از بین رفتن چربی های موضعی (درکلینیک صفائیان)

دکتر صفائیان: در پاسخ به این سوال باید بگویم از بین بردن چربی های موضعی که با کمک رژیم غذایی کار خیلی سختی است. حتی توده عضلانی خیلی زودتر از چربی های موضعی آب می شوند. همان طور که گفته شد به دلیل خونرسانی ضعیف قرار است این چربی ها به عنوان عایق حرارتی در بدن عمل کنند. نمونه بارزش مثل دنبه یا مثل چربی مرغ است که شما یک بافت شفاف چربی را می­ توانید ببینید.

کلینیک دکتر صفائیان:

با رژیم غذایی چربی موضعی از بین نمی روند؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم از بین بردن چربی های موضعی که با کمک رژیم غذایی کار خیلی سختی است. حتی توده عضلانی خیلی زودتر از چربی های موضعی آب می شوند. همان طور که گفته شد به دلیل خونرسانی ضعیف قرار است این چربی ها به عنوان عایق حرارتی در بدن عمل کنند. نمونه بارزش مثل دنبه یا مثل چربی مرغ است که شما یک بافت شفاف چربی را می­ توانید ببینید.

چه طور از شر چربی های موضعی خلاص شویم؟

درمان این دسته از چربی ها، به روش های خاص انجام می شود که در این کلینیک ما تجهیزات کامل را داریم. به دو روش کلی انجام می شود که یکی روش های جراحی و دیگری روش های غیر جراحی است. استفاده از متدهای جراحی می تواند جراحی باز باشد یا جراحی های مدرن که نیاز به جراحی ندارند مثل لیزر لیپولیز، لیپوماتیک و واترجت و… که موارد نام برده همه اسم برندهای مختلف هستند که یک عملکرد دارند، اما نحوه کار به طرق مختلف است. بعضی ها از طریق لیزر، برخی دیگر از طریق امواج و برخی ها با آب و … چربی ها را از بدن خارج می کنند. با این حال روش های غیرتهاجمی برای حذف چربی های موضعی جز روش هایی هستند که دوره نقاهت کوتاه تر است و عوارض کمتری به همراه دارد.

نتیجه گیری کلی !

به طور کلی باید بگویم که برخی چربی های اضافه از طریق رژیم غذایی  و ورزش قابل حذف هستند اما نوع دیگر چربی ها مثل چربی های موضعی به این روش ها جواب نمی دهد و باید با کمک روش های غیرتهاجمی از بین برده شوند. اما تشخیص این موضوع با پزشک متخصص است.  قوام چربی، میزان چربی، درصد اختلاط چربی با بافت هم بند، محل چربی و اندازه وسعت چربی و… با درنظر گرفتن این عوامل می توان درمان مناسب را انتخاب کرد.  همچنین متد جراحی برای هر فرد متفاوت با فرد دیگر است. طول دوره درمان براساس همین پارامترهای نام برده ممکن است بین یک ماه تا دو ماه حتی چهارماه متغیر باشد. در روش های غیرتهاجمی در مورد کاهش سایز با توجه به نظر پزشک معالج محدودیتی وجود ندارد، مخصوصا در مورد کاهش سایز هر قدر بخواهیم، می توانیم سایز کم کنیم. اما در مورد کاهش وزن باید بگویم که  یکسری استاندارد هایی وجود دارد که براساس متدهایی که ابتدا عرض کردم تصمیم گیری می شود. 

کلینیک دکتر صفائیان:

کلینیک دکترصفائیان به عنوان یک مرکز تخصصی و فوق تخصصی درمنطقه سهروردی شمالی خیابان خرمشهر تأسیس گردید.

موسس این کلینیک دکتر صفائیان است این کلینیک با داشتن اورژانس شبانه روزی فعال پذیرای بیماران زیادی در طول شبانه روز می باشد. در ضمن در یک منطقه مجزا کلیه تخصص های مختلف از جمله ارتوپدی، جراحی کلیه و مجاری ادراری، جراحی زنان زایمان و نازایی، داخلی، گوارش، قلب، چشم پزشکی، نورولوژی، روماتولوژی و همچنین عینک سازی و تعیین نمره عینک به همراه انجام اقدامات کولونوسکوپی، اندوسکوپی، نوارمغز، اکوکاردیوگرافی، تست ورزش و…. دایر می باشد.

در طبقه مجزای دوم بخش دندانپزشکی دارد. و در نهایت بخش پوست و مو و لیزر و تغذیه و رژیم درمانی با داشتن کادر پزشکان متخصص کلیه خدمات زیبایی پوست از جمله ژل- بوتاکس- چربی- و کلیه خدمات لیزر از جمله لیزر موهای زائد و انجام PRP وکلیه روش های میکرودرم و هیدرودرمی و… توسط متخصصین در خدمت شما می باشند. 

شما می توانید جهت ارتباط با شماره تلفن‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

مرکز:

14 -02188502912

بخش پوست و مو:

02188171669 

02188171914
بخش تغذیه:

88522752-31

درمانگاه تخصصی: 

02188526987

دندانپزشکی: 

02188526960

آدرس: خیابان سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر(آپادانا)، پلاک 18

وب سایت: http://www.safclinic.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ