اگر از نظر جنسی سرد مزاجید، حتما خرما بخورید!

jalalvand
طبع خرما گرم و خشک است ولی برخی متخصصین طبع آن را گرم و تر می‌دانند ولی در هر صورت، میزان تری آن اندک و قابل صرف نظر است. خرما برای افرادی که مزاج گرم دارند، چندان مناسب نیست و مصرف آن می‌تواند برای افراد ضرر داشته باشد.

افرادی که در نقاطی زندگی می‌کنند که خرما محصول بومی  آنجا نیست، نباید در مصرف خرما زیاده روی کنند چون گاهی مصرف خرما در این دسته از افراد می‌تواند ایجاد سردرد کند.

یکی از خواص خرما، افزایش وزن است و افرادی که لاغر هستند می‌توانند از خرما استفاده کنند تا چاق شوند. البته باید به این نکته توجه کرد که خرما، میوه‌ای دیر هضم است.

یکی دیگر از خواص خرما، تقویت قوای جنسی است، افراد می‌توانند برای بهره گرفتن از این خاصیت، خرما را در شیر خیس کنند و بعد آن را مصرف کنند، اضافه کردن مقداری دارچین نیز می‌تواند مفید باشد.

بعد از نوشیدن این ترکیب باید مجددا شیر نوشید. برای رفع مشکلات ناشی از مصرف خرما، می‌توان آن را همراه با آب انار نوشید در واقع آب انار مصلح خرما محسوب می‌شود.

آن دسته از افرادی که آفت دهان دارند یا زیاد به آفت دهان مبتلا می‌شوند، باید از مصرف خرما بپرهیزند.

منبع: همشهری تندرستی

لینک مرتبط: با خرما، ضعف توانایی‌های جنسی برطرف می شود

چرا خرما بهتر از قند است؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
اسی

اسی

1395-01-01 - 19:33 پاسخ

شوخی میکنید ما که توی هزار سال قبل زندگی نمیکنیم، خرما و قوای جنسی! حالا من به شما میگم چی بخورید. بهترین و قویترین کپسول گیاهی تقویت جنسی شامل تمام گیاهان جنسی: - Yohimbe Bark-Avena Sativa EX‌‌‌ - Saw Palmetto BPH‌- Ginseng‌ و ‌‌Ginkgo biloba .- Tribulus Terrestris :.- Long‌jack Root : میل و توان جنسی را افزایش می‌دهد.- Guarana Seed ‌: توان جسمی، تحریک‌پذیری جنسی و خون‌رسانی به بافت تناسلی را افزایش می‌دهد.- Taurine : با تسهیل ورود و خروج پتاسیم، منیزیم و کلسیم به سلول، انتقال پیام و تحریکات عصبی را افزایش می‌دهد.‌‌- Niacin‌ : در تولید و اثرگذاری هورمون‌های مردانه دخیل است.- L- Arginine‌‌ : پیش‌ساز اصلی نیتریک اکساید است که سبب بازشدن عروق خونی و بهبود خون‌رسانی به بافت آلت می‌شود.