی فلای‌تودی در ارتباط باشید؛ همچنین اگر برای حل مشکل خود عجله دارید بهتر است از طریق ارتباط تلفنی با این سرویس تماس بگیرید.

ارتباط از طریق ایمیل

اگر در شرایطی هستید که نمی‌توانید از طریق تماس تلفنی اقدام کنید، می‌توانید از طریق آدرس ایمیل support@flytoday.ir با تیم پشتیبانی فلای‌تودی در ارتباط باشید.

ارتباط حضوری

اگر نیاز به ارتباط حضوری داشتید، می‌توانید به نشانی تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی، کوچه ادایی، پلاک ۲، طبقه ۲ مراجعه فرمایید.

مزایای خرید از فلای‌تودی و نصب اپلیکیشن آن

سایت فلای‌تودی در راستا افزایش اعتماد مشتریان خود خدمات ارزشمندی را ارائه می‌دهد. از جمله این خدمات و مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کد تخفیف ۵۰ هزارتومانی نصب اپلیکیشن

فلای‌تودی به تمام کاربرانی که اپلیکیشن آن را نصب کنند یک کد تخفیف ۵۰ هزارتومانی اعطا می‌کند. می‌توانید در اولین خرید خود با کمک این کد تا سقف ۵۰ هزار تومان هزینه‌های خود را کاهش دهید.

امتیازات مختلف برای استفاده از کد دعوت

شما هنگام نصب اپلیکیشن فلای‌تودی یک کد دعوت دریافت می‌کنید. می‌توانید این کد را برای دوستان خود ارسال کنید تا آن‌ها هنگام نصب اپ، آن را به‌عنوان کد معرف وارد کنند. این‌گونه ۱۰ امتیاز به‌حساب کاربری شما اضافه خواهد شد و می‌توانید در آینده از آن برای دریافت کد تخفیف استفاده کنید.

کسب امتیازهای مختلف خرید از اپلیکیشن

فلای‌تودی امتیازهای مختلفی را برای هر خرید شما از سایت یا اپلیکیشن در نظر گرفته است. بعد از رسیدن امتیازهای شما به حدنصاب می‌توانید کد تخفیف‌های متعددی را دریافت کنید.

امکان پرداخت عوارض خروج از کشور

از طریق اپلیکیشن و سایت فلای‌تودی می‌توانید نسبت به استعلام و پرداخت عوارض خروج از کشور بپردازید.

پشتیبانی کامل

تیم‌های پشتیبانی سایت فلای‌تودی یکی از بهترین سرویس‌های پشتیبانی در بین دیگر سایت‌های فروش بلیط هواپیما به شمار می‌آیند. بعد از خرید بلیط خود از یک پشتیبانی ۲۴/۷ در تمامی زمینه‌ها بهره‌مند خواهید شد.

فلای تودی بهترین سایت خرید بلیط سفرهای هوایی

فلای‌تودی از معتبرترین مراجع فروش بلیط هواپیما در ایران است. این سایت با ارائه بلیط معتبرترین ایرلاین‌های جهان دامنه انتخاب بسیار گسترده‌ای را برای مشتریان خود فراهم کرده است. از دیگر خدمات سایت فلای‌تودی می‌توان به رزرو انواع اقامتگاه در اقصی‌نقاط جهان اشاره کرد. با عضویت در باشگاه مشتریان این سایت از مزایای مختلفی همچون کدهای تخفیف،‌ امتیازهای ویژه و... بهره‌مند خواهید شد.

  برچسب ها : فلای تودی,بلیط هواپیما,رزرو هتل
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ