آیا می توان قبل از جراحی بینی، از نتیجه نهایی با خبر شد؟!

مرکز طراحی سه بعدی طراح طب: تا به حال فکرکردید برای زیبایی بیشتر چهره شما چه تغییراتی لازم دارد؟

مرکز طراحی سه بعدی طراح طب:

ایران یکی از کشورهایی است که مخاطبان زیادی برای عمل جراحی زیبایی دارد اما متاسفانه اشتباهات جراحان بعضی اوقات خسارات غیر قابل جبرانی به همراه دارد به خصوص اولین عمل جراحی که روی بینی هر فرد انجام می‌شود، از اهمیت بسزایی برخوردار است چرا که در جراحی ترمیمی، به سختی می‌توان اشتباه جراح را جبران کرد. حتی بعضی از ماهرترین جراحان هم از پس ترمیم دوباره و حل مشکل بر نمی‌آیند. مراجعه کنندگان بسیاری به دلایل مختلف آسیب می‌بینند و مجبورند با چهره‌ای که به آن علاقه‌ای ندارند، زندگی خود را سپری کنند. برای همین ” مرکز طراح طب ” برای به حداقل رساندن این معضل بزرگ دست به کار جدیدی زد. تحمل نارضایتی افراد بعد از عمل جراحی برای این تیم بسیار دردناک بود، از این رو “مرکز طراح طب برای حل این مشکل تیمی از بهترین‌ مهندسین و نخبگان را تشکیل داد و پس از تحقیقات بسیار درباره فرآیندهای جراحی، در نهایت راه حلی برای کاهش خطا در جراحی بینی ابداع کرد. راه حلی که گام بسیار مهمی در جراحی بینی بود. ترکیب علم مهندسی و اضافه کردن مقیاس به فرایند جراحی، تحولی عظیم در این شیوه ایجاد کرد. مهندسی علم مادر است و ورود اعداد و ارقام به اتاق جراحی توانست اطمینان، رضایت و در نهایت شادی را به مراجعه کنندگان هدیه کند. باید اضافه کنم که بهترین پاداش برای زحمات بی‌دریغ گروه ما رضایت افرادی است که بعد از  جراحی می‌بینیم.

 در مورد توانایی و خدمات مرکز طراح طب بیشتر توضیح می دهید.

طراح طب نخستین گروه متخصص در جهان است که با بهره گیری از تخصص بیش از 17 مهندس و 7 جراح متخصص زیبایی اقدام به انجام جراحی های زیبایی با بروزترین و مدرن ترین تکنولوژی جهان می نماید. با بهره گیری از خدمات این مرکز چهره شما به صورت سه بعدی طراحی می شود و می توانید با حداقل 3 جراح متخصص زیبایی مشاوره داشته باشید و هر جراح به صورت جداگانه بر اساس تکنیک های جراحی خودش، نتایج بعد از عمل شما را برایتان طراحی می کند و حاصل این طراحی ها همه به صورت فیلم و عکس برای شما از طریق تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی رایج ارسال می شود تا بتوانید با بررسی طراحی های منحصر بفرد خود که توسط جراحان گوناگون انجام شده انتخاب بهتر و آگاهانه تری داشته باشید.

مرکز طراحی سه بعدی طراح طب:

مرکز اسکن و طراحی سه بعدی طراح طب، نخستین گروه متخصص در جهان هستند که با بهره گیری از تخصص بیش از 17 مهندس و 7 جراح متخصص زیبایی اقدام به انجام جراحی های زیبایی با به روزترین و مدرن ترین تکنولوژی جهان می کند. با بهره گیری از خدمات این مرکز چهره شما به صورت سه بعدی طراحی می شود و می توانید با حداقل 4 جراح متخصص زیبایی مشاوره داشته باشید و هر جراح به صورت جداگانه بر اساس تکنیک های جراحی خودش، نتایج بعد از عمل شما را برایتان طراحی می کند تا بتوانید بهترین انتخاب را برای جراحی خود داشته باشید.

لینک وب سایت و سایر صفحات اجتماعی:

وب سایت

لینک کانال تلگرام

لینک پیج اینستاگرام
تلفن :
02126202041
02126202056
02126208717


آدرس: 
جردن- خیابان تور- پلاک 2 – طبقه دوم

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ