همسر محبوب شما کیست؟(قسمت چهارم)

الو دکتر: ازدواج دو ته‌تغاری با هم می‌تواند نگران‌کننده باشد.

بسیاری از روانشناسان می‌گویند ترتیب تولد خواستگار شما، می‌تواند رازهای شخصیت او و البته آینده زندگی مشترک‌تان را آشکار کند. گرچه محیط، خانواده و سبک تربیتی در تغییر این قانون‌ها بی‌تأثیر نیست، اما برای شمایی که می‌خواهید شخصیت خواستگارتان را در کوتاه‌ترین زمان کشف کنید، دانستن آنها بی‌فایده نیست. پس در ادامه این مطلب با ما باشید.

 بچه آخر

ویژگی‌های شخصیتی: حرف گوش کن، بله قربان‌گو، در جست‌وجوی حمایت، خلاق هستند، عاشق خودنمایی، متکی به دیگران

خلاقی و جذابیت بچه‌های آخر از دیگر فرزندان خانواده بیشتر است. آنها برای آنکه خود را از سلطه فرزندان بزرگ‌تر بیرون بیاورند، گاهی به تجربه‌های تازه رو می‌آورند و گاهی هم با این خیال که دیگران به فکر همه چیز هستند، به امنیتی که دیگر اعضای خانواده به آنها هدیه می‌کنند، تکیه می‌کنند. آنها از نعمت استفاده از تجربه‌های دیگران برخوردار هستند و به همین دلیل زودتر از دیگر فرزندان خانواده، راه خود را پیدا  می‌کنند.

همسر ایده‌آل: ترکیب ازدواج یک بچه اول با بچه آخر ایده‌آل است.  بچه‌های آخر به خدمت‌رسانی دیگران عادت دارند و از آنجا که بچه‌های اول هم عاشق راه انداختن کار دیگران هستند، زندگی با یک بچه اول برای آنها جالب و آرام به نظر می‌رسد. از طرف دیگر، بچه‌های آخر عادت دارند در مقابل خواسته‌های دیگران تمکین کنند و به همین دلیل بچه‌های اول از نظر آنها زورگو و غیرقابل تحمل به نظر نمی‌رسند اما گذشته از تمام حسن‌های بچه‌های آخر، برخی می‌گویند ازدواج دو ته‌تغاری با هم می‌تواند نگران‌کننده باشد. چراکه هر دوی آنها به خدماتی که از سمت دیگران سرازیر می‌شود نیاز دارند و گاهی در بیرون کشیدن گلیم‌شان از آب بدون حمایت دیگران، به مشکل جدی برمی‌خورند. از طرف دیگر، چالش‌های زندگی آنها را زود ناامید می‌کند و به همین دلیل حضور فردی توانمند و با قدرت در کنار آنها ضروری است.

همسر محبوب شما کیست؟(قسمت اول)

همسر محبوب شما کیست؟(قسمت دوم)

همسر محبوب شما کیست؟ (قسمت سوم)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ