داروخانه هلال احمر داروی تجاری ندارد!

jalalvand
علی خدادادی قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه داروخانه هلال احمر داروها را با سود کمتر و زیان دهی به دست نیازمندان می رساند، گفت: فعالیت داروخانه هلال احمر بشردوستانه است و رقیبی برای داروخانه های بخش خصوصی نیست.

 علی خدادادی در حاشیه بازدید از داروخانه هلال احمر خوزستان اظهار کرد: هلال احمر مأوا و تکیه گاه معنوی مردم و چشم امید بسیاری از نیازمندان به هلال احمر است و می تواند زمینه ساز تسکین آلام نیازمندان باشد.

وی افزود: انتقال مکان داروخانه هلال احمر به کیانپارس موجب بهبود وضعیت کیفی آن شده است اما متأسفانه داروخانه هلال احمر به شکل سلبی و صنفی و رقیب بخش خصوصی دیده می شود.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز  تصریح کرد: توجه به بحث دارو در داروخانه هلال احمر جنبه تجاری ندارد و هیچگاه حاضر نیستیم موجب ایجاد مشکل برای همکاران خود در بخش خصوصی شویم در حالی که داروخانه هلال احمر داروها را با سود کمتر و زیان دهی به دست نیازمندان می رساند.

خدادادی با اشاره به اینکه هر مدیری بخواهد کار توسعه ای انجام دهد، تنگناها و مشکلاتی پیش رو خواهد داشت، ادامه داد: یکی از برنامه های امسال جمعیت هلال احمر خوزستان، آموزش های ضمن خدمت با هدف روز آمدسازی کارکنان و با توجه به کمبود نیروی نیروی تخصصی در هلال احمر است که با اجرای فعالیت های آموزشی و پژوهشی برطرف خواهد شد.

منبع: قدس آنلاین

لینک مرتبط: وزیر بهداشت گفت: اورژانس با هلال‌احمر ادغام نمی شود!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ