جدیدترین روش جوان سازی و زیباسازی واژن با لیزر مونالیزا تاچ

maryam01
گروه پزشکان سورنا: در این خصوص DEKA تکنولوژی جدیدی بنام Monalisa Touchرا بعنوان راه حلی برای رفع چنین مشکلاتی ارائه می کند که به دور از تاثیرات منفی درمان های دارویی می باشد.

گروه پزشکان سورنا:

دستگاه تناسلی در بانوان مانند هر ارگان دیگری از بدن انسان در اثر افزایش سن به ویژه در دوران یائسگی بعلت کاهش میزان استروژن دچار تغییر و تحولاتی می شود. بیش از 50% بانوان پس از یائسگی از مشکلات ناشی از آتروفی واژن رنج می برندکه بر کیفیت زندگی آنها تاثیرگذار است. علاوه بر این شمار بانوان جوانی که برای عمل های جراحی زیبایی به پزشک متخصص خود مراجعه می کنند رو به افزایش است. در این خصوص DEKA تکنولوژی جدیدی بنام Monalisa Touchرا بعنوان راه حلی برای رفع چنین مشکلاتی ارائه می کند که به دور از تاثیرات منفی درمان های دارویی است.

سیستم Smartxide2 با هندپیس هایV2LR، جدیدترین لیزر زنان با نام تجاری Monalisa Touch  است که درکاربردهای زیر مورد استفاده قرار می گیرد. درمان شلی و باز شدن واژن، درمان خشکی واژن و خارش و سوزش، درمان تیرگی واژن و کشاله ران، درمان و کوچک کردن لبهای دستگاه تناسلی (لبیوپلاستی )، درمان تکرر و بی اختیاری ادار و بالابردن میل جنسی در زنان.

برای رسیدن به این هدف کمپانی DEKA پالس خاصی از لیزر Co2 را با نام D-Pulse)  یا (DEKA Pulse طراحی کرده که کاملأ منحصر به فرد بوده و عوارض ناشی از استفاده ی لیزر CO2 در ناحیه واژن به حداقل کاهش می دهد. علاوه بر این سیستم اسکن ویژه ای بنام HiScan V2LR از دیگر مشخصات اختصاصی این دستگاه  است. 

گروه پزشکان سورنا: در زمینه زیباسازی واژن، بالا بردن میل جنسی، تنگی واژن، روشن سازی واژن، کوچک کردن لبهای دستگاه تناسلی، درمان خشکی واژن، درمان خارش و سوزش واژن، درمان افتادگی مثانه و نشت و بی‌اختیاری ادار فعالیت دارد. در این مرکز پزشکی از دستگاه پیشرفته مونالیزا تاچ استفاده می‌شود. لیزر مونالیزا تاچ امروزه یکی از موثر‌ترین روش‌های درمانی غیر‌جراحی و بدون نیاز به دارو است که برای پیشگیری و درمان از آن استفاده می‌شود.

شما می توانید جهت تماس با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122130948

02122130949

09355905096

آدرس: سعادت آباد- میدان سرو- خیابان بخشایش- جنب بیمارستان عرفان- کوچه 17- پلاک 54- برج عرفان- طبقه اول- واحد 109

وب سایت: sorenaclinic.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ