مایکل شوماخر سرپا شد؟

مهرناز زاوه
صفحه‌ی اصلی نشریه‌ای در آلمان تیتر زده که «او می‌تواند دوباره حرکت کند» و این مطلب تنها چند روز قبل از دومین سالگرد حادثه وحشتناکی که در بازی اسکی در فرانسه برای او پیش آمد، چاپ شد.

راننده‌ی فرمول یک جهان٬ مایکل شوماخر که تا مدت‌ها بستری بوده و حالا می‌تواند به طور موقت با کمک یک پرستار راه برود و کمی بازوی چپ خود را حرکت دهد. صفحه‌ی اصلی نشریه‌ای در آلمان تیتر زده که «او می‌تواند دوباره حرکت کند» و این مطلب تنها چند روز قبل از دومین سالگرد حادثه وحشتناکی که در بازی اسکی در فرانسه برای او پیش آمد، چاپ شد.
مدیر برنامه‌های او می‌گوید: «متأسفانه ما از سوی مطبوعات و جراید شدیدا تحت فشاریم و باید این ادعا را روشن کنیم که اینکه مایکل می‌تواند دوباره حرکت کند اصلا صحت ندارد». چنین حدس و گمانی واقعا سهل انگارانه است چرا که با توجه به میزان حاد بودن آسیب‌های او٬ زندگی شخصی مایکل برای مدیر برنامه‌هایش بسیار حائز اهمیت است. متأسفانه بسیاری از نشریات در این زمینه اطلاعات غلط به مردم می‌دهند.


نشریه‌ی بنته می‌گوید که این مسئله راجع به او صحت دارد و هیچ قصدی مبنی بر حذف او از تیترر یک خبرها و دکه‌های روزنامه‌ فروشی در کار نبوده است. این گزارش را فردی به مجله داده که نخواسته نامش فاش شود و در ادامه گفت: مایکل خیلی لاغر شده، اما به کمک فیزیوتراپ‌ها توانسته بار دیگر چند قدم بردارد و یک دستش را بالا ببرد.


مایکل شوماخر در دسامبر سال ۲۰۱۳ همراه همسر و فرزندانش تعطیلات را سپری می‌کرد که هنگام اسکی سرش به صخره‌ای خورد. بعد از آنکه با هلیکوپتر او را از کوه به بیمارستان منتقل کردند٬ اقدامات اورژانسی برای نجات او انجام گرفت و مدتی هم در کما بوده و ماه‌های زیادی را در بیمارستان گذراند. از سپتامبر سال قبل٬ درمان‌های بیشتری روی او انجام شد و یک تیم ۱۵ نفره از متخصصان مسئول رسیدگی به او هستند. 
(منبع: dailymail)

سرطان پوست برای سومین بار گریبانگیر ستاره هالیوودی شد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ