کاربرد لیزر دایود برای انواع درمان‌های دهان و دندان

zahra
دکتر امیر امیدفر و دکتر سمیرا پورمحمدیان،جراح دندانپزشک: یکی از درمان‌های دندانپزشکی، جراحی لثه است که این جراحی تا قبل از ورود لیزر به حیطه پزشکی با درد و خون‌ریزی زیاد همراه بود، اما امروزه استفاده از دایود لیزر در جراحی لثه باعث شده که نه‌تنها درمان سریع‌تر انجام شود بلکه هیچ‌گونه بخیه دندانی برای بیمار زده نمی‌شود.

دکتر امیر امیدفر و دکتر سمیرا پورمحمدیان،جراح دندانپزشک:

کاربرد diode laserدر جراحی لثه

یکی از درمان‌های دندانپزشکی، جراحی لثه است که این جراحی تا قبل از ورود لیزر به حیطه پزشکی با درد و خون‌ریزی زیاد همراه بود، اما امروزه استفاده  از دایود لیزر در جراحی لثه باعث شده که نه‌تنها درمان سریع‌تر انجام شود بلکه هیچ‌گونه بخیه دندانی برای بیمار زده نمی‌شود. همچنین میزان خون‌ریزی و درد با لیزر بسیار کاهش یافته است. به‌طور کلی بعد از درمان با لیزر، بیمار احساس بهتری نسبت به جراحی با تیغ و بخیه دارد و طول مدت درمان برای بیمار کوتاه‌تر است.

کاربرد لیزر دایود در درمان حساسیت دندانی

یکی از مشکلات شایعی که مردم ممکن است به‌خاطر آن به دندانپزشکی‌ها مراجعه کنند، حساسیت در دندان‌های عصب‌کشی شده است که علت آن می‌تواند ناشی از تحلیل رفتن لثه باشد. لیزر Diode  قادر است بدون بی‌حسی در لثه و فک بیمار، حساسیت ریشه دندان و خود دندان را ازبین ببرد. برای انجام این کار تنها نیاز است که بیمار و پزشک‌90‌ثانیه وقت بگذارند تا درمان صورت گیرد.

کاربرد لیزر diodeدر درمان تبخال

بیماران معمولا دچار تبخال‌های دهانی می‌شوند که می‌تواند عوامل مختلفی در آن دخیل باشد. این‌گونه بیماران به‌علت ضعف سیستم ایمنی بدن دچار تبخال (Herpes labialis) می‌شوند که معمولا ناحیه تبخال دردناک است، اما با کمک دستگاه لیزر می‌توان هم درد بیمار را کاهش داد و هم ویروس را از بین برد. بیماران باید توجه داشته باشند که هر موقع احساس کردند لب‌شان دچار تبخال می‌شود، در فاز اول که حالت قرمزرنگ است باید سریعا به دندانپزشکی که کار لیزر انجام می‌دهد، مراجعه کنند تا طول درمان کاهش یابد.

دکتر امیر امیدفر ، جراح دندانپزشک:

دکتر امیر امیدفر، جراح دندانپزشک؛ فارغ التحصیل رشته دندانپزشکی عمومی از دانشکده دندانپزشکی و عضو انجمن دندانپزشکان عمومی تهران، مستر ایمپلنت‌های دندانی از دانشگاه UCLA، دییپلمات مستر شیپ و فلوشیپ ICOI آمریکا، دیپلمات BILD لیزر از انگلستان و دارای سرتیفیکیت (گواهینامه) لیزراز WCLI ( آکادمی لیزر جهانی) و عضو این آکادمی است.

دکتر سمیرا پورمحمدیان،جراح دندانپزشک:

دکتر سمیرا پورمحمدیان، فارغ التحصیل دانشکده دندانپزشکی آزاد تهران در رشته دندانپزشکی عمومی، عضو انجمن دندانپزشکان عمومی تهران، عضو آکادمی دندانپزشکان زیبایی آمریکا AACD و دیپلمات BILD لیزر از انگلستان است.

شما عزیزان می توانید با شماره تلفن های زیر با دکتر سمیرا پورمحمدیان و دکتر امیر امیدفر در تماس باشید.

02177687108

02177639074

آدرس:‌ سهروردی جنوبی، نرسیده به بهار شیراز، ساختمان بهار، طبقه دوم، واحد 3

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ