فال روابط خانوادگی شما در نیمه ی اول شهریور ماه

پانته آ توتونپیان
این فال وضعیت خانوادگی شما را،بر اساس ماه تولدتان می گوید

فروردین
برای ملاقات با اعضای خانواده‌تان کم‌طاقت شده‌اید اما باید در‌نظر بگیرید که آنها مسائل و گرفتاری‌هایی دارند که اگر‌چه با شما در میان نمی‌گذارند اما برای حل‌وفصل آنها با مشکلاتی روبه‌رویند.
اردی بهشت 
به نظر می‌رسد بیش از اندازه از خانواده‌تان توقع دارید. شما تازه دوران نوجوانی را گذرانده‌اید و نباید انتظار داشته باشید که یک شبه ره صدساله را طی کنید. عجول بودن را کنار بگذارید و سعی کنید حمایت افراد بزرگ‌ترتان را جلب کنید.

خرداد 
دو عروسی پیش‌رو دارید که حال و هوای اهل خانه‌تان را بسیار متفاوت می‌کند. در یکی از این مراسم که به نظر می‌رسد به دخترخاله یا دختر دایی‌تان مربوط است نقش بسیار پر‌رنگی خواهید داشت. 

تیر
به یک مهمانی خانوادگی دعوت می‌شوید. این مهمانی را جدی بگیرید. به‌زودی توسط یکی از بزرگ‌ترهای فامیل به همسرآینده‌تان معرفی می‌شوید. این مهمانی تاثیر زیادی در زندگی آینده‌تان خواهد داشت.

مرداد 
مسافری از راه دور برای یک مراسم رسمی چیزی شبیه عروسی به ملاقات‌تان می‌آید و خبرهای خوبی برای‌تان دارد. این مسافر در ماه‌های آینده برای مهاجرت به شما خیلی کمک می‌کند. 
شهریور
بیماری یکی از اقوام دور کمی دلنگران‌تان کرده. به‌زودی قرار است عروس شوید و خیلی دلواپس هستید که بیماری او اختلالی در به‌موقع برگزار شدن مراسم‌تان داشته باشد. 
مهر
اگر می‌توانید به سفر بروید باید چند روزی از خانه و مسائلی که با آن درگیرید، دور باشید تا بتوانید با خیال راحت مسائل‌تان را حل‌و‌فصل کنید. 
 آبان 
اعضای خانواده‌تان می‌خواهند در کنار یکدیگر یک شغل جدید را به‌صورت خانوادگی شروع کنند. این کار اگرچه ریسک‌های زیادی دارد و در دراز‌مدت نتیجه می‌گیرد اما بسیار دلنشین و جذاب خواهد بود.

آذر
به‌زودی عضو تازه‌ای به جمع خانواده‌تان اضافه می‌شود که ممکن است عروس یا داماد یا حتی نوزادی باشد که قرار است فضای خانه‌تان را از این رو به آن رو کند. حضور این عضو جدید انرژی زیادی برای‌تان به همراه خواهد آورد.
دی
ممکن است رفتارهای غیر‌معمول و عجیبی از شما سر بزند که حتی خودتان را نیز شگفت‌زده کند. مراقب باشید همسرتان را آزرده‌خاطر نکنید. بر اعصاب‌تان مسلط باشید و‌گرنه در این چند روز می‌توانید توفانی از خشم  و ناراحتی در خانه‌تان برپا کنید.

بهمن 
احساس می‌کنید نیاز به خلوت دارید اما امکانش را ندارید و از‌سوی خانواده درک نمی‌شوید. نباید نگران باشید به‌زودی در هفته آینده امکانی برای‌تان فر‌اهم می‌شود که چند روزی را دور از خانه و در محیطی آرام سپری کنید و با افرادی که هر روز و به‌صورت روتین ملاقات می‌کردید، روبه‌رو نشوید. 
اسفند
یک نقل و انتقال بزرگ پیش رو دارید این اتفاق ممکن است در خانه یا محل کار اتفاق بیفتد. سوءتفاهمی بین شما و خانواده همسرتان به وجود می‌آید که رابطه شما و همسرتان را کمی شکرآب می‌کند. 

منبع : مجله ی سیب سبز

فال های دیگر را از اینجا بخوانید

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ