برای یک آرایش بی‌عیب و نقص به چه ابزاری نیاز داریم؟

zahra
خریدن یک ست برس آرایشی اقدام خوبی برای حرفه‌ای‌تر شدن در آرایش کردن است اما این فقط اولین قدم است. مهم‌تر از خریدن ستی لوکس و مرغوب، باید کاربرد درست و مناسب هر کدام از این برس‌ها را بدانید.

خریدن یک ست برس آرایشی اقدام خوبی برای حرفه‌ای‌تر شدن در آرایش کردن است اما این فقط اولین قدم است. مهم‌تر از خریدن ستی لوکس و مرغوب، باید کاربرد درست و مناسب هر کدام از این برس‌ها را بدانید. باید فرق برس سایه و کرم پودر را بدانید و آن را در آرایش کردن به کار ببرید.

 

شروع مبتدی‌ها

پخش کردن کرم‌پودر با اسفنج کار ساده‌ای نیست که افراد مبتدی از عهده آن بربیایند و بتوانند به صورت یکنواخت کرم پودر را روی صورت پخش کنند، به این افراد توصیه می‌کنیم از برس‌های گرد حجیم استفاده کنند، سایز بزرگ یا متوسط این برس‌ها برای چنین کاری مناسب است.

یکنواخت بزنید

یکی از بهترین وسایل برای زدن پودر به صورت، برس‌های تخت هستند. فشرده و بزرگ بودن این برس‌ها به شما کمک می‌کند تا پودر را به‌راحتی روی صورت خود پخش کنید. اگر سایز متوسط این برس‌ها را انتخاب کنید، از آن می‌توانید برای رژگونه و پشت چشم هم استفاده کنید.

 

به نازکی تار مو

کشیدن خط چشم مهارت خاصی می‌خواهد ولی در کنار داشتن مهارت، نوع برس هم اهمیت خاصی دارد. برای این کار ‌دنبال برسی باشید که دسته بلندی داشته باشد تا امکان حرکت زیاد را به شما بدهد. برسی که برای کشیدن خط چشم انتخاب می‌کنید، باید تخت و موهایش کوتاه، به هم فشرده و محکم باشد.

 

یک تیر و دونشان

برس‌هایی که برای ابروها استفاده می‌شوند، مدل‌های مختلفی دارند ولی برای استفاده عادی و روزمره کافی است برسی را انتخاب کنید که شامل برس و شانه باشد. باید برسی باشد که ابروهای پرپشت را هم به راحتی شانه و صاف کند. برای نمونه این برس ابرو می‌تواند انتخاب خوبی برای مرتب کردن ابروهای شما باشد، همچنین در انتهای دیگرش برسی برای سایه زدن ابرو هم دارد.

 

تکنیک حرفه‌ای‌ها

اگر شما به جای رژلب‌های معمولی از نمونه‌های کاسه‌ای استفاده می‌کنید، به برسی احتیاج دارید تا این کار را حرفه‌ای انجام دهید. در برس‌های مخصوص رژلب معمولا از موهای مصنوعی استفاده می‌شود که لازم نیست خیلی به هم فشرده و زیاد باشند؛ برسی با موهایی محدود و کوتاه که بتواند به راحتی مواد را روی پوست لب بخواباند. برس‌های رژلب می‌توانند از برس‌های گرد یا تخت باشند.

 

ماهرانه سایه بزنید

یکی از مهم‌ترین‌ برس‌هایی که باید در کیف لوازم آرایش خود داشته ‌باشید، برس‌ نرم و کوچکی است که سر آن مربعی شکل باشد، این برس‌ها برای سایه‌های پودری چشم مناسب هستند. علاوه بر این برس کوچکی که نوک نسبتا باریکی داشته باشد، می‌تواند برای مخلوط کردن چند رنگ سایه کاملا مناسب باشد.

منبع:  مجله ایده‌آل

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
نجفی

نجفی

1396-05-18 - 06:14 پاسخ

تازه سایتتون عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی