سلامت همیشگی با دستیار مجازی Shae!

jalalvand
هر کس به دنبال تناسب اندام، نظارت بر وضعیت خواب، استرس، تغذیه، فعالیت‌ها و یا شیوه زندگی صحیح خود است احتمالاً به دستیار مجازی جدید و پیشرفته ای که Shae نام دارد علاقه نشان خواهد داد.

Shae توسط شرکت Personal Health 360 ساخته شده و یک نرم افزار مورد استفاده برای گوشی‌های هوشمند و ساعت هوشمند است و به شما در رسیدن به سلامت شخصی‌تان کمک خواهد کرد.

در حال حاضر، Shae وارد وب سایت جذب سرمایه مردمی کیکاستارتر شده تا در عرض ۲۶ روز باقی مانده، مبلغی معادل ۱۲۵ هزار دلار تأمین کند.

توسعه دهندگان Shae در مورد این محصول می گویند:«چه خوب بود اگر یک راه حل دقیق پیدا می‌شد که به ما می‌گفت در هر زمانی از روز چه چیزی برای بدن ما بهترین است؟ Shae این کار را برای ما می‌کند.

هدف این دستیار بهداشتی مجازی، سالم و شاد نگه داشتن همه ماست. Shae به گونه‌ای طراحی شده تا هر آنچه برای سلامتی انسان مضر است را حذف کند و زندگی سالم و بهداشتی را ساده و راحت نماید. راهنمایی‌های آن در زمینه تغذیه، ورزش و حتی شیوه زندگی می‌تواند بسیار کارساز باشد.

دیگر نیاز نیست آخرین اطلاعات علمی مربوط به سلامت بدن را به خاطر بسپارید. گروه مشهور پشت Shae توسط مت ریمان رهبری می‌شود، این فرد به یک اختلال ژنتیکی نادر مبتلاست.

مت با متخصصان ژنتیک و بهداشت و درمان در سراسر جهان مشورت نموده است تا راه حلی بیابد که نه تنها زندگی خود را بلکه زندگی میلیون‌ها نفر دیگر را بهبود بخشد. او در واقع “سیری (دستیار دیجیتالی اپل) برای سلامتی شما” را ساخته و این دستیار سلامت مجازی می‌تواند سلامت شما را بی درنگ تضمین کند.»

منبع: هم رسان

لینک مرتبط: اتفاقی بزرگ در دانش پزشکی و پایان کابوس سقط جنین!

گرمای هوا چه ارتباطی با حملات میگرنی دارد؟ + توصیه های پزشکی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ