راز زیبایی پوست زنان مصری

راز و راهکار های زیبایی پوست زنان مصری را در این مطلب بخوانید

راز زیبایی و سلامت پوست در مصر باستان:

حتما شما هم تاحالا دقت کردین که خانم های مصری توی فیلم ها و عکس ها بارز ترین ویژگی موهای قوی، ضخیم و براقه. مصری ها این موهای سالم و شاداب رو مدیون روغن کنجد هستند. دستور تهیه ی ماسک مو به روش مصری تنها کافیه 3 قاشق غذاخوری روغن کنجد رو تا دمای بدن (یعنی همون حدود 37 درجه) گرم کنین و روغن گرم شده رو روی کل موها تا نوک مو پخش کنین. بعد از کمی ماساژ دادن بذارین این ماسک حدود 30 دقیقه روی موها باقی بمونه. تاثیر این ماسک چند برابر میشه اگه روی موها یک ورق الومینیومی هم بکشین.

بعد از 30 دقیقه با یک شامپوی معمولی موهای خودتون رو بشورین.

زیبایی با روش مصری

یک رسپی معجزه آسای دیگه که از زمان فراعنه تا به حال دست به دست بین خانم های مصری گشته استفاده از ماسک بدن مصریه. در طول کاهش وزن سریع پوست بدن شدیدا نیاز به مراقب داره چراکه سموم ذخیره شده در چربی به سرعت بعد از آب شدن چربی ها وارد جریان خون میشن و بار مواد اکسیداتیو در خون زیاد میشهو بنابراین اگر در حال گرفتن رژیم لاغری هستین و کاهش سایز سریع دارین، حتما از ماسک ها و کرم های طبیعی برای کل بدن استفاده کنین.

دستور رسپی ماسک بدن به سبک مصری:

یک مشت نمک دریا، یک کاسه کوچک شیر و 4 قاشق غذاخوری روغن کنجد. این ترکیبات رو کامل باهم مخلوط کنید و روی پوست یدن به خوبی برای چند دقیقه ماساژ بدین و بلافاصله با آب گرم بشورین. در این ماسک درمانی نمک دریا علاوه بر آب رسانی به پوست، باعث نرم شدن بافت شاخی پوست و تغذیه کردن پوست با انواع مواد معدنی میشود. شیر و روغن کنجد باعث افزایش تقسیم سلولی و نو شدن سلول های پوستی و افزایش الاستیسیته (حالت کشسانی) پوست می شود

چطور با کیوی پوست زیبا داشته باشیم؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ