عمل های زیبایی در بین بازیگران- (قسمت دوم)

a.mahammadi
این روزها دیدن چهره های دستکاری شده هنرپیشه ها آنقدر برایمان عادی شده است که ناخودآگاه زیبایی طبیعی هر بازیگری را هم به عمل های جراحی اش نسبت می دهیم...

در بین شمار زیادی از بازیگران ایرانی که عمل های زیبایی را برای بهتر دیده شدن انتخاب کرده اند، عده ای هم هستند که بارها در برنامه های تلویزیونی یا به طور رسمی در شبکه های اجتماعی از کارشان، اظهار پشیمانی کرده اند. بعضی وقت ها، شجاعت این بازیگران در بیان حرف هایشان آنقدر برای مردم جالب و قابل تأمل بود که تا مدت ها نقل محافل خبری و مجلات شده بود.
«بهنوش بختیاری» و مشکل «نداشتن اعتماد به نفس»

بهنوش بختیاری از جمله بازیگرانی است که هیچ وقت عمل جراحی بینی اش را پنهان نکرده است. او از بیان انجام عمل زیبایی اش، ابایی ندارد و بارها در سریال های طنزی که بازی کرده، عمل کردن بینی اش را دستمایه طنز و شوخی قرار داده است. اما همین بازیگر چندی پیش، با انتشار عکسی از دوران نوجوانی اش، اعلام کرد که از عمل بینی اش پشیمان است و اگر فکر می کرد روزی بازیگر  خواهد شد، هرگز این کار را نمی کرد. او که از این کارش به عنوان یک اشتباه بزرگ در دوران نوجوانی یاد می کند، دلیلش را فقط  احساس خود کم‌بینی و نداشتن اعتماد به نفس می داند.
مشکل «شراره رخام» با پزشک ناشی!

«شراره رخام» به دلیل چهره مصنوعی اش در بین بازیگران زن بیشتر از بقیه به عمل های زیبایی اش شهرت دارد؛ اما همین بازیگر سال ها پیش با حضور در برنامه کافه سوال از تزریق ژل در لب هایش اظهار پشیمانی کرد و دلیل این پشیمانی را هم اعتماد به دکتر ناوارد دانست. او انجام عمل های زیبایی اش را یک هوس آنی دانست و اعلام کرد که به دلیل مصنوعی شدن چهره اش شانس حضور در نقش یک پلیس نیروی انتظامی و نقش های تاریخی را از دست داده است.
«پرستو صالحی» در مظان یک اتهام همیشگی!

«پرستو صالحی» به خاطر فرم گونه هایش، سال هاست از شنیدن اینکه گونه هایش را عمل کرده در عذاب است. این مسئله آنقدر برای او مشکل ساز شده که بارها عکس های کودکی و نوجوانی اش را برای رفع این شبهه در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است. با این حال این بازیگر هم دل خوشی از عمل های زیبایی ندارد. او در برنامه های تلویزیونی و در صفحه اینستاگرامش چندین بار اعلام کرده است، عمل تزریق ژل در لب، که تنها عمل زیبایی است که تا کنون روی چهره اش انجام داده، برایش مشکلات زیادی را به وجود آورده که هنوز هم با آن ها دست به گریبان است.
صورت بوتاکس شده «نیکول کیدمن»
نیکول کیدمن به خاطر جوان ماندن چهره اش، همیشه در کانون شایعات عمل های زیبایی بوده است. با این که او بارها این شایعات را رد کرده است، چند سال پیش در گفت و گو با یک مجله آلمانی، به استفاده از بوتاکس برای چین و چروک صورتش اذعان کرد. اما به گفته خودش اصلا از نتیجه آن راضی نبود چرا که به عنوان یک هنرپیشه نمی توانست پیشانی اش را در هنگام بازی تکان دهد و احساسش را به خوبی به بیننده منتقل کند. او درباره این عمل گفته است: «پس از انجام این عمل، از دیدن صورت خود در آینه لذت نمی بردم. به همین دلیل هم دیگر از بوتاکس استفاده نکردم. الان می توانم به راحتی پیشانی ام را تکان دهم!»

لطفا ابتدای مطلب را در عمل های زیبایی در بین بازیگران (قسمت اول) بخوانید

منبع: روزنامه خراسان

بازیگران، خواننده و فوتبالیست ایرانی قبل و بعد از عمل

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ