در این هفته وضع عاطفی تان چگونه خواهد بود؟+فال متولدین ماه ها

پانته آ توتونپیان
اگر دوست دارید بدانید وضعیت عاطفی شما در این هفته چگونه خواهد بود،فال مربوط به ماه تولدتان را بخوانید

فروردین
رابطه عاطفی شما با نامزدتان یکی از موضوعاتی است که کمی ذهن‌تان را به خود درگیر کرده است. به‌نظر می‌رسد کدهای عاطفی شما و نامزدتان خیلی با هم هماهنگ نیست. وقتش رسیده درباره خواسته‌های‌تان با او صحبت کنید.

اردی بهشت 
شکست عشقی که به‌تازگی پشت‌سر گذاشتید را فراموش کنید. به‌نظر می‌رسد خیلی زیاد در مشکلات غرق می‌شوید. روحیه خوبی ندارید و همین موضوع باعث شده تا افکار منفی را به خود جذب کنید. باید مثبت‌اندیشی را سرلوحه کارتان قرار دهید.

خرداد 
برای آنکه بتوانید پی‌در‌پی موفقیت کسب کنید  همه مسائل زندگی را به حاشیه رانده‌اید. این کار باعث ناراحتی نزدیکان‌تان شده. به‌نظر می‌رسد همسرتان از این بابت از شما دلخور است. باید کمی محتاط‌تر رفتار کنید و هوای او را بیشتر داشته باشید. 

تیر
استقلال روحی و عاطفی شما باعث شده که این روزها کمتر به ازدواج فکر کنید، اما فراموش نکنید که شما به هر حال به یک همراه احتیاج دارید. کمی روابط اجتماعی‌تان را بسط دهید. به‌زودی ملاقات بسیار صمیمی و هیجان‌انگیزی با دوستان قدیمی‌تان خواهید داشت.

مرداد 
پیله تنهایی‌تان را فراموش کنید و فعالیت‌های اجتماعی‌تان را دوباره از‌سر بگیرید. به‌نظر می‌رسد با شروع کار جدید موفقیت‌های هیجان‌انگیزی را پیش رو خواهید داشت. فردی که مدت‌ها با او قهر بودید سراغ‌تان می‌آید و دوستی دوباره‌ای شکل می‌گیرد.

شهریور
قهر را فراموش کنید به‌جای اینکه مشکلات‌تان را بزرگ کنید برای رفع آنها چاره‌ای پیدا کنید. کسی مثل مادر یا عمه بزرگ‌تان می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. بدون مشورت اقدامی نکنید. 

مهر
به لحاظ عاطفی در وضعیت بسیار مساعدی به‌سر می‌برید. کمی باید حساب‌شده‌تر احساسات‌تان را با دیگران به اشتراک بگذارید. بیش از اندازه به اطرافیان‌تان اعتماد می‌کنید، اما نگران نباشید به خاطر این اعتماد پشیمان نمی‌شوید. 

آبان 
از طرف یکی از دوستان‌تان برای ازدواج به فردی معرفی شدید اما چون این اقدام با هماهنگی شما نبوده کمی عصبانی و کلافه‌اید. سخت نگیرید. به جای عصبانی شدن موضوع را با مادرتان در میان بگذارید. به‌نظر می‌رسد تشابه زیادی با او دارید.

آذر
این روزها بیش از اندازه دغدغه اعضای خانواده را دارید. درست است که در قبال اعضای خانواده احساس مسئولیت می‌کنید اما به‌جای آنکه تمام فکر و ذهن‌تان را درگیر آنها کنید، سعی کنید راهکارهای منطقی درست و منصفانه پیش‌روی‌شان قرار دهید. انتخاب را به آنها واگذار کنید. 
دی 
بهترین انتخابی که این روزها پیش‌روی‌تان است، گفت‌وگو با خانواده‌تان است. بهتر است فرصت را غنیمت بدانید و درباره ازدواج با آنها صحبت کنید. بیش از اندازه این روزها دست دست کرده‌اید. به احساسات نامزدتان جواب دهید.

بهمن 
خوشبختانه بخت با شما همراه است و این روزها عاشقانه‌ترین روزهای زندگی‌تان را می‌گذرانید. قدر همسر و خانواده‌تان را بیشتر بدانید. برای آنها وقت بگذارید و سعی کنید بیشتر با همسرتان درد دل کنید. 

اسفند
شما فرد عاطفی و مهربانی هستید و همین موضوع باعث می‌شود دیگران راحت حرف‌های‌شان را با شما در میان بگذارند. اما نباید این موضوع باعث شود مشکلات دیگران به دغدغه‌های شما تبدیل شود. این روزها سعی کنید بیشتر برای اعضای خانواده‌تان وقت بگذارید.
منبع : مجله ی سیب سبز 

اگر به فال و طالع بینی اعتقاد دارید این صفحه را بخوانید

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ