توضیح دکتر مهرداد فلاح در مورد لامینیت و کامپازیت ونیر

دکتر مهرداد فلاح متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی: لامینیت پوسته نازکی از جنس سرامیک است که همانند لنز روی سطح خارجی دندان چسبانده می‌شود و کامپازیت ونیر پوسته نازکی از مواد رنگ دندان از جنس کامپازیت است که روی سطح بیرونی دندان قرار داده شده و چسبانده می‌شود.

دکتر مهرداد فلاح متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی:

لامینیت: پوسته نازکی از جنس سرامیک است که همانند لنز روی سطح خارجی دندان چسبانده می‌شود تا مشکلات ظاهری دندان مثل رنگ، شکل و فرم را اصلاح کند. در روش لامینیت بعد از تراش مختصر سطح بیرونی دندان و قالب گیری،‌ این پوسته‌های نازک (لامینیت) در لابراتور ساخته شده و سپس توسط دندانپزشک روی سطح بیرونی دندان به‌طور دائمی چسبانده می‌شود.

کامپازیت ونیر: پوسته نازکی از مواد رنگ دندان از جنس کامپازیت (کامپوزیت دندان) است که روی سطح بیرونی دندان قرار داده شده و چسبانده می‌شود (مشابه روش کاشت ناخن).

آیا درمان لامینیت و یا کامپازیت ونیر برگشت‌پذیر است؟

در این مورد باید متذکر شد که معمولا درمان‌های متذکر شد که معمولا درمان‌های لامینیت و کامپازیت ونیر برگشت‌پذیر نیستند و در صورتی‌که این درمان انجام شود و رضایت بیمار را برآورده نکند، لازم است که کار مجددا تکرار شود. برای این کار لازم است که بیمار دقت و وسواس کافی در انتخاب دندانپزشک متخصص زیبایی داشته باشد و با بررسی نمونه کارهای درمانی دندانپزشک زیبایی از تطابق خواسته‌ها و سلیقه‌های خود با روش کار دندانپزشک مطمئن شود.

دکتر مهرداد فلاح متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی:

در سال 1378 از دانشگاه شهید بهشتی تهران موفق به اخذ مدرک دکترای دندانپزشکی شدند ، در سال 1380 وارد دوره رزیدنتی دندانپزشکی ترمیمی شده و در سال 1382 دوره تخصصی دندانپزشکی را به اتمام رسانده و موفق به اخذ بورد تخصصی در رشته دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی شدند.

ایشان به طور مستمر در کنفرانسهای علمی و در چندین پژوهش شرکت نموده و موفق به اخذ گواهینامه های معتبر بین المللی گردیده اند. ایشان عضو انجمن دندانپزشکان ترمیمی و همچنین عضو آکادمی دندانپزشکان زیبایی آمریکا AACD  هستند.

شما می توانید جهت ارتباط با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمائید:


02122873855 

02122860550

آدرس:  تهران ، خیابان شریعتی بالاتر از میردامادکوچه شواری پلاک 29 ساختمان پزشکان سینا طبقه 2 واحد 9

drmehrdadfallah

drmehrdadfallah

وب سایت: http://drmehrdadfallah.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ