با این نوشیدنی معجزه گر براحتی وزن کم کنید

sahar.d
برای کاهش وزن علاوه بر ورزش منظم به تغذیه مناسب نیز احتیاج دارید. در این مطلب ی نوشیدنی چربی سوز عالی برای کاهش وزن را به شما معرفی می کنیم.

اگر به دنبال راهی سریع برای کاهش وزن هستید باید بدانید که رسیدن تناسب اندام و کاهش وزن در مدت کوتاه امکان پذیر نیست و در صورتی هم که با ورزش ای طاقت فرسا و رژیم های عجیب غریب به سرعت وزن کم کنید به بدنتان صدمه های جدی وارد می کنید.

برای کاهش وزن و رسیدن با اندام ایده آل باید صبور باشید و اراده تان را از دست ندهید. با داشتن برنامه ورزشی منظم و متناسب با فیزیک بدن و توان خودتان و همچنین داشتن یک رژیم غذایی سالم و اصولی می توانید در مدت 4-6 ماه کاهش وزن چشمگیری داشته باشید. در این مطلب قصد داریم یک نوشیدنی چربی سوز مفید برای کاهش وزن به شما معرفی کنیم.

نوشیدنی فوق العاده چربی سوز

تهیه این نوشیدنی بسیار ساده و کم هزینه است.

مواد مورد نیاز:

ساقه کرفس: یک عدد

خیار: یک عدد سایز متوسط

جعفری خرد شده: ۱ لیوان

آناناس: ۳ برش کوچک

سبزیجات را تمیز بشوئید و پوست آناناس را بگیرید. سپس تمام مواد را داخل مخلوط بریزید و هم بزنید. نمک یا شکر به مواد اضافه نکنید.آب سبزیجات و آناناس را باید تا ۱۵ دقیقه بعد از درست کردن نوش جان کنید تا خاصیتش را از دست نداده باشد. این نوشیدنی را صبح ها با معده خالی بنوشید.اگر این نوشیدنی را در کنار رژیم غذایی سالم و ورزش مصرف کنید زودتر به نتیجه می رسید.

مهم:

فراموش نکنید که زیاده روی در مصرفنوشیدنی های چربی سوز به بدنتان آسیب می زند پس بیش از 3-4 بار در هفته این نوشیدنی را مصرف نکنید.

از ورزش های سنگین و طاقت فرسا نیز پرهیز کنید و بدنتان را خسته نکنید.

چربی سوزی خوشمزه با میوه های تابستانی!

چربی سوزی سریع با این ترکیب فوق العاده

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ