پیش بینی وضعیت سلامتی شما تا پایان تیرماه

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

فروردین 

با وجود گرمای هوا، سرماخوردگی و سردرد چند روزی همراه‌تان خواهد بود اما آن‌قدر شما را از پا نمی‌اندازد که مجبور به خانه‌نشینی شوید. باید رژیم و برنامه غذایی‌تان را سر و سامان دهید. 

اردیبهشت

دردی در ناحیه مفصل پا سراغ‌تان می‌آید. گرفتگی عضلات که سال گذشته تجربه کردید این روزها به خاطر حجم گرفتاری‌ها کمی آزارتان می‌دهد. باید بیشتر به سلامت‌تان برسید.

خرداد

اختلال در سیستم دستگاه گوارش روزهای پایانی تیرماه کمی آزارتان می‌دهد. باید برنامه و رژیم غذایی‌تان را تغییر دهید. این روزها بیشتر از آنچه مجاز باشید فست‌فود و غذاهای حاضری می‌خورید. این هشدار را جدی بگیرید و به یک متخصص مراجعه کنید.

تیر

آفتاب سوختگی و خشکی پوست این روزها کمی کلافه‌تان کرده است. لازم است بیشتر از گذشته مراقب پوست‌تان باشید. تغییرات آب و هوایی این خشکی را تشدید می‌کند. مصرف مایعات را در برنامه غذایی روزانه‌تان بیشتر کنید. 

مرداد

از ناحیه معده احساس درد می‌کنید. تغذیه‌تان را باید تقویت کنید. به نظر می‌رسد به‌خاطر مصرف بیش از اندازه فست‌فود وضعیت گوارش‌تان به‌هم ریخته و نیاز به دکتر دارید. 

شهریور

این ماه به لحاظ جسمی اوقات خوبی را می‌گذرانید اما باید مراقب روحیه‌تان باشید. کمی کسل و بی‌حوصله هستید و این موضوع امنیت و سلامت روانی اعضای خانواده را نیز به خطر می‌اندازد. 

مهر

به لحاظ جسمی و روحی در شرایط مطلوبی قرار دارید اما بی‌نظمی ساعت خواب‌تان را جدی بگیرید. اگر مراقب نباشید همین موضوع می‌تواند سلامت شما را تهدید کند. دمنوش‌های گیاهی را به برنامه روزانه‌تان اضافه کنید. 

آبان

سردردهای میگرنی این روزهای داغ تابستانی زیاد سراغ‌تان می‌آید. بیشتر از همیشه عصبی هستید و احساس می‌کنید دست به هر کاری می‌زنید خرابکاری می‌شود. شما به آرامش و کمی قوت قلب احتیاج دارید. با تمرکز و مدیتیشن شاید نتیجه بگیرید.

آذر

به لحاظ روحی در بهترین شرایط قرار دارید. آن‌قدر خوب که می‌توانید این روحیه بانشاط را با اعضای خانواده‌تان قسمت کنید. اگر هنوز از ناحیه مفاصل زانو و مچ پا کمی اذیت می‌شوید از پزشک مشورت بگیرید. 

دی

دندان درد کلافه‌تان می‌کند و باعث می‌شود برای عصب‌کشی به دکتر مراجعه کنید. مراقب گرمای هوا باشید که ممکن است به‌زودی سردردهای میگرنی‌تان را تحریک کند. 

بهمن

برای آنکه بتوانید روزهای تابستان را بهتر بگذرانید و دچار گرمازدگی تابستانی نشوید، بهتر است مصرف شربت‌های گیاهی با طبع سرد را به برنامه روزانه‌تان اضافه کنید. 

اسفند

کمی سردرد و بی‌خوابی این روزها همراه‌تان خواهد بود. مسکن را از خود دور نکنید. برای تغییر سبک زندگی به یک رژیم غذایی جدید هم نیاز دارید. مصرف سبزیجات و لبنیات را در برنامه غذایی‌تان هدفمند کنید.

منبع: مجله سیب سبز

درباره ی فال چه می دانید؟


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ