این خدمات را از آزمایشگاه نوبل دریافت کنید

آزمایشگاه نوبل اصفهان: آزمایشگاه نوبل با هدف ارائه خدمات آزمایشگاهی با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها و تجهیزات آزمایشگاهی و با همکاری کارکنان تحصیلکرده مجرب و وظیفه‌شناس خود در محیطی صمیمی و علمی مشغول به فعالیت است.

آزمایشگاه نوبل اصفهان:

آزمایشگاه نوبل با هدف ارائه خدمات آزمایشگاهی با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها و تجهیزات آزمایشگاهی و با همکاری کارکنان تحصیلکرده مجرب و وظیفه‌شناس خود در محیطی صمیمی و علمی مشغول به فعالیت است. فراهم کردن دقیق‌ترین نتایج در سریع‌ترین زمان، راه‌اندازی تست‌های جدید تخصصی و فوق‌تخصصی و همکاری و کمک به سایر مراکز آزمایشگاهی و پزشکی از دیگر خدمات آزمایشگاه است.

اصل کلی:

آزمایشگاه نوبل بر این باور است که رفاه و سلامت بیمار (مراجعان محترم) بر همه چیز ارجح است.

1. آزمایشگاه نوبل خود را پایبند رفتار منصفانه و بدون تبعیض با همه بیماران می‌داند.

2. اطلاعات بیماران (نام، تلفن و…) جهت پیگیری‌های مورد لزوم در مواقع خاص   (نمونه‌گیری مجدد و…) جمع‌آوری می‌شود. آزمایشگاه نوبل خود را متعهد به حفظ و پاسداشت اطلاعات فوق می‌داند.

3. آزمایشگاه نوبل خود را متعهد می‌داند در صورتی که نتایج دارای عوارض جدی برای بیمار است نتایج را مستقیما به اطلاع وی نرساند.

4. آزمایشگاه نوبل تمهیدات لازم جهت ایجاد و حفظ حریم خصوصی کافی بیماران را در زمان پذیرش و نمونه‌برداری تدارک دیده است.

5. آزمایشگاه نوبل خود را متعهد می‌داند در صورتی که نمونه اولیه در شرایط نامناسب برای انجام آزمایش درخواست شده به آزمایشگاه رسیده باشد به اطلاع بیمار رسانده و نمونه را امحا نماید.

6. آزمایشگاه نوبل تمام توان خود را جهت انجام آزمایشهای مطابق با استانداردهای مناسب و در سطحی از مهارت و شایستگی که از این آزمایشگاه انتظار می‌رود، مصروف نماید.

7. آزمایشگاه نوبل خود را متعهد می‌داند تمام گزارش‌های بیماران را محرمانه تلقی کرده و تنها به درخواست‌کننده آزمایش، گزارش را ارائه دهد.

8. آزمایشگاه نوبل تلاش می‌کند اطلاعات آزمایشگاهی نوین را از طریق مقتضی دراختیار پزشکان و همکاران دیگر قرار دهد تا امکان تفسیر صحیحتر آزمایشات میسر باشد.

9. آزمایشگاه نوبل اقدامات لازم جهت ذخیرهسازی اطلاعات و سوابق پزشکی بیماران به عمل آورده است به صورتی که در برابر گم شدن، دسترسی غیرمجاز یا مداخله و سایر سوءاستفاده‌ها به‌طور منطقی حراست می‌نماید.

10. آزمایشگاه نوبل الزامات قانونی را درخصوص زمان و شرایط نگهداری سوابق بیماران را اجرا و در مدارک سیستم کیفیت خود لحاظ کرده است.

11. امکان دسترسی به سوابق آزمایشگاه نوبل تنها برای فرد درخواست‌کننده آزمایش و درخصوص کودکان و افراد دارای مشکل ذهنی تنها برای ولی و قیوم قانونی آنان، میسر است و تنها در صورت درخواست مراجع قانونی به‌صورت مکتوب و در چارچوب قانون این امکان ایجاد   می‌شود.

12. آزمایشگاه نوبل خود را متعهد می‌داند هنگام بررسی، عقد و بازنگری قراردادهای همکاری با آزمایشگاههای دیگر، ملاحظات و مصلحت بیماران را درنظر داشته باشد.

آزمایشگاه نوبل اصفهان:  با هدف ارائه خدمات آزمایشگاهی با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی ها و تجهیزات آزمایشگاهی و با همکاری کارکنان تحصیل کرده مجرب و وظیفه شناس خود در محیطی صمیمی و علمی مشغول به فعالیت است. فراهم کردن دقیق ترین نتایج در سریع ترین زمان ، راه اندازی تست های جدید تخصصی و فوق تخصصی و همکاری و کمک به سایر مراکز آزمایشگاهی  و پزشکی از دیگر خدمات آزمایشگاه است. (آزمایشگاه نوبل بر این باور است که رفاه و سلامت بیمار «مراجعین محترم» بر همه چیز ارجح است).

شماره های تماس جهت ارتباط با آزمایشگاه نوبل

03136285130

03136646204

03136287555

آدرس: اصفهان، سه راه حکیم نظامی

وب سایت: www.nobellab.com/newsite

nobel_laboratory

nobellaboratory

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ