آیا بدون درد و بی‌حسی می‌توان جوان‌سازی پوست انجام داد؟

mousavi
دکتر بنفشه علایی، پزشک پوست، مو و زیبایی: یک نوع لیزر به‌نام فوتونا وجود دارد که درواقع یک جور لیزر جوان‌سازی چهار بعدی است. این لیزر در چهار مرحله، جوان‌سازی انجام می‌دهد. مرحله اول روی عمق خط خنده کار می‌شود. به علاوه برای افرادی که مدام هنگام جویدن لپ‌های خود را گاز می‌گیرند، می‌توانند با استفاده از این دستگاه مشکل خود را برطرف کنند.

دکتر بنفشه علایی، پزشک پوست، مو و زیبایی

یک نوع لیزر به‌نام فوتونا وجود دارد که درواقع یک جور لیزر جوان‌سازی چهار بعدی است. این لیزر در چهار مرحله، جوان‌سازی انجام می‌دهد. مرحله اول روی عمق خط خنده کار می‌شود. به علاوه برای افرادی که مدام هنگام جویدن لپ‌های خود را گاز می‌گیرند، می‌توانند با استفاده از این دستگاه مشکل خود را برطرف کنند، چراکه این لیزر باعث جمع شدن مخاط داخل دهان می‌شود. برای افراد سیگاری که تیرگی لثه یا لب دارند، لیزر فوتونا در رفع این مشکل می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد. همچنین برای حجم‌دهی به لب‌ها برای افرادی که تمایل به تزریق ژل ندارند، می‌توان از این دستگاه استفاده کرد. سه مرحله بعدی این لیزر روی پوست صورت کار می‌شود که شامل جوان‌سازی، لایهبرداری و سفت کردن پوست صورت است. در ناحیه  غبغب با استفاده از لیزر می‌توان چربی‌های اضافه را آب و جمع کرد. این لیزر مراقبت بعد از انجام کار ندارد یعنی هیچگونه کار تهاجمی روی پوست صورت انجام نمی‌شود. تنها کافی است از ضدآفتاب استفاده شود. همچنین این لیزر بدون درد است و نیاز به بی‌حسی ندارد.

آیا استفاده از این دستگاه محدودیت سنی دارد؟

این لیزر برای هرکسی قابل استفاده است و محدودیت سنی خاصی ندارد. به‌علاوه افرادی که از باز بودن منافذ صورت شاکی هستند یا از جای زخم، تیرگی دور چشم و چروک‌های عمیق رنج می‌برند  ‌می‌تواند خیلی کمک‌کننده باشد.

لیزر فوتونا در چند مرحله انجام می‌شود؟

 این لیزر را بین ۲ تا ۳ مرحله در فواصل یک ماه یک‌بار باید انجام داد.

ماندگاری آن چقدر است؟

حداقل یک سال ماندگاری دارد.

این لیزر پیشگیری هم می‌تواند باشد یا بیشتر نقش درمانی دارد‌؟

مراحلی که مربوط به سفت کردن پوست است، برای کسی استفاده می‌شود که نیاز دارد ولی مراحلی که مربوط به روشن کردن یا رفع جای زخم یا جوش است، برای همه سنین قابل انجام است.

نتیجه کار چه زمانی مشخص می‌شود؟

بلافاصله بعد از انجام کار درصدی از سفت شدن پوست و جمع شدن ناحیه غبغب کاملا قابل مشاهده می‌شود. اما به‌طور کلی 2 تا 3 هفته بعد نتیجه نهایی مشخص می‌شود. 

دکتر بنفشه علایی، پزشک پوست، مو و زیبایی

دکتر بنفشه علایی متولد ۱۳۵۱، فارغ التحصیل سال ۱۳۷۷ از دانشگاه علوم پزشکی تهران، سابقه ۲۰ سال طبابت در بخش خصوصی، دارای مدرک لیزر از انستیتو لیزر روسیه، مدرک مراقبت پوست و زیبایی از ایتالیا

شما می توانید جهت ارتباط با مطب دکتر علایی، با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 02126230851

موبایل: 09358398269

آدرس: تهران – خیابان ولیعصر – خیابان مقدس اردبیلی – خیابان پسیان جنوبی – پلاک 14 مجتمع پسیان – طبقه پنجم – واحد 5

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ