فارماتون چیست، دوره مصرف فارماتون برای ریزش مو

parya
فارماتون که از انواع مولتی ویتامین است برای ریزش مو مصرف می شود که باید در دوره ای خاص مصرف شود. دوره مصرف فارماتون برای ریزش مو را در اینجا بخوانید.

انواع قرص ویتامین در بازار موجود است که یکی از آن ها فارماتون می باشد. فارماتون را برا موارد مختلف استفاده می کنند که یکی از موارد مصرف فارماتون ریزش مو می باشد. برای اینکه ریزش مویتان درمان شود باید فارماتون را در دوره ای خاص مصرف کنید. برای اینکه بدانید دوره مصرف فارماتون برای ریزش مو چقدر می باشد این مقاله را تا انتها بخوانید.

دوره مصرف فارماتون

روزانه یک کپسول همراه با صبحانه مصرف شود این محصول باید 4 هفته مصرف گردد و بعد از آن درصورتی که علائم بیماری بهبود نیابد برای 4 هفته دیگر با نظر پزشک مصرف شود، دوره معمول مصرف فارماتون 8 الی 12 هفته می باشد.

دوز مصرف فارماتون

بر روی جعبه کپسول فارماتون توصیه شده است ابتدا روزی دو کپسول، یکی همراه صبحانه و یکی همراه ناهار، برای دو تا سه هفته مصرف شود و بعد از این مدت روزی یک کپسول همراه صبحانه مصرف می شود که این کار می توان در چند ماه تکرار شود و همان طور که در بالا گفته شد اثرات جانبی ندارد. بهترین زمان برای مصرف ویتامین و مکمل های معدنی مانند فارمتون در هنگام صرف غذاست.

اثرات فارماتون چیست؟

ژریاتریک فارماتون به دلیل مواد تشکیل دهنده ئ آن در افراد میانسال و جوانتر که به دلیل فعالیتهای بیش از اندازه فکری و بدنی دچار استرس می باشند، نیز مورد استفاده است . جین‏سنگ (جین‏سینگ) دارای انواعی از پاناکسوزیدها و پاناگزاتریول و پاناگزادیول است. این ترکیب دارای اثر محرک نسبی بر روی مغز و بدن انسان می باشد که باعث احساس افزایش تمرکز و احتمالا بهبود حافظه می گردد .

به دلیل وحود دی متیل آمینو اتانول بی تارتارات، ژریاتریک فارماتون یک ترکیب بهبود دهنده ی خلق و خوی بسیار ضعیف است . در این ترکیب دارویی حدود ۲۰ نوع ویتامین و ماده ی معدنی مناسب برای بدن انسان وجود دارد که می تواند کمبود ویتامین های ناشی از سو تغذیه یا سو جذب را برطرف نماید .

می خواستم بدونم که قرص فارماتون چه فایده ها و چه عوارضی داره؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ