راهکارهایی برای نعوظ بهتر

مهرناز زاوه
اگر به خاطر شرایط کاری یا عدم روابط درست خود دچار استرس شده‌اید، یا از افسردگی رنج می‌برید یا به الکل و مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده‌اید یا وزنتان شدیدا زیاد شده است پس باید بدانید که تحت هر کدام از این شرایط، آلتتان هم قدرت همیشگی را نخواهد داشت.

تمام بیماری‌ها به نوعی بر آلت مرد تأثیر می‌گذارد. تحقیقات نشان می‌دهد یک مرد پنجاه ساله‌ی سالم به احتمال زیاد به لحاظ جنسی قوی‌تر از یک جوان ۳۰ ساله با اندام نامتناسب است که سیگار می‌کشد و مشروب می‌خورد.
در شرایطی که جریان سالم خون برای یک نعوظ کامل بسیار ضروری است، سایر عوامل فیزیکی و روانی در عملکرد درست و خوب آلت نقش مهمی ایفا می‌کنند.
اگر به خاطر شرایط کاری یا عدم روابط درست خود دچار استرس شده‌اید، یا از افسردگی رنج می‌برید یا به الکل و مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده‌اید یا وزنتان شدیدا زیاد شده است پس باید بدانید که تحت هر کدام از این شرایط، آلتتان هم قدرت همیشگی را نخواهد داشت. خوشبختانه راه‌های زیادی برای حل این مشکلات است که در اینجا به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:
۱.آب کردن شکم
سعی کنید غذای سالم خورده و به طور مرتب ورزش کنید تا به وزن ایده‌آل خود رسیده و چربی‌های دور شکمتان آب شود. چربی‌های شکمی باعث مسدود شدن فعالیت تستسترون شده که باید در بدنتان در دسترس باشد و این بر روی عملکرد جنسیتان هم تأثیر می‌گذارد.
۲.ترک سیگار
سیگار باعث فشرده شدن رگ‌های خونی شده و از واکنش‌پذیری آنها جلوگیری می‌کند. در واقع نیکوتین سیگار باعث کم شدن جریان خون در آلت شده و نعوظ را ضعیف می‌کند. مصرف سیگار منجر به تجمع رسوبات در شریان‌ها شده و باعث می‌شود که افراد سیگاری تا دو برابر نسبت به سایر افراد در معرض خطر نعوظ ناقص قرار داشته باشند.
۳.هر روز کمی پیاده‌روی کنید
وقتی ورزش می‌کنید، جریان خونتان افزایش می‌یابد در واقع خون از میان سلول‌های اندوثلیال (جداره‌ی رگ‌های خونی) عبور کرده و آنها را تحریک می‌کند تا نیتریک اکسید بیشتری بسازند؛ نیتریک اکسید یک ماده‌ی شیمیایی است که در ایجاد نعوظ نقش زیادی دارد. مرد سالم‌تر و قوی‌تر کسی است که نیتریک اکسید بیشتری تولید کند.
(منبع: medicinenet)

درمان خانگی برای اختلال نعوظ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ